Тренд на новітнє здорове харчування поступово стає популярним і в Україні. Все більше людей відмовляється від м’ясних та молочних продуктів і шукають для себе рослинну альтернативу. Brand Loft Agency розповідає деталі створення нового веганського продукту та плани запуску його на ринок.
Завдання
Новий бренд рослинних продуктів звернувся до Brand Loft Agency за позиціюванням, сучасним пакуванням та свіженькими, як молода зелень, ідеями. Завданням було подати яскравий бренд рослинної новинки.
Процес
Команда агенції створила філософію рослинного м’яса — історію про нове життя для досконалості, відкриття інакшого існування. Це зобразилося у неймі Plantanix, що має латинське походження.
Позиціювання вибудували навколо концепту неоїжі [neofood] і неокотлети — продуктів для осмислених споживачів, що піклуються про все навколо. Це втілює образ «нової реальності» та «глобальнішого погляду на світ». Заклик «дивись на їжу ширше» заохочує споживачів урізноманітнити харчування.
Рішення
Продукт розкладається на два види — горохову та соєву котлету. Щоб передати риси новинки, використала кольоровий код — чорне пакування для насиченості (gurmeo), а біле для м’якості (delicat). Центральним образом є котлетка на стеблі, що привітно посміхається.
Логотип вийшов лаконічним зі стриманим шрифтом, що передає ідею осмисленого споживання.
Пакування бренду одразу починає розмову зі споживачами. Візуально зрозуміло, що перед нами новий продукт рослинного походження: інакший спосіб мислення та новітній підхід до життя.
Щоб ваше пакування продавало, воно повинно показати продукт і розповісти про нього всю, потрібну потенційному покупцеві, інформацію зрозумілою мовою за лічені секунди. Саме так звучить секрет пакування, яке продає, на думку артдиректорки Brand Loft Agency Ольги Оксамитної.
Як запакувати?
Зважаючи на кейс Plantanix, можна виділити такі поради для брендингу паковання харчових продуктів, які наша агенція використовує вже багато років:
- «Розповідайте історії». Упаковування вашого товару повинно стати універсальним повідомленням, яке зможе прочитати ваш покупець без допомоги додаткового тексту.
- «Не завершуйте комунікацію». 30% покупців читають контретикетки — і з цим треба працювати. Продовжуйте історії й на зворотному боці пакування, розповідайте про себе, будьте оригінальні в деталях. Ці фанові елементи залишаються у пам’яті споживача, запам’ятовуються.
- «Використовуйте весь потенціал вашого продукту». На перший погляд здається, що ця порада далека від реальності. Але варто подивитися на продукцію під незвичним кутом — і виявляється, що в ньому приховано безліч можливостей для позиціювання.
- «Будьте лаконічними». Далеко не завжди багато і яскраво означає помітно. Якщо йдеться про оформлення ексклюзивної продукції або товарів високої цінової категорії, будьте лаконічні. Використовуйте можливості крафтових матеріалів, конструктивні рішення.
Пам’ятайте, що пакування може стати найкращим послом бренду і вашим найуспішнішим продавцем. Бренд Plantanix вже з’являється на поличках — яскравий, смачний, сучасний, він обов’язково припаде вам до душі.
Читайте також:
«Нас цікавить не тільки процес, а й кінцевий результат». Засновниця КАМА Анна Вовк про особливості креативної освіти
CASES змінює дизайн та перетворюється на професійну соцмережу