• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Історії

Філософія неоїжі – брендинг рослинного м’яса від Brand Loft Agency

25 Жовтня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Філософія неоїжі – брендинг рослинного м’яса від Brand Loft Agency
Share on FacebookShare on Twitter

Тренд на новітнє здорове харчування поступово стає популярним і в Україні. Все більше людей відмовляється від м’ясних та молочних продуктів і шукають для себе рослинну альтернативу. Brand Loft Agency розповідає деталі створення нового веганського продукту та плани запуску його на ринок.

Завдання

Новий бренд рослинних продуктів звернувся до Brand Loft Agency за позиціюванням, сучасним пакуванням та свіженькими, як молода зелень, ідеями. Завданням було подати яскравий бренд рослинної новинки.

Процес

Команда агенції створила філософію рослинного м’яса — історію про нове життя для досконалості, відкриття інакшого існування. Це зобразилося у неймі Plantanix, що має латинське походження.

Позиціювання вибудували навколо концепту неоїжі [neofood] і неокотлети — продуктів для осмислених споживачів, що піклуються про все навколо. Це втілює образ «нової реальності» та «глобальнішого погляду на світ». Заклик «дивись на їжу ширше» заохочує споживачів урізноманітнити харчування.

брендинг

Рішення

Продукт розкладається на два види — горохову та соєву котлету. Щоб передати риси новинки, використала кольоровий код — чорне пакування для насиченості (gurmeo), а біле для м’якості (delicat). Центральним образом є котлетка на стеблі, що привітно посміхається.
Логотип вийшов лаконічним зі стриманим шрифтом, що передає ідею осмисленого споживання.

Пакування бренду одразу починає розмову зі споживачами. Візуально зрозуміло, що перед нами новий продукт рослинного походження: інакший спосіб мислення та новітній підхід до життя.

Щоб ваше пакування продавало, воно повинно показати продукт і розповісти про нього всю, потрібну потенційному покупцеві, інформацію зрозумілою мовою за лічені секунди. Саме так звучить секрет пакування, яке продає, на думку артдиректорки Brand Loft Agency Ольги Оксамитної.

Як запакувати?

Зважаючи на кейс Plantanix, можна виділити такі поради для брендингу паковання харчових продуктів, які наша агенція використовує вже багато років:

  • «Розповідайте історії». Упаковування вашого товару повинно стати універсальним повідомленням, яке зможе прочитати ваш покупець без допомоги додаткового тексту.
  • «Не завершуйте комунікацію». 30% покупців читають контретикетки — і з цим треба працювати. Продовжуйте історії й на зворотному боці пакування, розповідайте про себе, будьте оригінальні в деталях. Ці фанові елементи залишаються у пам’яті споживача, запам’ятовуються.
  • «Використовуйте весь потенціал вашого продукту». На перший погляд здається, що ця порада далека від реальності. Але варто подивитися на продукцію під незвичним кутом — і виявляється, що в ньому приховано безліч можливостей для позиціювання.
  • «Будьте лаконічними». Далеко не завжди багато і яскраво означає помітно. Якщо йдеться про оформлення ексклюзивної продукції або товарів високої цінової категорії, будьте лаконічні. Використовуйте можливості крафтових матеріалів, конструктивні рішення.

Пам’ятайте, що пакування може стати найкращим послом бренду і вашим найуспішнішим продавцем. Бренд Plantanix вже з’являється на поличках — яскравий, смачний, сучасний, він обов’язково припаде вам до душі.


Читайте також:

«Нас цікавить не тільки процес, а й кінцевий результат». Засновниця КАМА Анна Вовк про особливості креативної освіти

CASES змінює дизайн та перетворюється на професійну соцмережу

Теги: брендингкреативрозвиток

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025
Аналітика

18-й Рейтинг агентств маркетингових сервісів згідно доходів за 2024 рік

16 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025
Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.