• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Історії

Як виглядає бренд Gen-Z? Justified Studio створює ідентичність для «Depop of TikTok»

2 Лютого, 2022
Час прочитання: 2 хв.
A A
Як виглядає бренд Gen-Z? Justified Studio створює ідентичність для «Depop of TikTok»
Share on FacebookShare on Twitter

Коли покоління Z виростає — і стає ключовим цільовим ринком — дизайнери намагаються зрозуміти, як створити дизайн для цієї аудиторії. Найновіший підхід надано лондонською агенцією Justified Studio, яка надала ідентичність, назву та цифровий досвід для Fashion Marketplace Finds, «першого ринку, який ставить відеоконтент у центр комерційного досвіду».

Щоб створити бренд, який заповнює розрив між Depop і TikTok — двома іншими популярними платформами Gen-Z — Justified інтегрував «онлайн-культуру» та тенденції дизайну 90-х безпосередньо в брендинг.

«Основним впливом і натхненням є аудиторія Gen-Z, на яку ми орієнтуємось», — розповідають Вілл Уайтінг, артдиректор, і Джошуа Огден, креативний директор Justified. Впроваджуючи «цифрову мову аудиторії Gen-Z» у копію бренду та онлайн-культуру за допомогою дизайну іконок, студія хотіла відобразити «дух реального ринку», але з «цифровим поворотом, який проникає в онлайн культуру».

Поєднання кольорів для Finds — це «невеликий стиль» 90-х, який, як пояснює агентство, є однією з найпопулярніших категорій у додатку. Для марки Джошуа і Вілл хотіли дизайн, який би «передав дух процвітаючої онлайн-платформи». Вибираючи символ, який відчувається «як користувач», марка Justified поєднує в собі концепцію руху або танцю, залишаючись «запам’ятованим, коли він статичний».

«Можливість, яку ми побачили, полягала в тому, що покупка одягу, який вам подобається, має бути максимально інтерактивною, в режимі реального часу, без жодної різниці між офлайн та онлайн, — підсумовують Джошуа та Вілл. — Ми прагнули володіти вільним простором між TikTok і Depop, щоб дійсно використовувати функцію відео в першу чергу, яка відкриває величезну прогалину для того, щоб досвід нашого бренду був максимально справжнім і привабливим».

Інші елементи цифрового модного ландшафту також були включені. «Розпочався рух, який перетворює ринок секонд-хендів у цікавий і особистий досвід», — розповідають Вілл і Джош. Зосереджуючись на інтерактивному досвіді, Justified Studio віддзеркалює підхід, керований користувачем, з новою сентенцією ринку: «ЗНАЙДИ, полюби, покажи».

Як виглядає бренд Gen-Z? Justified Studio створює ідентичність для «Depop of TikTok»
finds-justified-studio-branding-graphic-design-itsnicethat-04.jpg
finds-justified-studio-branding-graphic-design-itsnicethat-05.jpg

Джерело


Читайте також:

Мистецькі шедеври в новому епізоді серіалу «Ейфорія»

Теги: креативмаркетинг і комунікаціїрозвитоктехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Ідеї

Креативна Практика розробила ребрендинг для найвідомішої української шрифтової платформи Rentafont

27 Травня, 2025
Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025
Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.