Коли покоління Z виростає — і стає ключовим цільовим ринком — дизайнери намагаються зрозуміти, як створити дизайн для цієї аудиторії. Найновіший підхід надано лондонською агенцією Justified Studio, яка надала ідентичність, назву та цифровий досвід для Fashion Marketplace Finds, «першого ринку, який ставить відеоконтент у центр комерційного досвіду».
Щоб створити бренд, який заповнює розрив між Depop і TikTok — двома іншими популярними платформами Gen-Z — Justified інтегрував «онлайн-культуру» та тенденції дизайну 90-х безпосередньо в брендинг.
«Основним впливом і натхненням є аудиторія Gen-Z, на яку ми орієнтуємось», — розповідають Вілл Уайтінг, артдиректор, і Джошуа Огден, креативний директор Justified. Впроваджуючи «цифрову мову аудиторії Gen-Z» у копію бренду та онлайн-культуру за допомогою дизайну іконок, студія хотіла відобразити «дух реального ринку», але з «цифровим поворотом, який проникає в онлайн культуру».
Поєднання кольорів для Finds — це «невеликий стиль» 90-х, який, як пояснює агентство, є однією з найпопулярніших категорій у додатку. Для марки Джошуа і Вілл хотіли дизайн, який би «передав дух процвітаючої онлайн-платформи». Вибираючи символ, який відчувається «як користувач», марка Justified поєднує в собі концепцію руху або танцю, залишаючись «запам’ятованим, коли він статичний».
«Можливість, яку ми побачили, полягала в тому, що покупка одягу, який вам подобається, має бути максимально інтерактивною, в режимі реального часу, без жодної різниці між офлайн та онлайн, — підсумовують Джошуа та Вілл. — Ми прагнули володіти вільним простором між TikTok і Depop, щоб дійсно використовувати функцію відео в першу чергу, яка відкриває величезну прогалину для того, щоб досвід нашого бренду був максимально справжнім і привабливим».
Інші елементи цифрового модного ландшафту також були включені. «Розпочався рух, який перетворює ринок секонд-хендів у цікавий і особистий досвід», — розповідають Вілл і Джош. Зосереджуючись на інтерактивному досвіді, Justified Studio віддзеркалює підхід, керований користувачем, з новою сентенцією ринку: «ЗНАЙДИ, полюби, покажи».
Читайте також:
Мистецькі шедеври в новому епізоді серіалу «Ейфорія»