• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Добірки

Франческо Ло Яконо про модну ілюстрацію, освоєння акварелі та нову книгу

1 Грудня, 2021
Час прочитання: 3 хв.
A A
Франческо Ло Яконо про модну ілюстрацію, освоєння акварелі та нову книгу
Share on FacebookShare on Twitter

З такими клієнтами, як Dior, Louis Vuitton і Gucci, італійський ілюстратор Франческо Ло Яконо, безумовно, знає, що потрібно, аби модний дизайн потрапив у топ. А у своїй новій книзі він розкриває прийоми, які потрібно знати початківцям ілюстраторам, щоб пробитися в індустрію.

Займаючись малюванням і заповнюючи шкільні підручники нескінченними етюдами, Франческо продовжував вивчати образотворче мистецтво на більш високому рівні. Цікаво, що він не цікавився модою, а більше займався фотографією. Однак надихаючі редакційні статті модних журналів викликали у ньому захоплення індустрією, і незабаром переїхав до Парижа, щоб працювати у відділі жіночого одягу в індустрії прогнозування тенденцій.

Франческо Ло Яконо

У цей час Франческо почав серйозніше ставитися до своєї кар’єри модного ілюстратора і зрозумів, що модна ілюстрація може об’єднати всі його інтереси. Його прагнення та захоплення медіа дали результат. Відтоді він був залучений провідними клієнтами, включаючи елітні універмаги та шановані модні журнали, які привертали його увагу багато років тому.

У своїй нещодавно випущеній першій книзі «Ілюстрація акварельної моди» Франческо ділиться тим, чого навчився у своїй кар’єрі, щоб допомогти ілюстраторам моди, які тільки починають або прагнуть змінитися та увійти в індустрію. Ми зустрілися з ним, щоб дізнатися більше про це.

Що спонукало вас випустити акварельну ілюстрацію?

Відтоді, як я почав працювати ілюстратором моди, у мене завжди була ця крихітна мрія створити та видати власну книгу. Я б сказав, що це також питання часу. Я мав задоволення проводити в Лондоні уроки малювання Fashion Life понад два роки. Мені подобалося ділитися своїми порадами з іншими ілюстраторами, працювати разом із молодими талановитими модельєрами та моделями. На жаль, пандемія вдарила, тому мені довелося все припинити.

Приблизно в той же час я зв’язався зі своїм видавцем, і вони подумали, що це може бути слушний момент для книжки-ілюстрації моди з акцентом на акварелі, і незабаром у нас відбулася перша зустріч у Zoom, щоб обговорити додаткові деталі про книгу. Це було на початку першого карантину у Великобританії, і саме тоді я почав працювати над своєю книгою. У певному сенсі я вважаю цю книгу природним продовженням моєї майстерні з ілюстрації моди.

Чи підходять акварелі для створення журнальних ілюстрацій?

Акварель надзвичайно універсальна. Це одна з речей, які роблять малюнок унікальним. У мистецтві та ілюстрації акварель використовувалася дуже по-різному. Особисто акварель була природним вибором, але я також думаю, що акварель може легко адаптуватися до мого стилю ілюстрації моди, який можна вважати традиційним і класичним у певному сенсі.

У книзі я часто згадую, що, на мою думку, акварель дуже підходить для розв’язання певних проблем або зображення чогось конкретного. Наприклад, є цілий розділ, присвячений тому, як передати деякі тканини та текстури аквареллю.

Франческо Ло Яконо

На кого в першу чергу розрахована книга: на студентів моди чи людей, які думають вивчати моду в майбутньому?

Я справді намагався зробити цю книгу корисною та переконливою для багатьох людей. Книга в першу чергу розрахована на тих, хто щиро любить моду, ілюстрацію та акварель. Ті, кому подобаються ці три деталі, вподобають і книгу.

Коли я проводив майстер-клас із ілюстрації моди, я зустрів багато різних людей, які перебували на різних етапах свого творчого шляху: студентів моди, професійних художників, людей, які хотіли відновити зв’язок зі своєю творчою стороною після багатьох років. Тому при написанні книги я врахував це і намагався дати кожному щось.

Франческо Ло Яконо

Якби читачі могли щось забрати з вашої книги, що б це було?

Мені хочеться, аби на сторінках моєї книги люди відчули всю любов і пристрасть, яку я відчуваю до цієї техніки та моєї роботи. І поряд з любов’ю, також відданість, необхідна для того, щоб досягти успіху як художник та ілюстратор.

Франческо Ло Яконо

Що б ви порадили людям, які думають зайнятися ілюстрацією моди?

Це була, і це все ще є захоплююча подорож, і я думаю, що поєднання терпіння, пристрасті та практики привело мене туди, де я зараз є.

Складіть портфоліо, яке показує все, чого ви можете досягти, щоб завоювати довіру потенційних клієнтів і забезпечити їх комісійні. Кожен художник має свій шлях, не порівнюйте себе з іншими і продовжуйте зосереджуватися на своєму ремеслі та мистецтві.

Продовжуйте практикуватися та вчитися, не припиняйте розвивати свою творчість і будьте терплячими, оскільки ця подорож може зайняти деякий час.

Джерело


Читайте також:

«Важливо створювати якісний контент для себе про своїх». Продюсерка Кармаліта Катерина про створення українського культурного продукту

Теги: дизайнілюстраціїкреативмистецтво

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency
Ідеї

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency

23 Травня, 2025

Дві українські команди створили новий бренд для азербайджанського ринку. Courir — французька франшиза, яка декілька років працювала на ринку Кавказу, але зараз завершує свою співпрацю. Власники в Азербайджані вирішили продовжити...

Читати даліDetails

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

У центрі культури й сенсів: що обговорювали на 18-му Українському маркетинг-форумі

12 Травня, 2025
Відео

135 окремий батальйон ТрО разом із McCANN Kyiv запустив нетипову рекрутингову кампанію

28 Квітня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025
Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.