• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Люди

Класичні обкладинки платівок стають гігантськими скульптурами в книзі Morgan Howell at 45rpm

3 Листопада, 2021
Час прочитання: 3 хв.
A A
Класичні обкладинки платівок стають гігантськими скульптурами в книзі Morgan Howell at 45rpm
Share on FacebookShare on Twitter

Британський художник Морган Хауелл перетворив класичні обкладинки платівок таких груп, як The Clash, Madness і Queen, у гігантські 3D-картини, які з гордістю носять усі свої потертості. Тепер, у новій книзі від Black Dog Press, ці твори мистецтва були зменшені й зібрані в повну колекцію: Morgan Howell at 45rpm.

Для читачів певного віку обкладинка платівки — це більше, ніж просто обгортка. Вони глибоко особистісно пов’язані з музикою своєї юності, і часто ці спогади відображені в незначних недоліках та анотаціях цих захисних картонних футлярів.

Щоб зобразити цей унікальний зв’язок, Морган Хауелл перетворив класичні обкладинки платівок у єдині у своєму роді твори мистецтва. «Багато людей приходять до мене з конкретною фізичною копією синглу з їхнього минулого — на ньому можуть бути написані імена, любовні записки, сльози та цінники, і я відтворюю це точно», — пояснює він. Хауелл стверджує, що створює не просто картини картину, але «зображує в них те, що викликає спогади».

Morgan Howell

Ідея цього проєкту виникла з ідеї, як масштаб може перетворити щось звичне в арт-об’єкт. «Генрі Мур зробив би це зі шматком кременю зі свого саду, — розповідає Морган. — Його макет був би розміром з автомобіль, а готова скульптура — з будинок. Я подумав, що можу зробити те ж саме з об’єктом, який має майже містичну силу для мене. Сингл 7 дюймів».

Morgan Howell

«Диски виготовляються на замовлення виробником моделей і мають усі канавки та моделювання поверхні, — пояснює Морган. — Етикетку малюють вручну на папері, а потім формують на платівці. Потім готовий твір встановлюють у рамку білої коробки».

Morgan Howell

Обкладинки книги складаються із синглів, які знайшов сам Морган, і тих, які йому подарували охочі. «Інколи диск є занадто дорогим, щоби ризикувати його опублікувати, — додає Морган. — У 2014 році я намалював власну копію Девіда Боуї Лізи Джейн на Vocalian Records з архіву Боуї. Його першу платівку. Я працював зі сканами».

Morgan Howell

Окрім створених ним обкладинок розміром 95.7 дюймів, включаючи Brown Sugar від The Rolling Stones і Heart of Glass від Blondie, «Morgan Howell at 45rpm» також містить передмови сера Пітера Блейка та Ендрю Марра, а також коментарі до кожного твору шанувальників.

Morgan Howell

«Я щойно намалював «Won’t Get Fooled Again» від The Who на американському лейблі Decca, — пояснює він. — Я пам’ятаю, як купив його, коли вперше виступав на виставці в США, і подумав, наскільки він виглядав крутіше в порівнянні з британським синглом на Track Records».

Джерело


Читайте також:

Simon Dixon та Aporva Baxi: «Оптимізм і переосмислення: чого ми навчилися за два десятиліття DixonBaxi»

Теги: дизайнкреатив

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки

9 Травня, 2025
Інсайти

30+ визнаних експертів реклами і маркетингу виступлять на Ukrainian Creative Stories 2025

13 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025
Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.