• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Творчість і дизайн

Діджитал-аватари й трансформація суспільства: у чому ідея візуального маніфесту Social Media Week Kyiv

7 Жовтня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Діджитал-аватари й трансформація суспільства: у чому ідея візуального маніфесту Social Media Week Kyiv
Share on FacebookShare on Twitter

11-12 листопада відбудеться міжнародна конференція про соціальні медіа, маркетинг і комунікації Social Media Week Kyiv 2021. Тема івенту — «Креативна індустрія нового світу. Бренди, що долають межі». Конференція об’єднає близько 30 спікерів з країн Європи, США й України.

Організатори SMW Kyiv 2021 — міжнародна контент-платформа Depositphotos й графічна платформа Crello — створили візуальний маніфест заходу в колаборації з американською диджитал-художницею Huntrezz Janos (e-curatorial agency Cultural Policy). Ключовим елементом артроботи є аватар — антропоморфна істота, яка долає будь-які межі.

Світ змінився: відбулась глобальна диджитал-трансформація. Кожен з нас живе у двох реальностях — фізичній та цифровій — і має свій аватар. Будь-які бар’єри, що існують у фізичному світі, можна без зусиль подолати у цифровому. А соцмережі стали місцем, де кожен створює і транслює світу певний цифровий образ, бажану проєкцію. Переосмислити світ і адаптуватися до нової реальності допомагає креативне мислення — ця концепція й стала основою для артроботи.

«Діджитал-мистецтво — «золотий перетин» нашого часу, баланс технологій і креативного мислення, що здатен вивести ідею на новий рівень. Під час роботи над програмою конференції ми багато думали про значення соцмереж у нашому житті, про те, як змінилася комунікація й культурні коди. Ми хотіли наочно продемонструвати ці зміни й показати, що трансформація вже відбулася. Huntrezz змогла втілити цю концепцію у своїй артроботі. Це перший подібний досвід співпраці Depositphotos з діджитал-художником, але ми впевнені, що такі колаборації стануть невіддільною частиною майбутніх креативних кампаній — як наших, так і багатьох інших брендів», — Таті Тимошенко, креативна директорка Depositphotos.

Диджитал-аватар оживе в AR-фільтрі й одязі з доповненою реальністю, який випустять у колаборації з FFFACE.ME і FINCH спеціально у межах івенту.

«Робота над проєктом тривала близько двох місяців. З кожною ітерацією аватар розвивався й трансформувався, набуваючи потрібних рис. Він уособлює свободу й вихід за межі цифрового світу. Моя ідея в тому, що людина або суспільство поза цифровим світом не є статичними: вони постійно зростають, ламають рамки, тим самим визначаючи новий вимір. Цей меседж я старалася донести через свої роботи, анімацію. Я дуже задоволена результатом цієї співпраці», — Huntrezz Janos (Cultural Policy), діджитал-художниця.

Музичний трек для маніфесту створив штучний інтелект, розроблений компанією Mubert, з використанням аудіобібліотеки Depositphotos. Редакція вибрала жанровий датасет, що відповідає смисловій концепції маніфесту. Після було згенеровано декілька варіантів треку.  Один з них взяли за основу аранжування й на етапі саунд-дизайну заміксували зі звуками з бібліотеки Depositphotos.

«Наша місія дуже близька до теми конференції. Ми прагнемо мінімізувати бар’єри, що заважають людям займатися творчістю. Креативне мислення дозволяє інакше подивитися на світ, у людей з’являються нові ідеї й способи їх втілення. І ми створюємо для цього потрібні інструменти», — Павло Згордан, звукорежисер і музичний директор Mubert.


Читайте також:

Greenpeace уявляє ідилічне майбутнє (але й там знайдуться невдоволені)

Теги: креативмедіатехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025

Ефективність у PR залежить не лише від досвіду, а й від правильно підібраних інструментів. Які додатки економлять час на рутинних завданнях, а де знайти натхнення для креативних ідей?  Валерія Васильченко,...

Читати даліDetails

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

РЕКОМЕНДОВАНО

Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025
Маркетинг і Комунікації

20 років Effie в Україні: тримай марку ефективності

11 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025
«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України
Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.