Що перше спадає на думку, коли говорять про модних ляльок? Барбі, звичайно. Іграшка мрії як наших мам, так і нинішніх дітей. Якимось чином її популярність заволоділа світом, і навіть був час, коли продукт продавався майже щохвилинно.
Розвиток компанії та історія її символу не менш цікаві, ніж сама лялька. Таким чином, дизайн логотипу Barbie має минуле, яке може стати переважним об’єктом дослідження.
Нижче ви знайдете інформацію про значення, історію, еволюцію, шрифт і колір логотипу відомого бренду.
Значення логотипу Барбі
Першим кроком під час вивчення предмета завжди є визначення його значення. Так само і з історією логотипу Barbie. Повне ім’я маленької фігури, але всесвітньої ікони — Барбара Міллісент Робертс. Якось співголова Mattel, Inc, Рут Хендлер, спостерігала, як її донька Барбара грає в гру. Це було дуже просте, веселе виконання паперових силуетів. Це було натхненням для створення іграшки-моделі, яку назвали на честь дівчинки. Після цього листи Барбі були написані від руки й стали абсолютним проривом.
Історія логотипу Барбі
Історія логотипу Barbie, яке являє собою слово, почалася в березні 1959 року. Емблема була створена того ж року, що й перший запуск ляльки. Місце «народження» — Mattel Creation, Каліфорнія, Сполучені Штати Америки. Популярність іграшки стрімко зростала, і логотип дуже сприяв цьому. Навіть зараз, попри конкуренцію на ринку, він залишається улюбленим для багатьох.
Еволюція логотипу Барбі
1959 — 1975 роки
Оригінальний рожевий логотип Барбі був простим каліграфічно написаним ім’ям. Лаконічно, але водночас трохи невимушено. Літери розміщені на двох рівнях: «B» і «b» на нижньому, а решта трохи вище.
1975 — 1991 роки
У 1975 році був перероблений не тільки шрифт і колір, але і напрямок. Тепер емблема загнута в правий верхній кут. Рожевий і білий сміливіше, ніж до початку шрифту.
1991 — 1999 роки
Діагональ залишається, як і в усіх подальших варіантах. У 1991 році з’явився логотип ніжно-рожевого кольору. Шрифт змінено на більш сучасний без засічок.
1999 — 2004 роки
В оновленні 1999 року каліграфічні літери були відновлені.
2004 — 2005 роки
Це найкоротший термін варіації логотипу ляльки. Його ідентичність полягає в тому, що він стає більш грайливим і специфічним для букви «і». Крапку замінила квітка.
2005 — 2009 роки
У 2005 році квітка зникла. Букви не змінені.
2009 — зараз
Сучасний символ — це логотип голови Барбі, який складається зі схематичного зображення ляльки з оригінальним шрифтом 1959 року під ним. Після всіх модифікацій компанія повернулася до старого логотипу Барбі.
Шрифт логотипу Барбі
Шрифт букв Барбі можна розпізнати одразу. Хоча, як уже з’ясувалося, логотип зазнав кількох змін, стиль його не постраждав. Букви тут написані елегантним, лаконічним, веселим шрифтом, зазвичай курсивом (крім видання 1975-91 років).
Кольори логотипу Барбі
Однак, емблема здебільшого була представлена в рожевих тонах протягом поколінь, це не єдиний спосіб, яким його знав світ. Ми маємо шанс побачити білу варіацію логотипу Barbie у його другому формуванні (1975-1991). Він білий, але все одно букви відкидають рожеву тінь. Недарма компанія так цінує цей тон: він вважається оптимістичним і жіночним.
Читайте також:
Дизайн логотипу Pinterest – історія, значення та еволюція