Лондонський дизайнер створює в доповненій реальності зоопарк вимерлих тварин

Зоопарк вимерлих тварин — це AR-проєкт, розроблений лондонським дизайнером Себастьяном Коседою. Створені ним віртуальні сцени були спроєктовані з використанням програмного забезпечення Snapchat Lens Studio. Вони дозволяють побачити ті види тварин, які з часом щезли через діяльність людини.

Першою твариною, яка з’явилася в цьому віртуальному зоопарку, став озерний дельфін «байцзі». Це — перший вид дельфінів, який у 2006 році було визнано вимерлим через забруднення та рибальство.

Наразі зоопарк вимерлих тварин містить віртуальні моделі лише п’яти видів. Всіх їх було оголошено вимерлими впродовж останніх 20 років. Причиною їх вимирання стали забруднення, глобальне потепління та втрата природного ареалу.

«Доповнена реальність дала нам можливість привернути увагу до дуже нагальних проблем, — розповів Себастьян Коседа виданню It’s Nice That. — Те, що зазвичай здається дуже віддаленою проблемою, одразу починає сприйматися як щось цілком реальне, коли ми бачимо, що саме ми втратили і яку роль в цьому зіграла людина».

AR-проєкт підкреслює нинішні стрімкі темпи вимирання живих видів і запрошує глядачів докласти зусиль до боротьби з цією надзвичайною ситуацією, що склалася в довкіллі.

Лондонський дизайнер створює в доповненій реальності зоопарк вимерлих тварин

«99% видів тварин, які зараз перебувають під загрозою зникнення, опинилися на цій межі через діяльність людини. Тобто через втрату ареалу, браконьєрство, глобальне потепління та ввезення інвазійних видів, що порушують екологічну рівновагу, — пояснив ініціатор проєкту. — Це взагалі є трагедією, що нам лишився один-єдиний спосіб побачити цих тварин».

Дизайнер також співпрацював з композитором Джеймсом Роджерсом, щоб створити для зоопарку вимерлих тварин спеціальний саундскейп, який передавав би чарівну, але тривожну атмосферу. Коли всі елементи поєднувалися у Lens Studio, Коседа також додав ряд речей, які вказують на причину вимирання тварин (наприклад пластикові пакети та пляшки).

Тривожні новини?

Поштовхом для роботи над цим інформаційним проєктом для дизайнера став локдаун. Коседі траплялися новини про те, що деяких тварин та рослин бачили у місцях, де вони начебто повністю були витіснені поступом цивілізації. Тобто під час локдауну вони почали повертатися до місць, де колись жили. І дизайнер не міг не спитати себе: варто радіти цьому чи замислитися над цим?

Він зазначає також, що до кінця цього століття вимирання спіткає 50% тварин світу, якщо не вжити рішучих заходів. А найбільша загроза їхньому існуванню — люди. Тому він і спробував зробити невидиме видимим, щоб змусити людей замислитися про, здавалося б, далекі від них проблеми. Він звернувся до технологічного прогресу, щоб показати екологічну руйнацію.

Лондонський дизайнер створює в доповненій реальності зоопарк вимерлих тварин

Побачити зоопарк вимерлих тварин можна ось тут, за допомогою Snapchat-лінз.

Джерело


Читайте також: Для просування циклу екологічних програм «Ідеальна планета» BBC Creative підпалив власні білборди, щоб наочно продемонструвати, що саме люди є руйнівною силою на планеті.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Спорт робить світ кращим. Нова європейська кампанія Decathlon

Decathlon — лідер роздрібної торівлі спорттоварами — запустив ТБ-кампанію під загальним слоганом «Спорт робить світ кращим». Короткі спортивні сюжети яскраво ...

Музейні експонати та візки-привиди: п’ять прикладів успішної реклами снеків

Веселкова платформа підтримки, жваве спілкування у твіттері та вміння присусідитися до сендвічів – такими є приклади успішної реклами снеків.

Стартувала інформаційна кампанія «Коли болить, кажи» про психічні розлади і турботу про власне здоров’я

Проєкт «Психічне здоров’я для України» / Mental Health for Ukraine (MH4U) у партнерстві з комунікаційною агенцією Be—it Health & Social Impact запустив інформаційну кампанію ...

Журнал про марихуану «Сатива Ротару» створив бренд смт. Косяк, що на Житомирщині

Україномовний онлайн-журнал про марихуану «Сатива Ротару» спеціально до міжнародного дня канабісу (а також на честь свого дня народження) розробив бренд ...

Австралійське Товариство Червоного Хреста символічно показало всі лиха в межах однієї вулиці

Австралійське Товариство Червоного Хреста привертає увагу до знайомого австралійцям почуття, коли халеп навколо стільки, що не знаєш, за що перше хапатися.

School of visual communication та Creativity.ua проводять конкурс до Дня дизайнера

Щорічно 27 квітня дизайнери зі всього світу відзначають своє професійне свято — Всесвітній день дизайну. Тож до Дня дизайнера разом ...