Польський ілюстратор Мартін Резнік перевернув звичаї ілюстрації дизайну меблів з ніг на голову, зобразивши творіння Марка Крусіна як зірок настроєвого чорно-білого фільму — нуару. Завдяки потужному освітленню та напруженій композиції проєкт втягує глядача в задимлений світ таємниць.
Мартін Резнік
Мартін, який закінчив університет Східного Лондона у 2013 році, вже використав свої навички, створюючи пакування, логотипи та товари для різних клієнтів, а також займаючись редакційною ілюстрацією.
Але саме завдяки цим настроєвим та атмосферним рекламним ілюстраціям для Knoll і Desalto він досяг золота, а проєкт нещодавно отримав золоту нагороду та приз глядацьких симпатій у щорічній ілюстраційній категорії Creativepool 2021 року. Крім того, початкове зображення стільця, відкинутого в сліпі тіні, також потрапило в лонг-лист AOI World Illustration Awards 2021 у категорії Design Product & Packaging.
Проєкт
«Серіал складається з чотирьох високодетальних чорно-білих цифрових ілюстрацій та коміксу/постеру, що об’єднує їх, — розповідає Мартін. — Перше зображення було вирішальним у створення тону всьому серіалу. Розміщення глядача за меблями та додавання деяких повсякденних предметів привносить у сцену щіпку оповіді та таємниці».
Ще одним ключовим елементом ілюстрацій є відсутність присутності людини. Через сигаретний дим ми можемо побачити сліди людини, але де вона? Це було навмисне рішення Мартіна додати ще один елемент «whodunnit» до серіалу. Послідовні зображення, на яких показно, здавалося б, покинуті об’єкти, як-от газета та телефонна трубка, що лежать на підлозі, допомагають поглибити цікавість глядача і припускають, що він дивиться на місце злочину.
«Перспектива на зображеннях означає, що хтось (глядач) блукає й оглядає квартиру, — додає Мартін. — Я використовував Adobe Illustrator, щоб точно створити меблі та інтер’єр, а потім Photoshop, щоб застосувати текстури, світло та намалювати інші елементи за допомогою планшету Wacom Cintiq».
Але кожен кримінальний трилер потребує розв’язки, і цей проєкт не виняток. Попри те, що спочатку пручався ідеї додати фігуру, Мартін не міг не поцікавитися про курця, який відсутній на першому зображенні. «Я хотів, щоб він знову з’явився на останньому зображенні, що закриває серіал, але Марк був категорично проти будь-яких людських фігур у сценах. Я повинен був знайти спосіб переконати його».
Щоб завоювати Марка, Мартін розширив четверту ілюстрацію і включив ледь помітний силует курця біля вікна. Важливо, що ця частина зображення показується лише як параметр прокручування в дописі в Instagram. «Марку дуже сподобалося це рішення, і він подумав, що воно додає в історію елемент несподіванки та завершення».
Завершенням проєкту є комікс-постер фільму нуар, який спочатку не входив до комісії. «Я вирішив включити його як доповнення, — пояснює Мартін. — Мені здавалося, що він чудово об’єднує всі ілюстрації, і це є очевидною кульмінацією стилю, обраного для цього проєкту».
Читайте також:
Рекомендовані книги для ілюстраторів
Поради для ілюстраторів, що надихнуть вас на підкорення нових вершин