McDonald’s развешивает указатели, стилизованные под картошечку

Во Франции появился новый дизайн для указателей, показывающих, как добраться до ближайшего ресторана McDonald’s.

В прошлом году сеть McDonald’s «подрезала» свои характерные золотые арки, превратив их в стрелочки (и выиграв Outdoor Grand Prix на фестивале Cannes Lions-2018). А в этом году агентство TBWA\Paris изобразило дорогу до ресторана, стилизовав ее под картошку фри.

Все это напоминает эксперименты с минимализмом, которые компания использовала в рекламе в 2014 году. Картинку максимально упрощали, но продукт оставался легко узнаваемым.

Всего несколько лет назад такой вид рекламы считался креативным тупиком. Ведь практичность, то есть большая стрелочка и номер съезда, была эффективней любых ухищрений. Но креативная команда McDonald’s в очередной раз доказала, что даже такую утилитарную вещь как дорожный указатель можно сделать интересной.

Источник

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Publicis Groupe запускає в Україні PR-агенцію MSL

Publicis Groupe оголосила про відкриття в Україні глобальної агенції MSL, що займається PR та інтегрованими комунікаціями. Утілюючи стратегію розвитку та ...

Погнуті стовпи: ось уже 9 років нідерландський дизайнер працює над дивним проєктом

Дизайнер Онно Блейз вже впродовж багатьох років видивляється погнуті стовпи на узбіччях доріг. Він встиг зібрати 1400 фотографій, присвячених цій темі.

IAMIDEA agency створила стратегію та рекламну кампанію 49-го кінофестивалю «Молодість»

Новий слоган – КІНО НЕ БЕЗ ПИТАНЬ. Кінофестиваль «Молодість» — перший міжнародний кінофестиваль на території України, що функціонує з 1970 ...

Вітрини ЦУМ визнали найкращими на міжнародному конкурсі VMSD’s 2020 International Visual Competition

Проєкт оформлення новорічних вітрин ЦУМ «Фабрика Подарунків» був визнаний кращим проєктом року за версією американського журналу VMSD (Visual Merchandising and ...

П’ять найкумедніших пивних роликів десятиліття за версією Ace Metrix

З нагоди Міжнародного дня пива аналітична фірма Ace Metrix назвала п’ять найкумедніших пивних роликів десятиліття на думку самих любителів пива.

R Agency актуалізувала дизайн пакування «Актуалю» від Danone

«Актуаль» — літній освіжаючий напій, у якого є big idea:«”Актуаль” завжди актуальний». Тому, щоб це завжди залишалось правдою, у R ...