• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Лондонський дизайнер створює в доповненій реальності зоопарк вимерлих тварин

8 Лютого, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Лондонський дизайнер створює в доповненій реальності зоопарк вимерлих тварин
Share on FacebookShare on Twitter

Зоопарк вимерлих тварин — це AR-проєкт, розроблений лондонським дизайнером Себастьяном Коседою. Створені ним віртуальні сцени були спроєктовані з використанням програмного забезпечення Snapchat Lens Studio. Вони дозволяють побачити ті види тварин, які з часом щезли через діяльність людини.

Першою твариною, яка з’явилася в цьому віртуальному зоопарку, став озерний дельфін «байцзі». Це — перший вид дельфінів, який у 2006 році було визнано вимерлим через забруднення та рибальство.

Наразі зоопарк вимерлих тварин містить віртуальні моделі лише п’яти видів. Всіх їх було оголошено вимерлими впродовж останніх 20 років. Причиною їх вимирання стали забруднення, глобальне потепління та втрата природного ареалу.

«Доповнена реальність дала нам можливість привернути увагу до дуже нагальних проблем, — розповів Себастьян Коседа виданню It’s Nice That. — Те, що зазвичай здається дуже віддаленою проблемою, одразу починає сприйматися як щось цілком реальне, коли ми бачимо, що саме ми втратили і яку роль в цьому зіграла людина».

AR-проєкт підкреслює нинішні стрімкі темпи вимирання живих видів і запрошує глядачів докласти зусиль до боротьби з цією надзвичайною ситуацією, що склалася в довкіллі.

Лондонський дизайнер створює в доповненій реальності зоопарк вимерлих тварин

«99% видів тварин, які зараз перебувають під загрозою зникнення, опинилися на цій межі через діяльність людини. Тобто через втрату ареалу, браконьєрство, глобальне потепління та ввезення інвазійних видів, що порушують екологічну рівновагу, — пояснив ініціатор проєкту. — Це взагалі є трагедією, що нам лишився один-єдиний спосіб побачити цих тварин».

Дизайнер також співпрацював з композитором Джеймсом Роджерсом, щоб створити для зоопарку вимерлих тварин спеціальний саундскейп, який передавав би чарівну, але тривожну атмосферу. Коли всі елементи поєднувалися у Lens Studio, Коседа також додав ряд речей, які вказують на причину вимирання тварин (наприклад пластикові пакети та пляшки).

Тривожні новини?

Поштовхом для роботи над цим інформаційним проєктом для дизайнера став локдаун. Коседі траплялися новини про те, що деяких тварин та рослин бачили у місцях, де вони начебто повністю були витіснені поступом цивілізації. Тобто під час локдауну вони почали повертатися до місць, де колись жили. І дизайнер не міг не спитати себе: варто радіти цьому чи замислитися над цим?

Він зазначає також, що до кінця цього століття вимирання спіткає 50% тварин світу, якщо не вжити рішучих заходів. А найбільша загроза їхньому існуванню — люди. Тому він і спробував зробити невидиме видимим, щоб змусити людей замислитися про, здавалося б, далекі від них проблеми. Він звернувся до технологічного прогресу, щоб показати екологічну руйнацію.

Лондонський дизайнер створює в доповненій реальності зоопарк вимерлих тварин

Побачити зоопарк вимерлих тварин можна ось тут, за допомогою Snapchat-лінз.

Джерело


Читайте також: Для просування циклу екологічних програм «Ідеальна планета» BBC Creative підпалив власні білборди, щоб наочно продемонструвати, що саме люди є руйнівною силою на планеті.

Теги: ARдоповнена реальністьекологіякреатив

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки
Бізнес та Інновації

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки

9 Травня, 2025

Міжнародна експансія бізнесу починається з визначення конкурентної стратегії і відповіді на питання – яку цінність бізнес може дати міжнародному ринку? Motorimpex в Україні – це компанія №1 з гідравліки з...

Читати даліDetails

20 складів журі Ukrainian Creative Awards 2025 розпочали свою роботу. Оголошення переможців – наприкінці травня наживо

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

GOLDEN DRUM АНОНСУВАВ СКЛАД ЖУРІ

18 Квітня, 2025
Інсайти

Ребрендинг автоматів AQUABOX: від технічного продукту до стильного міського сервісу

23 Квітня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Global Best of the Best Effie Awards: міжнародна можливість для переможців Effie Awards Ukraine
Інсайти

Global Best of the Best Effie Awards: міжнародна можливість для переможців Effie Awards Ukraine

9 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.