• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Творчість і дизайн

Фінські дизайнери створили стілець, що сам підводиться на ноги після кожного падіння

18 Лютого, 2022
Час прочитання: 2 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Щоб продемонструвати, на що здатен вторинно перероблений пластик, фінська компанія Fortum розробила пластиковий стілець, що сам завжди підводиться на ноги, якщо його перекинути.

Це є своєрідною демонстрацією якості переробленого пластику Fortum Circo. Такий стілець, що підводиться після кожного падіння, був натхнений історією фінського спортсмена Лассе Вірена, який на Олімпіаді в Мюнхені впав на дистанції в 10000 метрів, але попри все підвівся, продовжив забіг, здобув золоту медаль і встановив новий світовий рекорд.

Таку цікаву конструкцію розробляла команда фахівців, серед якої були, зокрема, фізики та інженери. А сама креативна ідея належить агенції TBWA\Helsinki.

«Ми хотіли, щоб цей стілець став певним триб’ютом історії Лассе Вірена. Його дизайн є водночас органічним, аеродинамічним і натхненим рухами людини, що біжить. Якщо ближче придивитися до цього стільця, і особливо до його ніжок, можна розгледіти силует бігуна, який приготувався до старту», — розповідає дизайнер TBWA\Helsinki Умберто Онца.

Вторинно перероблений пластик Fortum

За даними UNEP, в 2019 році лише 14% пластикового сміття було зібрано для переробки, а раніше ця цифра взагалі становила десь 9%. І, як стверджує компанія Fortum, головну проблему становить не сам пластик, а вкрай недосконала система його переробки.

«Пластик є матеріалом із численними перевагами, який дуже складно чимось замінити. Використання пластика зростає по всьому світу, і дискусія навколо нього зараз мусить бути спрямована, скоріше, на збільшення обсягів його переробки. Ми повинні вторинно переробляти цей матеріал всюди, де це можливо, і зробити так, щоб перероблений пластик не втрачав своєї якості», — пояснює Анніна Расмус, бренд-менеджерка з продажів Fortum Recycling and Waste.

Зокрема, Fortum створює з переробленого пластику спеціальні високоякісні сполуки, щоб заохотити індустрію використовувати перероблений, а не новий пластик. І стілець, що сам підводиться на ноги, є демонстрацією однієї з таких сполук. Перероблений пластик Fortum Circo містить целюлозне волокно, яке робить його міцнішим і вдвічі зменшує вуглецевий слід його виробництва, якщо порівняти з новим пластиком. А целюлозне волокно в його складі продовжує вбирати вуглець, ще зменшуючи вуглецевий слід цього матеріалу.

Джерело


Читайте також:

3D-друковані біопластикові квіти та кактуси Wow Mountain.

Пластик, що розкладається під впливом Сонця.

Теги: дизайнекологіясталий розвитоктехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency
Ідеї

Lifestyle-колаборація Win Win Studio та Nebo Ideas Agency

23 Травня, 2025

Дві українські команди створили новий бренд для азербайджанського ринку. Courir — французька франшиза, яка декілька років працювала на ринку Кавказу, але зараз завершує свою співпрацю. Власники в Азербайджані вирішили продовжити...

Читати даліDetails

Оголошено шортлисти конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Global Best of the Best Effie Awards: міжнародна можливість для переможців Effie Awards Ukraine

9 Травня, 2025
Ідеї

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle

29 Квітня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025
Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.