McDonald’s развешивает указатели, стилизованные под картошечку

Во Франции появился новый дизайн для указателей, показывающих, как добраться до ближайшего ресторана McDonald’s.

В прошлом году сеть McDonald’s «подрезала» свои характерные золотые арки, превратив их в стрелочки (и выиграв Outdoor Grand Prix на фестивале Cannes Lions-2018). А в этом году агентство TBWA\Paris изобразило дорогу до ресторана, стилизовав ее под картошку фри.

Все это напоминает эксперименты с минимализмом, которые компания использовала в рекламе в 2014 году. Картинку максимально упрощали, но продукт оставался легко узнаваемым.

Всего несколько лет назад такой вид рекламы считался креативным тупиком. Ведь практичность, то есть большая стрелочка и номер съезда, была эффективней любых ухищрений. Но креативная команда McDonald’s в очередной раз доказала, что даже такую утилитарную вещь как дорожный указатель можно сделать интересной.

Источник

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

X-Ray

X-RAY Marketing Awards: стартувало голосування за номінантів

2020 рік зруйнував усі плани, змусив дивитися на світ інакше, відкрив нові грані бізнесу. У 2020 році неважливі брифи. Адаптуйся ...

WOW-ефект як ключовий засіб закріплення меседжу івенту

WOW-ефект — це, мабуть, один із основних засобів закріплення меседжу заходу. Бо зазвичай момент WOW відбувається в кульмінаційній частині події, ...

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.

Тренди у графічному дизайні 2021 від Depositphotos (Інфографіка)

Тренди у графічному дизайні 2021 стали відображенням змін, що відбулися минулого року та вплинули на стилі, ідеї, які обирають дизайнери ...

Media Maker – нове спеціалізоване агентство в складі dentsu Ukraine

Агентство Media Press, яке існує на ринку з 2003 року, стає Media Maker. Серед сервісів агентства: PR, інтегровані рекламні кампанії ...

Бренд морозива Magnum зняв короткометражні аніме про природу насолоди

Два короткометражних аніме для бренда Magnum поєднує та ідея, що пошуки насолоди – дуже людська риса, а розуміння насолоди у кожного своє.