Історії без кордонів: як українська анімація завойовує Європу й світ

Мультфільми – з їхніми універсальними історіями, які зрозумілі й цікаві людям різного віку в усьому світі, – можуть стати тим локомотивом, що допоможе всій українській кіноіндустрії стати повноцінним гравцем на світовій арені. Про це – 19 вересня на спеціальному круглому столі KYIV MEDIA WEEK «Анімація в Україні: як забезпечити зростання ринку», організованому в партнерстві з Українською анімаційною  асоціацією УАнімА.

Сьогодні анімація в Європі стрімко розвивається. Вона використовує передові технології, першою тестує нові бізнес-моделі та рухає вперед всю індустрію. Й в даному контексті окремо тішить те, що нинішній вектор розвитку української анімації повністю відповідає цьому європейського тренду.

Ось лише один яскравий приклад – повнометражна стрічка «Вкрадена принцеса: Руслан і Людмила» студії Animagrad (FILM.UA Group), що вийшла цього року. На внутрішньому ринку вона відразу ж встановила рекорд: лише за два тижні зібрала 29 801 235 грн. Права на показ мультфільму продані в понад 50 країн, а в Індії «Вкрадена принцеса» взагалі стала першою повнометражною анімацією неамериканського виробництва, що вийшла в широкий прокат. Станом на кінець серпня 2018 мультфільм подивилося понад 1 млн осіб, і його прокат триває.

Проте яке ж в цілому місце України на карті анімаційного ринку Європи й світу? Та що відбувається на нашому внутрішньому ринку сьогодні? Цим питанням присвячено спеціальне дослідження «Стан ринку анімації в Україні: зріз ситуації, досягнення, проблеми», проведене Українською асоціацією маркетингу з ініціативи Української анімаційної асоціації UANIMA. Результати даного дослідження будуть представлені на круглому столі.

У дискусії, модератором якої стане головний редактор інтернет-видання Platffor.ma Юрій Марченко, візьмуть участь авторитетні профільні експерти. А саме – голова Державного агентства України з питань кіно Пилип Іллєнко, виконавчий директор UANIMA й продюсер студії «Червоний собака» Олена Голубєва, директор анімаційної студії Animagrad Єгор Олесов, генеральний директор ДП «Укранімафільм» Дмитро Лісенбарт, генеральний продюсер нішевих каналів «1 + 1 медіа» Іванна Найда, генеральний директор «Кінокомпанії ММД» Роман Мартиненко, проектний менеджер Національного бюро програми ЄС «Креативна Європа» в Україні Ганна Турло, а також експерт Української асоціації маркетингу Валентина Лаврененко.

Учасники дискусії обговорять питання взаємодії анімації з індустріями телебачення й кіно, роль держави в розвитку анімаційної індустрії в контексті розробки та прийняття державної цільової програми на 5 років. А також розглянуть шляхи подальшого розвитку українського ринку анімації – як всередині країни, так і на міжнародному рівні. Та проаналізують План розвитку ринку анімації в Європі (TheEuropeanAnimationPlan) й те, що він може означати для України.

Цей План було розроблено у вересні минулого року офісом Creative Europe MEDIA з ініціативи CARTOON, AnimationinEurope та AnnecyFestival MIFA. Він передбачає механізми та рішення для розвитку галузі на найближчі п’ять років, а також окреслює її сподівання. У грудні 2017 року План підтримали представники національних анімаційних асоціацій 19-ти країн Центральної та Східної Європи, включно з Україною. Вони підписали Люблинську угоду (TheLjubljana Accord), мета якої – створення платформи для обміну інформацією, мереж для співпраці між країнами, а також заохочення й підтримка зростання сектору шляхом забезпечення всеохоплюючої інформації як для місцевої, так і для міжнародної аудиторії.

Круглий стіл «Анімація в Україні: як забезпечити зростання ринку» відбудеться в HyattRegency Kyiv (вул. Алли Тарасової, 5) в третій день медіафоруму KYIV MEDIA WEEK (19 вересня) з 15:50 до 16:50.

KYIV MEDIA WEEK відбудеться 17-21 вересня 2018 року в HyattRegency Kyiv (Київ, Україна). Зареєструватися на медіафорум можна тут.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

кураж

Кураж онлайн: розклад активностей на тиждень

Кураж (раніше Кураж Базар) — улюблена київська барахолка — з друзями та партнерами продовжує ділитися корисною інформацією онлайн, у прямих ...

З 2 червня по 31 серпня відбудеться онлайн-серія Carbon Art Lito 2020

З 2 червня по 31 серпня відбудеться онлайн-серія Carbon Art Lito 2020

Carbon Art Lito 2020 – серія літніх подій, присвячених мистецтву нових медіа. Кожен тиждень, починаючи з червня, учасники події зможуть ...

Половинчасті речі: коли дизайн пристосовується до відеоконференцій

Пивний бренд Foster's останнім часом почав пропонувати людям купувати половинчасті речі, щоб зібрати кошти для фонду допомоги потерпілим від коронавірусу.

Результати WOW DONE AWARDS 2020

Міжнародний фестиваль маркетингових та PR-комунікацій WOW DONE AWARDS 2020 оголосив результати. Гран-Прі фестивалю отримав проєкт #Date_With_Art, створений агентством Postmen. Цьогорічна ...

Young Lions Marketers Competition Ukraine 2020 представляє експертне журі

Young Lions Marketers Competition Ukraine 2020 представляє експертне журі

До 16 червня триває реєстрація на конкурс Young Lions Marketers Competition Ukraine 2020 (YMC). Збільшується кількість команд, які за 24 ...

Арт-об’єкт «Маяк Інновацій» стане частиною light performance до Дня Києва

Арт-об’єкт «Маяк Інновацій» стане частиною light performance до Дня Києва

До дня Києва на арт-об’єкті «Маяк Інновацій», створеному на базі 60-метрової заводської труби, UNIT.City разом із Idealsecrets, Rentmedia та Magic ...