Нам Хюйн і партнер Марк Боле зі студії N&MS створили серію сумок, випущених як кампанію для торгового центру Dietz, що продає принти товарів для дому та продуктів.
Сумки були випущені на підтримку нових ілюстрацій, створених Shuhua Xiong з Китаю, Hello Numi та Nando Vivas з Іспанії, Bimbo Kermit з Італії, Tallulah Fontaine з Канади та Andrea Chronopolous з Греції.
Нам і Марк разом навчалися в ABK Stuttgart, Німеччина, перш ніж закінчити навчання й отримати кілька років досвіду як дизайнерів і креативних директорів. Маючи за плечима багаті знання та вміння, працюючи з різними клієнтами та агентствами, які охоплюють різні країни та культурне походження, дует вирішив об’єднати зусилля у 2021 році. Окремо їхня робота була відзначена кількома міжнародними нагородами, включаючи Prix Espoir з Biennale Graphic Design Chaumont 2021.
«Ми намагаємося працювати свідомо, розмірковуючи про якість роботи та стан душі, — пояснює Нам Хюйн. — Ми намагаємося робити продукт, який нас задовольняє». Взагалі кажучи, їх фокус має тенденцію орієнтуватися на розвиток чогось нового, тому все, про що вони думають, має тенденцію виходити свіжим і оригінальним. Дизайнерам особливо подобається розвивати візуальну мову, коли проєкт може дозволити їм зануритися в ілюстрації, типографіку або 3D-елементи.
Таким чином, у цьому проєкті для Dietz N&MS створили інтуїтивно грайливу колекцію пластикових пакетів для покупок, які обов’язково викличуть посмішку на обличчі будь-кого. Створений за допомогою Cinema 4D і Photoshop, мінімалістичний фон (подібний до вашої повсякденної сумки) забезпечує влучне полотно для надрукованих на ньому ілюстрацій. «Ми сподіваємося, що людям сподобається те, що ми робимо, але це ніколи не є нашою основною метою, — розповідає Марк Боле. — Коли ти намагаєшся створити нову страву, ти повинен постійно куштувати її сам, щоб вирішити, смачна вона чи ні. Тому, при створенні нового продукту, важливо, аби він, перш за все, подобався нам».
Читайте також:
Діджитал-маркетинг штучного інтелекту: тренди на 2022 рік