Дон Бейлі з BLT Communications підготувала добірку плакатів, які використовують слова як елемент дизайну героя.
Everything Everywhere All at Once
Агентство: AV Squad
Everything Everywhere All at Once привернуло мою увагу, тому що я обожнюю дивитися у вічі. Так, я, як відомо, розклеювала очі в офісі у випадкових місцях.
Але використовувати їх як негативний простір навколо букв слів — це геніально. Побачивши публікацію в Instagram, я відразу ж знайшла трейлер і була рада побачити, що у фільмі також помітні витріщені очі.
Фільм виглядає дивовижно хаотичним і демонструє радість мистецтва та кіно. Я не можу дочекатися, щоб побачити це. Цей плакат робить дивовижну річ, в основному з кружечками… ілюструючи концепцію, назву, виступаючи в ролі копії, висвітлюючи студію, викликаючи інтерес неочікуваним свіжим способом, і все це робиться словами.
Є також чудова анімаційна версія.
The Bob’s Burgers Movie
Агентство: BLT
Це той випадок, коли копія реклами є основною подією і смішніше зображення.
Копія обіцяє гарне проведення часу з акцентом Нової Англії. Я не можу читати копію без хихикання. Постер працює як запрошення провести час зі знайомими персонажами, які грають у їхньому дебюті на великому екрані.
Цей плакат також використовує типографіку у цікавий спосіб, щоб показати, що це за фільм. Грайливе відстеження та ведення дають змогу заглянути в процес приготування гамбургера, при цьому слово «patty» міцно вирівнюється на котлеті. Неперевершено! Цей дизайн розумніший і більш витончений, ніж здається на перший погляд.
America Latina
Дизайнер: Федеріко Мауро
Я включаю це сюди, оскільки дизайн шрифту інтегрує ключову концепцію мистецтва.
Я ціную тип, який підіймається вгору, а фігура йде вниз, що створює динамічну напругу в дизайні.
Фото на головній: Yonghyun Lee
Читайте також:
Анімація та насильство: Пітер Фредеріксен показує темний бік мультфільмів у своїй вишивці