• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Новини

Гостре питання про заокруглену лінію, або Що не так із логотипом Paramount+

29 Березня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Стрімінговий сервіс Paramount+ було запущено 4 березня з новим логотипом. Це лого є дещо спрощеною версією, яка має добре виглядати на пристроях, з яких користувачі послуговуються цим сервісом. Автори ребрендингу стверджують, що знадобилося чимало скетчів, щоб створити досконале зображення гори, для чого їм довелося «перебудувати» її всю, від підніжжя до вершини. Деякі версії логотипу навіть наводили на думку, що він належить, скоріше, гірничорудній компанії.

Але попри всі ці зусилля, є в новому логотипі з горою один елемент, який багатьом креативникам так ріже око, що застить всі інші його переваги. Як зазначив у соцмережах користувач із ніком aasimpy, прямо посередині гори розташована жирна векторна лінія із заокругленим краєм, яка тим, хто її помітив, з голови не йде.

Теорії, теорії…

Один користувач коментує: «Я, як дизайнер, завжди чогось такого боюся. Що хтось в інтернеті помітить помилку в моїй роботі».

«А може, вони просто завантажили не той файл, і він тепер всюди», – припускає інший.

Ще дехто, втім, стверджує, що в ранніх версіях логотипу ця лінія могла бути тоншою, і саме через це креативна команда не помітила її заокругленості. Цілком імовірно, що коли логотип Paramount+ масштабували, форма та пропорції цієї лінії відносно решти зображення змінилися.

Ще один користувач гадає, чи не було це наслідком спроби в останній момент розмежувати світлу частину зображення на правий та лівий схили гори. А потім хтось із дизайнерів поспішив, вхопившись за заокруглену лінію. Аж надто неорганічно вона виглядає, щоб бути випадковістю.

r/logodesign pointed out this possible mistake in the @paramountplus logo and I can't unsee it. pic.twitter.com/t4y1j5egYi

— 🐕 Bryce Betts 🐕 (@BryceBetts132) March 21, 2021

Дизайнерська студія Loyalkaspar, яка розробляла айдентику бренда, розповіла свого часу, що вони, працюючи над логотипом Paramount+, будували його у зворотному порядку. Спочатку вони окреслили зовнішній контур логотипів Paramount Pictures і Paramount Network, а потім додали до нього світло та тінь. Як результат, емблема бренда мала бути водночас і мінімальною, і легковпізнаваною. Відтак, обидві теорії видаються правдоподібними.

Джерело

Дизайн логотипів – непроста штука, адже для Білого дому перебрали 30 варіантів, перш ніж знайшли остаточний.

А графіка – не єдиний камінь спотикання в айдентиці бренда, оскільки для звукових логотипів теж існує чимало нюансів.

Теги: брендингдизайнлоготипи

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки
Бізнес та Інновації

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки

9 Травня, 2025

Міжнародна експансія бізнесу починається з визначення конкурентної стратегії і відповіді на питання – яку цінність бізнес може дати міжнародному ринку? Motorimpex в Україні – це компанія №1 з гідравліки з...

Читати даліDetails

Twix запускає глобальну кампанію «Два – це більше, ніж один»

Банкінг як модна філософія

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Global Best of the Best Effie Awards: міжнародна можливість для переможців Effie Awards Ukraine

9 Травня, 2025
Маркетинг і Комунікації

Камери, світло, сенси: 18-й Український маркетинг-форум запрошує шукати своє серед героїв нашого часу

18 Квітня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою
Відео

MAUDAU × Університет Чупарського: монстри, каструля і порятунок світу з доставкою

12 Травня, 2025
30+ визнаних експертів реклами і маркетингу виступлять на Ukrainian Creative Stories 2025
Інсайти

30+ визнаних експертів реклами і маркетингу виступлять на Ukrainian Creative Stories 2025

13 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.