Фіолетовий — це колір нашого розумового ока. Фіолетовий — колір уяви, творчості та духовності. Це колір містики й мрій. Він викликає настільки широкий спектр емоцій, що його можна вважати найпотужнішим кольором у спектрі.
Фіолетовий колір асоціювався з благородством, багатством і екстравагантністю. Стародавні єгиптяни були настільки захоплені фіолетовим кольором, що використовували його для фарбування тканин і навіть стін своїх храмів.
Чимало дизайнерів та виробників вважають фіолетовий — кольором майбутнього, він означає зміни, мистецтво та творчість.
Колірна психологія фіолетових логотипів
Жінки настільки люблять фіолетовий колір, що частіше скажуть «так» фіолетовим чоловікам, які запросили їх на побачення, ніж чоловікам будь-якого іншого кольору.
Вірите чи ні, але опитування 2000 осіб, проведене компанією мийних засобів Ariel, узгоджується з широким спектром інших даних, які вказують на те, що жінки віддають перевагу фіолетовому, ніж чоловікам. Чоловіки й жінки по-різному сприймають різні кольори, але сприйняття фіолетового відрізняється найбільше. Сюди входить рожевий.
Фіолетовий колір славиться своїм блиском. Насиченість (згадаймо Yahoo) і яскравість, від фіолетового до рожевого, схожі на кольори, які використовуються для логотипів InDesign, завдяки чому зелений і фіолетовий доповнюють один одного, тому вони добре поєднуються. Честь, мужність, благородність та лідерство, віра та святість у деяких місцях навіть використовуються як знаки жалоби. Фіолетовий також був традиційним королівським кольором з давніх часів.
Хоча використання фіолетового кольору як основного кольору бренду в незалежних графічних дизайнах може бути не найпопулярнішим вибором, споживачі впізнають кілька великих світових брендів, таких як Yahoo, Cadbury та Taco Bell, через їхні унікальні фіолетові логотипи.
Відомі логотипи фіолетового кольору
Фіолетовий колір є популярним вибором для агентств з маркетингу, брендингу, дизайну та зв’язків з громадськістю у креативній індустрії. Духовні групи використовують фіолетовий колір у своїх брендах, оскільки він традиційно пов’язаний з релігією. Однак великі бренди використовують фіолетовий колір з різних причин, в основному через універсальне значення, яке він зображує: таємничість, королівство, сексуальність, сила, розкіш, сміливість і навіть сентиментальність. Деякі бренди використовують фіолетовий лише як акцентний колір, тоді як інші використовують його як колір бренду.
Yahoo
Yahoo! Це один з найбільш легко впізнаваних брендів у світі за своїм фіолетовим кольором. Під час використання його пошукової системи фіолетовий використовується, щоб викликати емоції сили, сміливості й навіть трохи таємничості, щоб викликати ентузіазм. Минулого року Yahoo представили новий логотип, але все ще наполягає на фіолетовому кольорі.
Milka
Milka — європейський продукт компанії Kraft. Фіолетовий фон надає виробу винятковий і надійний зовнішній вигляд.
Cadbury
Cadbury відомий своїми розкішними й майже сексуальними шоколадними цукерками, тому цілком зрозуміло, що фіолетовий є основним кольором його бренду.
FedEx
FedEx — ще одна глобальна організація, відома своїм фіолетовим брендом. Їхня мета — безпечно та швидко доставляти пакунки по всьому світу. Фіолетовий додає зовнішності відчуття розкоші та сентиментальності.
Wizz Air
Wizz Air — авіакомпанія зі штаб-квартирою в Угорщині. У авіаційному бізнесі в Європі фіолетовий колір допомагає мандрівникам асоціювати королівську владу та розкіш із Wizz Air.
Фіолетовий логотип натхнення
Ось кілька ідей фіолетового логотипа, щоб надихнути.
Читайте також:
Чорні логотипи брендів: значення та приклади
Сині логотипи: значення та приклади