Якщо ви й гадки не маєте, як GIF-малюнок може існувати офлайн та у фізичному світі, вам варто лише перегорнути сторінки книжки Frame By Frame, яку нещодавно випустила платформа Giphy. Ця книжка «переносить магію анімації на статичну сторінку». Вона представляє творчість 35 митців з різних країн світу, які, кожен по-своєму, зобразили, що означає для них анімація.
Як стверджує платформа Giphy, ця книжка – перший анімований офлайн-альбом GIF-творчості. Щоб «надрукувати гіфку», булі застосовані лентикулярні голограми (тобто зображення, які змінюються залежно від кута зору), наклейки та покадрова анімація. У такий спосіб 35 анімованих цифрових зображень було перенесено в реальний світ.
Кожна сторінка Frame By Frame також містить QR-код, який дозволяє читачеві переглянути на своєму смартфоні повну версію анімації. Завдяки цьому, читачі мають можливість оцінити не лише кожну деталь зображення (що простіше зробити на одному нерухомому кадрі), а й мистецьку роботу повністю, у всій її динаміці.
Ця книжка – результат колаборації між Giphy та майстрами цифрового мистецтва. Мета її – допомогти митцям переосмислити потенціал гіфок за межами цифрового середовища. Проєкт також має на меті популяризацію цифрового мистецтва і підтримку вільних цифрових художників, у яких за час пандемії значно поменшало замовників.
Giphy запевняє, що колектив художників, які долучилися до створення цієї книжки, є не менш різноманітним, ніж представлені в ній роботи. На сторінках Frame By Frame можна побачити, серед іншого, пластилінову та мальовану анімацію, боді-арт, комп’ютерну графіку і фотопортрети. Але попри свою неоднорідність всі вони об’єднані любов’ю до анімованого зображення.
Як зазначає мисткиня Енні Вонг, відома як Head Explodie: «Якщо нам вдасться відкрити себе достатньо широко, щоб поділитися з іншими пісочницею своєї уяви, ми помітимо, що між нами є набагато більше спільного, ніж це прийнято вважати у зовнішньому світі».
Читайте також:
Як кампанії в соцмережах знаходять інноваційне застосування для GIF-зображень.
Кіно, спорт та цькування: п’ять прикладів креативного використання GIF-зображень з добірки Cannes Lions.
Леся Українка у форматі GIF-анімації.