• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна М'язи

Gucci запрошує художників проілюструвати сумку

2 Лютого, 2022
Час прочитання: 2 хв.
A A
Gucci запрошує художників проілюструвати сумку
Share on FacebookShare on Twitter

Щоб відсвяткувати випуск нової сумки Gucci Bamboo 1947 від Алессандро Мікеле, компанія Gucci попросила дев’ять міжнародних творців створити твори мистецтва з дизайном сумки з бамбуковою ручкою. «Абстрактні» фотографії, ілюстрації, картини та «несподівані» відео були створені для цифрового проєкту, кожен з яких по-різному інтерпретує сумку.

_gucci-bamboo-1947-campaign-illustration-photography-itsnicethat-09.jpg

Для випуску художник Ніко Іто переніс сумку в «уявний світ», досягнутий за допомогою м’якої аерографії, а письменник-романіст і карикатурист The New Yorker Еверетт Гленн представив комічну роботу. Художник Самсон Бакаре створив картину, а фотограф Тео Лю Сянью створив роботу, «натхнену культурною спадщиною китайської порцеляни та керамічної майстерності».

Серед інших творців-учасників — фотографи Маддалена Арчеллоні, Лу Ескобар, Катя Майєр, Чо Гі-Сок і Сюзанна Сарофф. Наразі колекція замовних робіт доступна для перегляду на сайті Gucci.

Згідно з релізом, нова сумка Gucci Bamboo 1947 посилається на попередню версію дизайну, створену в повоєнну епоху Італії, коли традиційну сировину було важко знайти; тому для ручки був обраний легкий і міцний бамбук. «Сьогодні відомий дизайн повертається, щоб налагодити зв’язок між минулим, сьогоденням і майбутнім», а також репрезентувати «власну спадщину Алессандро Мікеле в Gucci», — йдеться у релізі.

Gucci запрошує групу художників проілюструвати свою останню бамбукову сумку
Nico Ito
Gucci запрошує групу художників проілюструвати свою останню бамбукову сумку
_gucci-bamboo-1947-campaign-illustration-photography-itsnicethat-02.jpgEverett Glenn
Gucci запрошує групу художників проілюструвати свою останню бамбукову сумку
Lou Escobar
_gucci-bamboo-1947-campaign-illustration-photography-itsnicethat-01.jpg
Cho Gi-Seok

Gucci змінює логотип

Gucci має довгу історію переосмислення класичних візуальних елементів свого бренду з дивовижним дизайном та ілюстраціями. У 2020 році Gucci показав новий логотип, натхненний дитячим почерком. Новий тимчасовий логотип під керівництвом креативного директора Gucci Алессандро Мікеле вперше був оприлюднений на сторінці Gucci у Facebook перед запуском колекції чоловічого одягу бренду осінь/зима 2020.

Gucci запрошує групу художників проілюструвати свою останню бамбукову сумку

Логотип з’явився одночасно з тизерами для нової кампанії, яка була натхненна дитячими вечірками й містить фразу «Rave like you are five». Минуло 7 років з моменту створення дебютної колекції креативного директора Мікеле для будинку моди. Дитячий каракуль був створений спеціально за сценарієм, якому навчають французьких дітей у школах.

Джерело 1, 2


Читайте також:

Нова реклама Gucci x North Face із блогером Френсісом Буржуа

Теги: креативмистецтвомодаможливостісуспільство

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025
Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.