• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Культура і Життя

Нідерланди, схоже, готові купити картину Рембрандта за 165 мільйонів євро

11 Грудня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Нідерланди, схоже, готові купити картину Рембрандта за 165 мільйонів євро
Share on FacebookShare on Twitter

Яскрава картина, яка належить родині Ротшильдів, знаходиться на відкритому ринку після того, як Франція не змогла зібрати кошти, щоб купити національний скарб.

Уряд Нідерландів виділив 150 мільйонів євро на купівлю «Прапороносця» Рембрандта, повідомляє міністерство освіти в листі до парламенту в середу.

Ймовірно, «Стандарт» належить до найяскравіших картин Рембрандта, які досі перебувають у приватних руках, робота оцінюється в 165 мільйонів євро. Якщо парламент Нідерландів схвалить виділення 150 мільйонів євро державних грошей, Асоціація Рембрандта додасть 15 мільйонів євро до банку, а Державний музей — ще 10 мільйонів євро, картина буде викуплена.

Попри те, що твір класифікується як «національний скарб» у Франції, французький уряд оголосив у вівторок, що відмовився від права купувати картину після того, як не зміг зібрати достатньо коштів.

У 2019 році міністерство культури Франції відмовило у видачі ліцензії на експорт картини, що належить спадкоємцям Елі де Ротшильдам, в надії, що зможе знайти кошти для придбання картини. Але цінник був занадто високим.

«Прапороносець є одним з абсолютних шедеврів Рембрандта і нерозривно пов’язаний з історією Нідерландів», — йдеться у заяві міністерства культури в Гаазі.

«Тепер є можливість придбати останню роботу Рембрандта цього класу», — додали в ньому, вказавши, що твір «перебував у приватних руках протягом століть, включаючи короля Англії та з 1844 року родину Ротшильдів».

Рембрандт використав власне обличчя як модель для цього портрета гордого ландскнехта в костюмі початку 16 століття. Він був намальований у 1636 році, за шість років до «Нічної варти», коли художник під впливом Тиціана почав використовувати вільніші мазки пензля та важкий імпасто.

Три роки тому Rijksmuseum виявив інтерес до картини. Тепер його директор Тако Діббітс каже: «Це останній шанс купити картину такого величезного значення, що стало його художнім проривом напередодні „Нічної варти“. Він глибоко вкорінений у нідерландській культурі та історії і символізує бунтарство художника та його країни. Ми повинні зробити все можливе, аби цю картину доставили до Нідерландів. Це важливо для нашої країни».

У 2016 році Франція за допомогою свого Центрального банку змогла спільно з Нідерландами придбати подвійний портрет Рембрандта Мартена Сулманса та його дружини Оопьєн Коппіт у барона Еріка де Ротшильда за 160 мільйонів євро. Витрати Франції в 80 мільйонів євро стала найвищою ціною, яку коли-небудь було сплачено за картину, призначену для французького музею.

Фото на головній: Ian

Джерело


Читайте також:

Теги: креативмистецтвосуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025
Ідеї

Креативна Практика розробила ребрендинг для найвідомішої української шрифтової платформи Rentafont

27 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025
Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.