• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Творчість і дизайн

Компания Pokémon учредила собственную стипендию

31 Січня, 2019
Час прочитання: 1 хв.
A A
Компания Pokémon учредила собственную стипендию
Share on FacebookShare on Twitter

Всемирно известная компания Pokémon, которая создала побившую все рекорды игру «Pokémon Go», объявила о создании ежегодного гранта на обучение двух студентов в Королевском колледже искусств в Великобритании.

Первыми, кто получит эту стипендию, будут студенты магистерской программы Джесси Кан-Томпсон и Амир Афшар.

Стипендиатов также пригласили посетить студию компании, где были созданы Пикачу, Иви и другие покемоны.

Цель этой ежегодно присуждаемой стипендии – поддержать студентов, которые демонстрируют выдающиеся успехи в области изобразительных искусств, дизайна и коммуникаций.

Цунеказу Ишихара, генеральный директор Pokémon Company, пояснил это решение так: «Бренд Pokémon развился именно благодаря использованию новейших технологий и сотрудничеству со специалистами в самых разных областях, от систем передачи данных до геолокации, моды и искусства. С помощью этой стипендии мы хотели бы поддержать студентов, которые исследуют совершенно новые возможности и потенциально способны создать абсолютно новую индустрию или способы самовыражения».

Следует заметить, что Джесси Кан-Томпсон работает над алгоритмами искусственного интеллекта, которые, исходя из данных в соцсетях, способны создавать «альтернативные композиции для разных органов чувств», например, духи, тогда как Амир Афшар изучает возможности адаптации архитектуры под виртуальную и дополненную реальность.

Автор: Ольга Алита

Источник

Теги: мистецтвоновиниобразованиесуспільство

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

Українська агенція BetterSvit здобула два золота та стала Independent Agency of the Year на Effie Europe

16 Грудня, 2025
Інсайти

Як робити рекламу, яка виграє нагороди? Ніяк. Робіть нормальну

10 Грудня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.