Спільно з маркетинговою фірмою Edelman компанія Samsung оновила піктограму «зберегти», замінивши на ній дискету символом, що сполучає в собі елементи дизайну SD-карток, SSD та піктограм завантаження. Цей редизайн є частиною глобальної промокампанії для карт пам’яті Samsung Memory.
Нова піктограма, що опинилася в центрі цієї кампанії, була осучаснена, і зображає вона тепер не дискету.
Дискети, телефони і універсальність
Перед командою Edelman було поставлено завдання передати слово «зберегти» у такий спосіб, який вийде за рамки мови. А оскільки це слово можна витлумачити по-різному, креативникам спало на думку декілька варіантів нової піктограми.
Пол Дж. Форестер, копірайтер Edelman, розповів виданню It’s Nice That: «Спочатку ми думали взяти скевоморфічну піктограму для команди «зберегти», яку використовували у 1980-ті роки, але це лише створило б нові проблеми. Дискети вже понад десятиліття вважаються застарілою технологією. Проте сама піктограма-дискета – це ієрогліф, який вкорінився у нашій колективній свідомості. Подібне спостерігаємо, наприклад, із зображенням телефонної трубки, яке і досі використовується на позначення телефону. А жест, яким просять опустити скло в машині, імітує крутіння ручки».
У креативної команди були певні сумніви, чи впізнають взагалі зображення дискети молодші користувачі. З одного боку, воно досі використовується багатьма програмами як символ зберігання інформації. З іншого ж, постає питання, як довго цей символ лишатиметься впізнаваним. Тому-то компанія Samsung і вирішила для 2020-х років осучаснити піктограму-дискету «зберегти».
«Оновлення «застарілого» символу було очевидним рішенням, – зазначає контент-директор Edelman Ронні Оллман. – Сучасна піктографія повинна містити рух і дію та втілювати в собі намір».
Відтак, креативники вирішили звернутися до ширшого значення слова «зберегти». Адже коли людина послуговується пам’яттю, вона не лише зберігає щось, а й заявляє про намір берегти, творити та сприяти прогресу. У слова «зберегти» є декілька значень. Тобто нова піктограма мала замінити собою слово, у якого немає універсального еквівалента.
Креативники шукали щось, що стане основою для тих функціональних і емоціональних речей, яких люди вимагають від швидкого та надійного носія інформації. Тому кінцевим результатом їх роботи став символ, який, як вони сподіваються, лишатиметься у вжитку впродовж наступних 30 років.