Компанія Honda вирішила звернутися до автолюбителів за допомогою реву двигунів, зібравши з байкерів своєрідний оркестр в своїй новій рекламній кампанії.
Кампанія The Motor Song була створена агенцією Publicis Brazil, аудіокомпанією Hefty та продакшн-компанією Fuelture. В її рамках байкери синхронно та гармонійно зревували двигунами у відповідь на змахи диригентської палички.
Зібрання байкерів для цієї «двоколісної» кампанії відбулося на даху будівлі в місті Сан-Паулу. Концепція кампанії полягала в тому, що «для тих із нас, хто їздить, звук двигуна є музикою».
Одейр Дедікасано-молодший, менеджер з маркетингу Honda, пояснив цей задум так: «Звук двигуна мотоцикла має велике значення для байкерів. Тому, щоб вшанувати нашу аудиторію, ми розвинули цю ідею, вирішивши створити мелодію із звуків наших мотоциклів. Це – неабиякий сенсорний та емоціональний досвід».
А Доменіко Массарето, старший креативний директор Publicis, додав: «Захоплення брендом Honda складається з різних компонентів, серед яких є й звук. Фанати цього бренду люблять рев потужного двигуна. Що ми зробили, то це дали можливість таким двигунам «заспівати».
Еду Люк, музикант і засновник Hefty, зі свого боку зазначив: «Щоб створити цю мелодію, нам довелося проаналізувати музичні ноти, які генеруються обертами кожного з двигунів. У такий спосіб ми систематизували тембр всіх двигунів мотоциклів Honda залежно від їхнього робочого об’єму. Ми з’ясували, який саме звук видається тим чи іншим двигуном Honda в момент прискорення і, виходячи з цього, розташували байкерів так, щоб отримати оркестр і виконати симфонію мотоциклів».
Читайте також:
Скутер Honda здатен обігнати твіт (принаймні на дистанції в 100 метрів).
Композитор Моріц Гайст зіграв музику на запчастинах електромобіля Polestar 2.
Lexus запускає оригінальну пісню, музичний кліп, натхненний враженнями від автомобіля.