• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Ностальгічний запах бару: ароматичні свічки Earl of East показують, чого зараз не вистачає британцям

13 Травня, 2020
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

У Великобританії компанія Earl of East, креативна студія Uncommon та благодійна організація Hospitality Action (яка допомагає працівникам сфери послуг) випустили колекцію ароматичних свічок під назвою «Scents of Normality». Ці ароматичні свічки з соєвого воску втілюють у собі все те, чого британцям не вистачає під час карантину.

Ароматичні свічки Earl of East пахнуть такими звичайними речами, за якими всі вже встигли скучити: бар, кінотеатр та фестиваль.

«The Festival» має втішити тих, хто розчарований скасуванням таких великих британських музичних фестивалів як Гластонбері, Lovebox та Isle of Wight. За словами креаторів, це «тонкий букет із запахів скошеної трави і теплого сидру з ноткою вітерця, що віє від громадських вбиралень».

«Запах немитого волосся та вогкого спального мішка»

«The Cinema» – це «гримуча суміш солоного попкорну та жирних хотдогів, оповитих багаторазово пропущеним крізь кондиціонер повітрям». Нотка потайки пронесеного на сеанс смаженого курчати змішується з цибуляним смородом підліткової нудьги та легким натяком на ті пристрасті, що палають між закоханими у задньому ряду.

«Солодкий запах газованої води, з якої всі бульбашки вже вийшли»

«The Local», в свою чергу, пахне, як справжній переповнений бар: розлите пиво, жирні чипси, полірована барна стійка, зачовганий килим… І нотка тестостерону змішується з лимонним освіжувачем повітря, яким тягне від вбиралень. «Міцний запах, який переслідуватиме вас всюди, наче балакучий п’яничка».

«Солоний бекон, дешеве вино та попіл від цигарок»

Ніко Дафкос (Niko Dafkos), співзасновник Earl of East, так розповів про цей задум: «Запах має унікальну здатність переносити нас у минуле або туди, де ми хотіли б зараз бути. Ароматичні свічки Earl of East переважно мають запах подорожей: від бруківки копенгагенських вулиць до японських бань. Але зараз ми найбільше сумуємо не за віддаленими куточками світу, а за місцями набагато ближчими, які раптом стали недосяжними».

Так було не завжди…

Якщо погуглити, які ароматичні композиції були найпопулярнішими до карантину, то у 2016 році, наприклад, за версією дизайнерів Alpha Aromatics, вони були такими:

  1. Citron Blossom Cassis (для романтичних вечерь і відпочинку перед каміном)
  2. Beachwood Vetiver (безлюдний пляж)
  3. Huckleberry Sugar Blossom (запах дому, каміну та свіжого чорничного пирога)

Бачите тенденцію? Колись ми мріяли усамітнитися від інших людей. Фантазії про затишний дім, схожий на хобітську нору, були чи не головною темою. О, як змінилися часи!

Джерело

Теги: креативпсихологиясуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025
Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.