• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Розвиток і Ефективність

Освітня платформа Creative Practice презентувала результати дослідження про кар’єру дизайнера

25 Червня, 2019
Час прочитання: 1 хв.
A A
Українські креативні компанії розробляють освітню платформу Creative Practice: перші кроки та виклики
Share on FacebookShare on Twitter

У травні та червні цього року освітня платформа Creative Practice провела дослідження серед студентів та працедавців щодо того, як вони уявляють роботу молодшого дизайнера та стажера.

Команда платформи прагнула зрозуміти, які очікування мають від професії люди, що прагнуть до неї долучитись, хто вони, які їхні сподівання та застереження.

З боку студентів в опитуванні взяли участь 330 респондентів з усієї України. З боку працедавців — 36 представників креативної індустрії (зокрема, до опитування долучились представники Aimbulance, BBDO Ukraine, deco.agency, Galagan, GRAPE, Kiselev, POSTMEN, POPEL Agency,  Tabasco, Tubik Studio, Vintage, UAMASTER та відомі українські дизайнери — Дмитро Буланов, Юрко Гуцуляк, Дмитро Кліщик, Віка Лопухіна, Ольга Протасова, Наталія Тачинська та інші).

Цікаві факти з дослідження:

  • Кар’єра дизайнера переважно цікавить жінок, Лише 28,5% з тих, хто вказав стать, —  чоловіки.
  • Найбільше майбутніх дизайнерів приваблює вивчення напрямків веб-дизайну та UX/UI дизайну (по 56,7%), з незначним відривом — графічний дизайн (56,1%).
  • Молоді дизайнери найбільше хочуть працювати в креативних агенціях (62,7%) та дизайн-студіях (58,5%). На третьому місці — веб-студії та веб-продакшени (46,1%).
  • Головними факторами вибору роботи студенти зазначили цікаві завдання, професійність команди та дружній колектив. Тим часом, працедавці у кандидатах хочуть бачити бажання вчитись, відповідальне ставлення до власної зони відповідальності та вміння дотримуватись дедлайнів.
  • На думку більшості опитаних студентів (36,4%), випробувальний термін має тривати місяць. Працедавці здебільшого схильні роздивлятись нових членів команди дещо довше — більшість із них (33,3%) вважає тримісячний випробувальний термін більш доречним.
  • Більшість опитаних працедавців вважає, що стажування має тривати щонайменше 3-6 місяців (52,8%), а от більшість студентів (64,5%) схиляється до більш короткого терміну — 1-2 місяці.

Про підготовку молодих фахівців

Серія питань була присвячена поточній підготовці молодих фахівців — з точки зору теорії дизайну (основи композиції, кольорознавства, типографії), з точки зору знання історії дизайну та культури та з точки зору володіння навичками роботи з графічним редактором Photoshop. Знання оцінювали за 10-бальною шкалою.

Звісно, мова йде саме про студентів, тобто тих, хто лише долучається до професії, і тому рівень підготовки тут очікувано невисокий.

Водночас, працедавці вважають досить важливими і знання з теорії дизайну (8,0 балів із 10), і володіння інструментом (8,5 балів із 10), а поточний рівень претендентів, що приходять на співбесіди на посаду молодого фахівця, загалом оцінюють як посередній — 5,2 бали з 10.

У більшості респондентів (71,1%) наразі ще немає власного портфоліо, при цьому, важливість його наявності для працедавців є високою — 7,3 бали з 10 (і майже третина представників креативних компаній оцінила важливість портфоліо на 10 балів).

Про зарплатні очікування

Бачення того, якою має бути винагорода молодих дизайнерів, у студентів та у працедавців суттєво відрізняється.

Найбільший відсоток (35,9%) респондентів прагне отримувати на позиції молодшого дизайнера не менше 15000 грн на місяць, і трохи менший відсоток респондентів (32,5%) оцінили бажаний рівень винагороди для цієї позиції — від 10000 до 15000 грн на місяць.

Тим часом, понад половина представників компаній (57,1%) вважають справедливою винагороду від 7500 до 10000 грн на місяць, трохи менша частина респондентів з боку працедавців (28,6%) готові були б сплачувати від 10000 до 15000 грн на місяць.

Окремо працедавців просили оцінити, якою має бути винагорода стажерів. Найбільший відсоток (26,5%) респондентів вважає справедливою винагороду стажерів в діапазоні від 5000 до 7500 грн на місяць. Але цікаво, що значний відсоток представників компаній вважає взагалі недоречною фінансову винагороду для стажерів.

Дещо неочікуваним для команди платформи виявилась відсутність залежності від наявності портфоліо. Загалом, респонденти, що взагалі не мають досвіду та портфоліо очікують на ту саму винагороду, що й більш досвідчені студенти.

Теги: дизайнрозвиток

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025

У межах події Ukrainian Creative Stories 2025 були оголошені переможці національного конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025 – події, яка щороку відзначає досягнення українських дизайнерів і демонструє нові...

Читати даліDetails

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025
Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025
Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.