ДТЕК, найбільший приватний інвестор енергетичної галузі України, оновив сайт. Зміни відбулися відповідно до рефрешменту бренду ДТЕК і прийнятої стратегії розвитку компанії до 2030 року.
Про деталі оновлення візуального стилю сайту ДТЕК розповідає в презентаційному ролику:
«Важливим завданням перед нами було прискорення роботи сайту, а також впровадження оновленого фірмового стилю з використанням сучасних технологій веб-дизайну та розробки. Ми хотіли зробити структуру зрозумілою та простою, надати користувачеві легкий доступ до необхідної інформації. Крім того, ми розробили медіаресурс, який зможе залучити аудиторію в життя нашої компанії за рахунок доступу до інформації та контенту», — розповіла Ольга Захарова, директорка з корпоративних комунікацій ДТЕК.
Проєкт з оновлення сайту ДТЕК реалізовано спільно з агентством Frontmen. Окрім оновлення візуального стилю зміни торкнулись також архітектури сайту: меню і навігації по сайту, оновлення шрифтів і принципом розробки інтерфейсу Mobile First.
«Згідно з підходом Mobile First, інтерфейс сайту розробляється, в першу чергу, для коректного відображення на мобільних пристроях з урахуванням завдань конкретної цільової аудиторії проєкту. Сайт стає легшим, більш динамічним та прагматичним. З цієї ж причини була переглянута структура сайту на предмет її відповідності очікуванням B2B-аудиторії користувачів», — розповів Мирослав Швець, СЕО Frontmen.
Всі деталі оновлення нової контент-платформи ДТЕК за посиланням.
А нещодавно, вперше за 10 років компанія Depositphotos провела ребрендинг. Результатом співпраці CREVV та Depositphotos стали: нове позиціонування, tone of voice, логотип та унікальний фірмовий шрифт.