Інформаційний дизайнер і партнер Pentagram Giorgia Lupi наповнила блокнот Moleskine «візуальним архівом» її спогадів, зшивши понад 14 000 стібків, щоб представити кожен день її життя.
Проєкт під назвою «Книга життя» був створений для Moleskine Foundation і складається з трьох блокнотів, які Lupi розібрала, а потім зшила у книжку в стилі акордеону. Потім вона взялася додавати один білий стібок на кожен день свого життя від народження, додаючи другий стібок кольоровою ниткою, щоб позначити віхи.
Колірний код, показаний на початку книги, пропонує путівник до важливих моментів, які дизайнерка вирішила відзначити. Жовтий символізує досягнення в житті, червоний — кохання, рожевий — події у світі, які мали значний вплив на Lupi, а синій — великі подорожі. Чорний і червоний хрестики позначають втрати та розриви відповідно.
«Тема, яку запропонував Moleskine, була: «Що спочатку?», — каже Lupi про проєкт, який стане частиною колекції Moleskine Foundation разом із записними книжками тисяч інших художників і дизайнерів.
«У той час, коли мені мало виповнитися 40 років, я вирішила використати зошити, щоб поміркувати про своє життя… Я хотіла зафіксувати все своє життя на папері та нитках — обидві ключові події, які я відчувала, були ключовими для траєкторії мого життя і повсякденності».
Lupi описує цей процес як «трудомістку вправу на рефлексію», кажучи, що оглядаючись на минулий час і фізично відзначаючи кожен день, вона могла поставити собі питання, хто вона є і що сприяло цьому.
«Я спостерігаю за даними, збираю їх й вірю в те, що підрахунок чогось має значення, — додає вона. — Витрачати час і зусилля на своє минуле — це особливо потужна форма самосвідомості. Це вправа для документування існування, запису часу, подій і місць, які роблять наше життя таким, яким воно є. Я розглядаю це як засіб для розмови, початок розмови, оскільки я бачу всі форми даних».
Це не перший раз, коли Lupi експериментує з аналоговими способами подання даних, попередньо створивши Dear Data — річний експеримент, у якому вона обмінювалася листівками з намальованою графікою та статистикою з колегою-дизайнером Stefanie Posavec.
Читайте також:
«Важливо створювати якісний контент для себе про своїх». Продюсерка Кармаліта Катерина про створення українського культурного продукту