Щоб відсвяткувати випуск нової сумки Gucci Bamboo 1947 від Алессандро Мікеле, компанія Gucci попросила дев’ять міжнародних творців створити твори мистецтва з дизайном сумки з бамбуковою ручкою. «Абстрактні» фотографії, ілюстрації, картини та «несподівані» відео були створені для цифрового проєкту, кожен з яких по-різному інтерпретує сумку.
Для випуску художник Ніко Іто переніс сумку в «уявний світ», досягнутий за допомогою м’якої аерографії, а письменник-романіст і карикатурист The New Yorker Еверетт Гленн представив комічну роботу. Художник Самсон Бакаре створив картину, а фотограф Тео Лю Сянью створив роботу, «натхнену культурною спадщиною китайської порцеляни та керамічної майстерності».
Серед інших творців-учасників — фотографи Маддалена Арчеллоні, Лу Ескобар, Катя Майєр, Чо Гі-Сок і Сюзанна Сарофф. Наразі колекція замовних робіт доступна для перегляду на сайті Gucci.
Згідно з релізом, нова сумка Gucci Bamboo 1947 посилається на попередню версію дизайну, створену в повоєнну епоху Італії, коли традиційну сировину було важко знайти; тому для ручки був обраний легкий і міцний бамбук. «Сьогодні відомий дизайн повертається, щоб налагодити зв’язок між минулим, сьогоденням і майбутнім», а також репрезентувати «власну спадщину Алессандро Мікеле в Gucci», — йдеться у релізі.
Gucci змінює логотип
Gucci має довгу історію переосмислення класичних візуальних елементів свого бренду з дивовижним дизайном та ілюстраціями. У 2020 році Gucci показав новий логотип, натхненний дитячим почерком. Новий тимчасовий логотип під керівництвом креативного директора Gucci Алессандро Мікеле вперше був оприлюднений на сторінці Gucci у Facebook перед запуском колекції чоловічого одягу бренду осінь/зима 2020.
Логотип з’явився одночасно з тизерами для нової кампанії, яка була натхненна дитячими вечірками й містить фразу «Rave like you are five». Минуло 7 років з моменту створення дебютної колекції креативного директора Мікеле для будинку моди. Дитячий каракуль був створений спеціально за сценарієм, якому навчають французьких дітей у школах.
Читайте також:
Нова реклама Gucci x North Face із блогером Френсісом Буржуа