The Foundry Types, незалежна студія, яка раніше називалася The Foundry і відома своєю співпраці з Вімом Кроувелом, продовжує свої художні стосунки з легендарним дизайнером, який помер у 2019 році, запуском нового шрифту. Директори The Foundry Type Девід Куей і Стюарт де Розаріо під назвою Fernhout представляють експозицію, засновану на «простих примітивних формах, прямокутниках і чвертях кола» з виставкового плаката та каталогу Едгара Фернхау та Віма Кроувела.
Новий шрифт Fernhout ґрунтується на дизайнерських рішеннях, знайдених у 1963 році, коли Van Abbemuseum замовив Кроувелю виставку про голландського художника Едгара Фернхаута. Рішення Кроувеля «edgarfernhout» — ось де сьогоднішній шрифт Fernhout отримує свої «примітивні форми». За словами команди The Foundry Types, він мав «систему прямокутних блоків, дві колони завширшки та чотири довгасті у висоту, обведені сегменти та кутові відступи».
Хоча ці основні форми прості та грайливі, вони поставили перед дизайнерським дуетом важку задачу, коли справа дійшла до визначення ключових характеристик Фернхаута. «Ретельно розроблена сітка Crouwel часто дозволяла створити самі гліфи, але складні гліфи з діагональними штрихами — „k, s, x, z, 2, 4, 5, 7“ — потрібно було видалити назад і спростити, — пояснює студія. — Деякі характеристики літерної форми викликали кілька дилем — як створити крапку „i та j“. Отже, ми ввели ще один елемент — квадрат. Це дало трохи більше свободи для більш витонченого вираження концепції».
Серед найскладніших рішень виникла ще одна вимога: «Скласти два набори фігур: вирівняних та фігур старого стилю, — розповідає режисер Стюарт де Розаріо. — Здавалося, що неможливо досягти з’єднання до центрального перетину „3 і 8“. Для того, щоб ці символи були миттєво впізнаваними, ми розробили подвійне коло». Про їхній підхід до розв’язання проблем Стюарт де Розаріо стверджує: «Накидання та опрацювання ідей на папері були найпростішим і найшвидшим способом розвитку та обробки наших думок».
Fernhout знаменує собою один із багатьох відтворених дизайнів Crouwel, які не були призначені для використання дизайнером як повні шрифти. У 1988 році дизайнер Бретт Вікенс використав версію культового шрифту Кроувеля New Alphabet для обкладинки Joy Division’s Substance. За словами Девіда Куя з The Foundry Types, Кроувел «здивувався б, дізнавшись, що люди захочуть використовувати [його шрифти] у своїх власних дизайнерських проєктах».
Читайте також:
Кириличні шрифти Kyiv Type Foundry – це данина їхньому улюбленому місту