• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Творчість і дизайн

Epson Digital Fashion Lab: стрибок у fashion-індустрію

8 Вересня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Epson Digital Fashion Lab: стрибок у fashion-індустрію
Share on FacebookShare on Twitter

5 вересня 2021 року компанія Epson разом з Ukrainian Fashion Week відкрили унікальний проєкт — Epson Digital Fashion Lab. Це освітній проєкт, покликаний допомогти молодим та ще невідомим дизайнерам створити свою першу повноцінну колекцію за допомогою сучасних технологій текстильного друку.  

Компанія Epson спільно з Ukrainian Fashion Week анонсували запуск проєкту Epson Digital Fashion Lab. Цей освітній проєкт створений для українських ще не відомих дизайнерів, початківців у fashion-індустрії, студентів старших курсів та випускників профільних навчальних закладів зі всієї України. Основна мета — надати дизайнерам-початківцям необхідну інформацію для початку своєї кар’єри fashion-індустрії та допомогти їм створити свою першу колекцію одягу або аксесуарів. Свої роботи учасники презентують на зимовому українському тижні моди Ukrainian Fashion Week у лютому 2022 року.

Ірина Данилевська, співзасновниця та голова оргкомітету Ukrainian Fashion Week коментує: «Попередній проєкт компанії під назвою Epson Digital Fashion вже відкрив багато нових імен українського світу моди. Практично усі конкурсанти після фіналу конкурсу продовжують представляти нові колекції та транслювати своє бачення fashion-тенденцій. Новий освітній проєкт Epson Digital Fashion Lab не лише допоможе дизайнерам створити свою першу колекцію, але й дозволить їм отримати необхідні знання та підготує до виходу у світ моди. Цьогоріч ми очікуємо побачити серед учасників тих, хто стане законодавцями моди вже у найближчому майбутньому». 

Учасники навчатимуться розробки колекцій під власним брендом, отримають знання щодо маркетингових, юридичних аспектів та дізнаються, як просувати новостворені колекції. Серед викладачів Epson Digital Fashion Lab — українські експерти за фахом та успішні дизайнери. Навчальна програма буде опублікована на сайті Ukrainian Fashion Week www.fashionweek.ua.

Початок навчання стартує 25 вересня. Загальна кількість учасників проєкту — 20 дизайнерів. Проєкт складається з 4 етапів:

  • 6-25 вересня 2021 — відбір учасників до програми навчання;
  • 25 вересня-15 листопада 2021 — навчальна частина, яка включає як теорію, так і практичне знайомство з сучасними технологіями друку на тканині та інших матеріалах;
  • 15 листопада-20 січня 2022 — принтування матеріалів на принтерах Epson та пошиття колекцій;
  • лютий 2022 — фінальний показ та презентація колекцій учасників проєкту у межах Ukrainian Fashion Week.

Читайте також:

Зелений Żubr у національному парку Польщі, або як боротися зі зміною клімату

Американські військові винайшли пристрій, який прицільно зупиняє мовлення

Теги: навчаннятехнологіїфешн

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025

Ефективність у PR залежить не лише від досвіду, а й від правильно підібраних інструментів. Які додатки економлять час на рутинних завданнях, а де знайти натхнення для креативних ідей?  Валерія Васильченко,...

Читати даліDetails

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

РЕКОМЕНДОВАНО

Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025
Відповідальність

ВРК створює нову категорію в комунікаціях – Військова реклама (Military advertising)

20 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025
Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.