Цієї весни бібліотека Depositphotos виросла до 200 мільйонів файлів. Лише за два роки кількість контенту на сайті збільшилася вдвічі. Завдяки цьому Depositphotos став третім за величиною міжнародним фотостоком.
Щоб відзначити цю подію, Depositphotos підготували проєкт з головними цифрами, бізнес-інсайтами від команди, а також цікавою інформацією про тренди у пошукових запитах і завантаженнях користувачів. Для того, щоб дослідити популярні напрями у стоковій фотографії й допомогти аудиторії у виборі візуального контенту, до створення звіту також залучили авторів Depositphotos, які працюють у різних жанрах (фотографії, ілюстрації та дизайні).
«На початку 2019 року в бібліотеці Depositphotos було 100 мільйонів зображень, відео, векторів та ілюстрацій. У 2020 році на платформі з’явилися понад 50 тисяч готових шаблонів для створення власних дизайнів, а також розділ стокової музики та звукових ефектів, у якому більш ніж 500 тисяч роялті-фрі аудіотреків. Ми помітно виросли за ці два роки, — розповідає Вадим Нехай, CEO Depositphotos. — Ми хотіли поділитися досвідом і розкрили різні аспекти стокової фотографії як бізнесу, описали ефективні інструменти й перевірені підходи, які дозволять вдосконалити робочий процес, утримувати клієнтів і постійно розвиватися».
Крім інсайтів від команди розробки, контенту, маркетингу й підтримки клієнтів Depositphotos, у звіті представлений аналіз пошукових запитів, який відображає зміни у настроях користувачів за останні декілька років. Зокрема, у 2020 році популярність контенту, пов’язаного із сумом, зросла на 508%. Але у 2021 році пошукові запити на тему щастя, наприклад «оптимізм», «радість», «свято», «веселка», стали популярнішими на 1799%. «Подібні дослідження дають нам уявлення про настрої й уподобання користувачів. Ці дані відображають глобальне бажання вірити в те, що попереду на нас чекає щасливе майбутнє», — каже Вадим Нехай, CEO Depositphotos.
Відображення цієї та інших тенденцій можна побачити у тематичній інфографіці:
Дізнатися більше про інші креативні проєкти Depositphotos можна тут.
А ми нагадуємо, що минулого місяця Depositphotos запустив новий онлайн-інструмент для зручної роботи з контентом