• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Ідеї

Креативна студія TWID отримала 2 нагороди Red Dot Award

16 Серпня, 2021
Час прочитання: 3 хв.
A A
Креативна студія TWID отримала 2 нагороди Red Dot Award
Share on FacebookShare on Twitter

Українська креативна студія Twid отримала свої перші відзнаки Red Dot Design Award 2021: у категорії Brand Design & Identity. Жюрі одного із найпрестижніших дизайн-конкурсів світу відзначила одразу дві роботи: дизайн-систему інноваційного парку UNIT.City та візуальну ідентичність deep-tech стартапу ZibraAI, айдентика якого була створена за допомогою штучного інтелекту. Остання з робіт отримала нагороду Best of the Best і стала кращим проєктом у своїй категорії.

«UNIT.City недарма називається саме так. За кількістю різних проявів та інфраструктурних проектів його цілком можна порівняти з містом, тому в підході до айдентики ми орієнтувалися на вимоги, які зазвичай стоять перед дизайн-системами цілих міст. Айдентика вийшла впізнаваною, але в той же час залишила великий простір для її розвитку, тому особливо приємно було спостерігати за появою нових матеріалів онлайн і проявам айдентики на території самого UNITа.» — засновник та креативний директор студії Twid, Алекс Твіста.

«UNIT.City — перший в Україні інноваційний парк, динамічне місце для креативних індустрій, стартапів та підприємців, з розвиненою інноваційною екосистемою. Довгий час єдиним елементом нашої айдентики був логотип — сильний, впізнаваний і відповідний до формату. Змінювати його ми не хотіли, проте використовували безсистемно, що очевидно, не сприяло зростанню впізнаваності. Завдяки співпраці з креативною студією Twid, нам вдалося створити не просто бренд-бук, а цілісну дизайн-систему, що стала джерелом всіх правил, інструментів і прийомів розробки продуктів та рекламних матеріалів. Команда студії розробила унікальну типографіку, колористику, сітку, малий логотип, систему суббрендів UNIT, локалізаційний формат та правила їх спільного використання на прикладі паттернів, ілюстрацій, фільтрів для фотографій, мерча, рекламних макетів, презентацій, об’єднаних у системі. Усі ці прийоми та елементи можна порівняти зі стрілкою компасу, яка показує направлення, але при цьому не обмежує, залишаючи свободу вибору “маршруту”. Айдентика передає технологічний, але бунтарський дух і доводить, що бренд може бути гнучким і різним, не втрачаючи впізнаваного стилю.» — СМО UNIT.City, Артем Бойко.

«Ми з колегою взяли готову модель, яка була навчена на розпізнавання коней (вони схожі на зебр і так простіше, ніж навчити мережу з нуля) і перевчили її на ідентифікацію написів ZIBRA, які ми попередньо зібрали на спеціальному сайті. На виході, із 500 скріншотів з написом ми отримали драфтові віжуали, над якими вже працювали. Система функціонувала на заданих нами параметрах, але проблему дизайну вона не вирішувала. Насправді, це був експеримент. Ми хотіли, щоб візуальна ідентичність Zibra максимально розкривала потенціал 3D-розробки в іграх завдяки AI-технологіям, що вони пропонують і нам здалося цікавим створити динамічну ідентичність таким же способом. Вибирати не доводилося, ми просто спробували і вийшло.» — дизайнер і арт-директор студії Twid, Семен Мокров.

«Технологія, що має на меті зробити революцію в індустрії геймдейву та якій немає аналогів, вимагає революційних підходів абсолютно в усіх аспектах, у тому числі в дизайні. Наша основна технологія дозволяє створювати безліч продуктів, тому брендинг повинен бути гнучким та адаптивним і об’єднувати всю довгострокову стратегію випуску продуктів в одному брендбуці, а це доволі складна задача. Крім того, необхідно було врахувати специфіку сфери та підкреслити всі особливості технології, яка відкриває безліч нових можливостей для розробників ігор. Створити настільки вдалу і відповідну айдентику можна тільки з фундаментальним підходом і розумінням бренду. Команда Twid буквально занурилась в специфіку і пішла розбиратися з нейронними мережами. Після цього стався perfect match. Вони повністю перейняли усі цінності, закладені в наш бренд і повернулись з дуже амбітною ідеєю — застосувати AI для генерації айдентики. Динамічний логотип, шрифт, патерн згенерований нейронною мережею — найвдаліше рішення для серії AI продуктів. Ми дуже щасливі, що нашу айдентику визнали найкращою на одному із престижних міжнародних дизайн-конкурсів.» — СEO Zibra AI, Алекс Петренко.

*ZibraAI — український deep-tech стартап, що спеціалізується на застосуванні штучного інтелекту в 3D. Вони розробили спеціальну технологію, що  дозволяє значно простіше та ефективніше оптимізувати графіку, ігрову фізику та генерувати високоваріативний 3D-контент в процесі розробки ігор. 

*Deep-tech — це унікальні технологічні рішення, які важко піддаються копіюванню, часто створені на стику різних областей. До Deep Tech відносяться AI, BioTech, CleanTech, MedTech, напівпровідники, нові матеріали, обчислювальні технології.


Читайте також:

Агенція Nos отримала нагороду Red Dot Design Award 2021 за брендинг органічного продукту Vo!

Теги: конкурскреативнагороди

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Ілля Неправда: як креативний бізнес в Україні знаходить сили розвиватися навіть у найскладніші часи

28 Травня, 2025
Відео

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

12 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024
Інсайти

Effie Worldwide назвав найефективніших у світі – результати Effie Index 2024

9 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.