Доброю липневою традицією у Nebo ideas agency стає створення айдентики для брендів. Після успішного кейса для найбільшого ТРЦ України — Blockbuster Mall, у сезон відпусток 2021 агентство розробило фірмовий стиль для бренду EamCOMMERCE.
EamCOMMERCE — це компанія, яка займається створенням, виробництвом і продажем різноманітних продуктів на ринках США, Канади та Європи. Життя спільноти почалося з групи в Facebook, де CEO ділився лайфхаками у сфері e-commerce. Поступово це розрослося до повноцінних консультацій та експертних думок у процесі «вирощування» брендів.
Nebo ж почало зі створення неймінгу — EamCOMMERCE. У ньому креатори обіграли й електронну комерцію, і фразу I am, частина якої стала відсиланням до Amazon. Крім цього «Eam» пов’язало всі зонтичні бренди компанії, а саме EamPARTNERSHIP, EamMENTORSHIP, EamCONSULTING, EamCOMMUNITY, EamINVESTMENT.
Щоб підкреслити одночасно зростання як самої компанії, так і її клієнтів, агентство створило айдентику, що зростає. Внаслідок свого розташування логотип став уособлювати прагнення до нескінченності, моноліт, який, подібно до кристала, зростає. Своїм виглядом він посилається на ідеї великого Ле Корбюзьє й епоху конструктивізму.
Крім статичної версії, логотип EamCOMMERCE отримав моушн-версію. У ній назва компанії в буквальному сенсі слова зростає вгору. Про безперервне зростання також нагадує слоган — Intergrow businesses («вирощуємо бізнеси»).
Палітру кольорів фірмового стилю Nebo витримало в холодному, але насиченому ключі. Через наявність в EamCOMMERCE згаданих вище зонтичних брендів, кожен з кольорів був закріплений за певним напрямком.
Бекграунди онлайн-конференцій та соцмережі отримали патерн. Його графічні елементи сформували нескінченну систему, яка підкреслила безперервність розвитку. Багатошаровість і зацикленість процесу зобразили віртуальний світ електронної комерції.
Носіями айдентики також стали сайт і темплейт презентації, візитки (звичайно ж, діджитальні), бланки та welcome drink. Цей брендований коктейль як презент будуть отримувати всі партнери EamCOMMERCE.
Нагадуємо також, що нещодавно вийшла нова добірка трендів від Nebo ideas agency у щомісячній рубриці «Nebo на культурній орбіті».