Лише деякі речі в цьому світі є точними: смерть, податки й те, що Санта-Клаус носить червоне. Історія його насиченого різдвяного відтінку часто обговорюється (дехто звинувачує ранню рекламу Coca-Cola), але чи замислювалися ви коли-небудь, який саме відтінок червоного носить великий чоловік?
Відтінок із чудовою назвою «Santone» (так, на честь авторитету Pantone), розроблено на основі величезної кількості брендів і упаковок із зображенням самого Санта-Клауса.
Колір Діда Мороза
Глобальне брендингове агентство 1HQ випробувало різні костюми Санта-Клауса, які були зображені на всьому, від банок Nutella до банок Coca-Cola та адвент-календарів M&S, щоб створити колірний зразок усіх різних відтінків червоного, які зараз використовуються. Потім їх об’єднали, щоб знайти середнє значення. Результат? Різдвяний червоний з усіх червоних — це, звичайно, #e61722.
«Необхідно враховувати безліч деталей, аби створити дизайн із найкращими кольорами або колірними комбінаціями — від психології та емоційної привабливості, які вони викликають, до володіння простором як продуктом, брендом чи сезоном, — говорить Метт Том з 1HQ у прес-релізі. — Різдво не дає кращого приводу залучити емоційний зв’язок кольору та асоціації з червоним — від глінтвейну, теплого багаття, Рудольфа і, звісно, веселого, старого (що приносить різдвяні насолоди) Санти».
Що стосується історії червоного костюма Санти, то вона починається ще до сезонної реклами Coca-Cola. Справді, перша поява сучасного Санта-Клауса в яскраво-червоному костюмі була в серії малюнків кінця 1880-х років ілюстратора Томаса Наста.
Тепер, знаючи цю інформацію — у вас більше немає виправдання для зображення Санта-Клауса не в тому відтінку червоного, будь то помідор, полуниця або чилі. Залишилося лише визначити точний колір носа Рудольфа.
Читайте також:
Сеул, кросівки й кінець сталевих монолітів: злети і падіння світу мистецтва у 2021 році