З такими клієнтами, як Dior, Louis Vuitton і Gucci, італійський ілюстратор Франческо Ло Яконо, безумовно, знає, що потрібно, аби модний дизайн потрапив у топ. А у своїй новій книзі він розкриває прийоми, які потрібно знати початківцям ілюстраторам, щоб пробитися в індустрію.
Займаючись малюванням і заповнюючи шкільні підручники нескінченними етюдами, Франческо продовжував вивчати образотворче мистецтво на більш високому рівні. Цікаво, що він не цікавився модою, а більше займався фотографією. Однак надихаючі редакційні статті модних журналів викликали у ньому захоплення індустрією, і незабаром переїхав до Парижа, щоб працювати у відділі жіночого одягу в індустрії прогнозування тенденцій.
У цей час Франческо почав серйозніше ставитися до своєї кар’єри модного ілюстратора і зрозумів, що модна ілюстрація може об’єднати всі його інтереси. Його прагнення та захоплення медіа дали результат. Відтоді він був залучений провідними клієнтами, включаючи елітні універмаги та шановані модні журнали, які привертали його увагу багато років тому.
У своїй нещодавно випущеній першій книзі «Ілюстрація акварельної моди» Франческо ділиться тим, чого навчився у своїй кар’єрі, щоб допомогти ілюстраторам моди, які тільки починають або прагнуть змінитися та увійти в індустрію. Ми зустрілися з ним, щоб дізнатися більше про це.
Що спонукало вас випустити акварельну ілюстрацію?
Відтоді, як я почав працювати ілюстратором моди, у мене завжди була ця крихітна мрія створити та видати власну книгу. Я б сказав, що це також питання часу. Я мав задоволення проводити в Лондоні уроки малювання Fashion Life понад два роки. Мені подобалося ділитися своїми порадами з іншими ілюстраторами, працювати разом із молодими талановитими модельєрами та моделями. На жаль, пандемія вдарила, тому мені довелося все припинити.
Приблизно в той же час я зв’язався зі своїм видавцем, і вони подумали, що це може бути слушний момент для книжки-ілюстрації моди з акцентом на акварелі, і незабаром у нас відбулася перша зустріч у Zoom, щоб обговорити додаткові деталі про книгу. Це було на початку першого карантину у Великобританії, і саме тоді я почав працювати над своєю книгою. У певному сенсі я вважаю цю книгу природним продовженням моєї майстерні з ілюстрації моди.
Чи підходять акварелі для створення журнальних ілюстрацій?
Акварель надзвичайно універсальна. Це одна з речей, які роблять малюнок унікальним. У мистецтві та ілюстрації акварель використовувалася дуже по-різному. Особисто акварель була природним вибором, але я також думаю, що акварель може легко адаптуватися до мого стилю ілюстрації моди, який можна вважати традиційним і класичним у певному сенсі.
У книзі я часто згадую, що, на мою думку, акварель дуже підходить для розв’язання певних проблем або зображення чогось конкретного. Наприклад, є цілий розділ, присвячений тому, як передати деякі тканини та текстури аквареллю.
На кого в першу чергу розрахована книга: на студентів моди чи людей, які думають вивчати моду в майбутньому?
Я справді намагався зробити цю книгу корисною та переконливою для багатьох людей. Книга в першу чергу розрахована на тих, хто щиро любить моду, ілюстрацію та акварель. Ті, кому подобаються ці три деталі, вподобають і книгу.
Коли я проводив майстер-клас із ілюстрації моди, я зустрів багато різних людей, які перебували на різних етапах свого творчого шляху: студентів моди, професійних художників, людей, які хотіли відновити зв’язок зі своєю творчою стороною після багатьох років. Тому при написанні книги я врахував це і намагався дати кожному щось.
Якби читачі могли щось забрати з вашої книги, що б це було?
Мені хочеться, аби на сторінках моєї книги люди відчули всю любов і пристрасть, яку я відчуваю до цієї техніки та моєї роботи. І поряд з любов’ю, також відданість, необхідна для того, щоб досягти успіху як художник та ілюстратор.
Що б ви порадили людям, які думають зайнятися ілюстрацією моди?
Це була, і це все ще є захоплююча подорож, і я думаю, що поєднання терпіння, пристрасті та практики привело мене туди, де я зараз є.
Складіть портфоліо, яке показує все, чого ви можете досягти, щоб завоювати довіру потенційних клієнтів і забезпечити їх комісійні. Кожен художник має свій шлях, не порівнюйте себе з іншими і продовжуйте зосереджуватися на своєму ремеслі та мистецтві.
Продовжуйте практикуватися та вчитися, не припиняйте розвивати свою творчість і будьте терплячими, оскільки ця подорож може зайняти деякий час.
Читайте також:
«Важливо створювати якісний контент для себе про своїх». Продюсерка Кармаліта Катерина про створення українського культурного продукту