11-12 листопада відбудеться міжнародна конференція про соціальні медіа, маркетинг і комунікації Social Media Week Kyiv 2021. Тема івенту — «Креативна індустрія нового світу. Бренди, що долають межі». Конференція об’єднає близько 30 спікерів з країн Європи, США й України.
Організатори SMW Kyiv 2021 — міжнародна контент-платформа Depositphotos й графічна платформа Crello — створили візуальний маніфест заходу в колаборації з американською диджитал-художницею Huntrezz Janos (e-curatorial agency Cultural Policy). Ключовим елементом артроботи є аватар — антропоморфна істота, яка долає будь-які межі.
Світ змінився: відбулась глобальна диджитал-трансформація. Кожен з нас живе у двох реальностях — фізичній та цифровій — і має свій аватар. Будь-які бар’єри, що існують у фізичному світі, можна без зусиль подолати у цифровому. А соцмережі стали місцем, де кожен створює і транслює світу певний цифровий образ, бажану проєкцію. Переосмислити світ і адаптуватися до нової реальності допомагає креативне мислення — ця концепція й стала основою для артроботи.
«Діджитал-мистецтво — «золотий перетин» нашого часу, баланс технологій і креативного мислення, що здатен вивести ідею на новий рівень. Під час роботи над програмою конференції ми багато думали про значення соцмереж у нашому житті, про те, як змінилася комунікація й культурні коди. Ми хотіли наочно продемонструвати ці зміни й показати, що трансформація вже відбулася. Huntrezz змогла втілити цю концепцію у своїй артроботі. Це перший подібний досвід співпраці Depositphotos з діджитал-художником, але ми впевнені, що такі колаборації стануть невіддільною частиною майбутніх креативних кампаній — як наших, так і багатьох інших брендів», — Таті Тимошенко, креативна директорка Depositphotos.
Диджитал-аватар оживе в AR-фільтрі й одязі з доповненою реальністю, який випустять у колаборації з FFFACE.ME і FINCH спеціально у межах івенту.
«Робота над проєктом тривала близько двох місяців. З кожною ітерацією аватар розвивався й трансформувався, набуваючи потрібних рис. Він уособлює свободу й вихід за межі цифрового світу. Моя ідея в тому, що людина або суспільство поза цифровим світом не є статичними: вони постійно зростають, ламають рамки, тим самим визначаючи новий вимір. Цей меседж я старалася донести через свої роботи, анімацію. Я дуже задоволена результатом цієї співпраці», — Huntrezz Janos (Cultural Policy), діджитал-художниця.
Музичний трек для маніфесту створив штучний інтелект, розроблений компанією Mubert, з використанням аудіобібліотеки Depositphotos. Редакція вибрала жанровий датасет, що відповідає смисловій концепції маніфесту. Після було згенеровано декілька варіантів треку. Один з них взяли за основу аранжування й на етапі саунд-дизайну заміксували зі звуками з бібліотеки Depositphotos.
«Наша місія дуже близька до теми конференції. Ми прагнемо мінімізувати бар’єри, що заважають людям займатися творчістю. Креативне мислення дозволяє інакше подивитися на світ, у людей з’являються нові ідеї й способи їх втілення. І ми створюємо для цього потрібні інструменти», — Павло Згордан, звукорежисер і музичний директор Mubert.
Читайте також:
Greenpeace уявляє ідилічне майбутнє (але й там знайдуться невдоволені)