Чорний логотип? Білий логотип? Синій логотип? Багато власників бізнесу задають собі це питання, коли розробляють або змінюють дизайн свого бренду. Хоча насправді немає жорстких правил, зазвичай, чорний краще для більш офіційного бізнесу, тоді як білий логотип зазвичай краще для більш повсякденного бізнесу.
Підприємства по всьому світу шукають способи виділитися серед конкурентів. Один зі способів зробити це — використовувати чорний логотип. Річ у тому, що не всім компаніям потрібно використовувати чорний логотип для свого бренду. Далі ми розглянемо різні способи використання чорного логотипу для бізнесу.
Значення чорних логотипів
Як правило, новий переважний колір сильно контрастує з його власними цінностями та особистістю. Відтінок може мати велику вагу в бізнесі, тому під час розробки логотипа в чорному кольорі важливо розуміти як негативні, так і позитивні характеристики чорного кольору, а також риси, пов’язані з ним.
Чорний може бути неймовірно загадковим. Попри те, що ви часто чуєте, як люди називають термін «звичайний чорний», чорний колір може бути дуже складним і нести з собою приховані значення або повідомлення. Це може вказувати на агресивність, владу та предмет. Це також може бути пов’язано з вишуканістю, спокусою, достатком та успіхом.
Використовуючи чорний колір у логотипі компанії, ви можете передати владу, силу, формальність та електрику. При використанні в пакуванні чорний може створити потужний і дивовижний ефект, надаючи продукти більш стильний або розкішний вигляд.
Бренди, які використовують логотипи чорного кольору, часто безпечні та глибоко вкорінені. Вони не відчувають потреби привертати до себе багато уваги. Вони можуть думати, що їхня репутація говорить за них, і їм не потрібні кольори, щоб передати свою силу, стабільність і цінність.
Колір та індивідуальність вашого бренду
Погуглите слова «психологія кольору», і ви отримаєте близько 190 млн результатів. Численні психологи протягом кількох років вивчали кольори та пов’язані з ними емоції й реакції.
Ні для кого не повинно бути справжньою несподіванкою, чому фахівці з брендингу та маркетингу витрачають значну кількість грошей і часу на вивчення кольорів і альтернатив дизайну, розуміючи, що це потенційно може істотно вплинути на сприйняття клієнтів, рішення про покупку та майбутні досягнення в цілому.
Дослідження показали, що колір здатний підвищувати впізнаваність бренду до 80%, і, звичайно, викликати певні емоції, а також впливати на настрій і фізичне самопочуття. Колірна палітра компанії є важливим елементом її загального візуального бренду.
За словами Jennifer Aaker, психолога та професора Стенфордського університету, новий персонаж має п’ять вимірювань. Ідентифікований як «Велика п’ятірка», показники — це щирість, азарт, компетентність, витонченість і міцність.
Згідно з цим дослідженням, бренди можуть мати певний елемент кількох з цих людських характеристик, і одна з них, як правило, є панівною. Кожен вимір має аспекти та риси, пов’язані з ними. Незалежно від того, чи визначено, які риси характеру ви хочете, щоб ваш бренд передав, ваш вибір кольору має відповідати цим рисам.
Знання характеру вашого бренду та вибір ідеальної колірної палітри для доповнення та підтримки цих рис особистості є одним із найважливіших рішень, які можуть зробити підприємці та професіонали з брендингу.
Рішення щодо кольорового та візуального брендингу мають залежати від цінностей вашого бізнесу та видів зв’язків, які ваша аудиторія має створити з вашим власним брендом. Вони не повинні ґрунтуватися на тому, що вам особисто подобається. Крім того, само собою зрозуміло, що для побудови вашого бренду та прийняття рішень щодо візуального виробника має бути спрямована значна частина вивчення споживачів і цільової аудиторії.
Відомі логотипи з використанням чорного кольору
Усе це посилання на колір та емоції інтригує, тому що чорний насправді не колір, а поглинання всіх кольорів. Чорний — це відсутність видимого світла. Окрім цього, чорний — приголомшлива та потужна емблема.
Елітні бренди класу люкс
Античний чорний є популярною альтернативою для багатьох елітних брендів. Наприклад, Gucci, Prada, Chanel, Cartier та інші.
Виробники ІТ та технологій
Чорний вказує на силу, здібності, серйозність і представляє себе дуже сучасним і блискучим. Часто це варіант для добре зарекомендованих гігантів технологій і даних. Такі сильні бренди, як Apple, Sony, Motorola, New York Times, ABC, BBC та інші, протягом багатьох років постійно використовували чорні логотипи.
Натхнення для дизайну чорного логотипа
Ось кілька ідей для чорних логотипів:
Спортивні бренди з чорним логотипом
Оскільки чорний колір часто асоціюється з силою, дисципліною, серйозністю, безпекою та впевненістю, він також є популярним вибором для спортивних компаній, таких як Nike, Under Armour, Adidas і Puma.
Клієнтські рішення часто мотивуються брендами, логотипами та кольорами. Переконайтеся, що ваш логотип і колірна палітра відповідають цінностям вашого бренду, щоб донести ідеальне повідомлення до вашої цільової аудиторії.
Для посилення впливу та впізнаваності бренду ваш логотип повинен виглядати чітко і послідовно у всьому, що ви робите. Від вивісок до виставлення рахунків, візиток, реклами, пакування та всіх електронних каналів. Послідовний брендинг є основою міцного бренду.
Читайте також:
Барвисті лондонські інсталяції: вісім візерунків, що пожвавлюють публічний простір
Зелені ідеї: обкладинки журналу показують оригінальну красу в умовах кліматичної кризи