Новий шведський горілчаний бренд називається просто: Alcoholic Vodka. Прагнучи досягти максимальної чесності, цей бренд на своїх пляшках докладно розписує всі наслідки його споживання, тобто все те, що алкоголь робить із тілом людини.
Перший же рядок тексту на його сайті проголошує: «Цей продукт є надзвичайно шкідливим для вашого здоров’я і може спричинити численні тяжкі захворювання. Якщо ви з якоїсь причини мусите його пити, будь ласка, вживайте відповідально. У цього небезпечного напою є численні кращі альтернативи. Будь ласка, добре подумайте, перш ніж його замовляти».
Сама ж пляшка містить на етикетці анатомічну ілюстрацію людського тіла, на якій всюди можна побачити численні червоні трикутники. А текст поряд розписує, як саме алкоголь здатен зруйнувати ваші органи.
Навіщо все це?
Заради експерименту, який вирішили провести двоє досвідчених шведських креативників Йохан Філ і Магнус Якобссон.
На перший погляд Alcoholic Vodka може здатися чудернацькою спробою діяти від протилежного: зацікавити людей у продукті, надавши йому ореолу небезпеки. Але, як стверджують самі Філ і Якобссон, насамперед вони ставили собі за мету поекспериментувати з наразі дедалі популярнішим прагненням до прозорості в рекламі, довівши його до максимуму.
«Ідея виникла у нас в ході обговорення того, який бренд взагалі наважиться обрати стовідсоткову чесність в якості своєї єдиної маркетингової стратегії, — пояснили Йохан Філ і Магнус Якобссон виданню Muse. — Жоден з реальних брендів, це точно, навіть якщо деякі з них час від часу вдаються до прозорості у своєму маркетингу. Тому ми вирішили запустити власний бренд на засадах стовідсоткової прозорості в усьому: від продукту до дизайну та реклами».
Більшість горілчаних брендів витрачають мільйони на приховування правди, стверджують креативники. І тут постає питання: скільки правди здатен витримати бренд? Сто відсотків? Хтозна.
Тому-то вони й вирішили з’ясувати все на практиці. Загалом, вони очікують, що їхній продукт провалиться на ринку. Така вже зазвичай доля брутальної чесності. Але будь-який результат — це результат, незалежно від того, поставляться споживачі до продукту прихильно чи ні. Хто купуватиме таку горілку і чи купуватимуть її взагалі, наразі невідомо.
Втім, одне про бренд Alcoholic Vodka можна сказати напевно: дизайн пляшки в око впадає одразу.
Читайте також:
Депресивні палички і прихована камера: вигадана компанія робить вейпам (анти)рекламу.