Стрімінговий сервіс Paramount+ було запущено 4 березня з новим логотипом. Це лого є дещо спрощеною версією, яка має добре виглядати на пристроях, з яких користувачі послуговуються цим сервісом. Автори ребрендингу стверджують, що знадобилося чимало скетчів, щоб створити досконале зображення гори, для чого їм довелося «перебудувати» її всю, від підніжжя до вершини. Деякі версії логотипу навіть наводили на думку, що він належить, скоріше, гірничорудній компанії.
Але попри всі ці зусилля, є в новому логотипі з горою один елемент, який багатьом креативникам так ріже око, що застить всі інші його переваги. Як зазначив у соцмережах користувач із ніком aasimpy, прямо посередині гори розташована жирна векторна лінія із заокругленим краєм, яка тим, хто її помітив, з голови не йде.
Теорії, теорії…
Один користувач коментує: «Я, як дизайнер, завжди чогось такого боюся. Що хтось в інтернеті помітить помилку в моїй роботі».
«А може, вони просто завантажили не той файл, і він тепер всюди», – припускає інший.
Ще дехто, втім, стверджує, що в ранніх версіях логотипу ця лінія могла бути тоншою, і саме через це креативна команда не помітила її заокругленості. Цілком імовірно, що коли логотип Paramount+ масштабували, форма та пропорції цієї лінії відносно решти зображення змінилися.
Ще один користувач гадає, чи не було це наслідком спроби в останній момент розмежувати світлу частину зображення на правий та лівий схили гори. А потім хтось із дизайнерів поспішив, вхопившись за заокруглену лінію. Аж надто неорганічно вона виглядає, щоб бути випадковістю.
Дизайнерська студія Loyalkaspar, яка розробляла айдентику бренда, розповіла свого часу, що вони, працюючи над логотипом Paramount+, будували його у зворотному порядку. Спочатку вони окреслили зовнішній контур логотипів Paramount Pictures і Paramount Network, а потім додали до нього світло та тінь. Як результат, емблема бренда мала бути водночас і мінімальною, і легковпізнаваною. Відтак, обидві теорії видаються правдоподібними.
Дизайн логотипів – непроста штука, адже для Білого дому перебрали 30 варіантів, перш ніж знайшли остаточний.
А графіка – не єдиний камінь спотикання в айдентиці бренда, оскільки для звукових логотипів теж існує чимало нюансів.