• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Культура і Життя

Бренд снеків Walkers запускає різдвяну рекламну кампанію, присвячену проблемам з психічним здоров’ям

9 Грудня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Бренд снеків Walkers запускає різдвяну рекламну кампанію, присвячену проблемам з психічним здоров’ям
Share on FacebookShare on Twitter

Хоча святковий період зазвичай зображують як радісний час, він також може мати негативний вплив на психічне здоров’я людей. Згідно з опитуванням, проведеним Фондом психічного здоров’я Великобританії, більше половини дорослих стурбовані психічним здоров’ям своїх знайомих цього Різдва.

Walkers у своїй різдвяній рекламі зосереджує увагу на психологічному стані. Бренд снеків відомий своєю легковажною рекламою, але цьогорічну кампанію він використовує для підтримки свого постійного партнерства з британською благодійною організацією Comic Relief для збору коштів на програми психічного здоров’я.

У рекламі, створеній агентством VCCP, чоловік, на ім’я Ларрі приїжджає на сімейне свято, але під своїм веселим фасадом приховує цілу низку емоцій. Його справжні почуття представлені смайлом, який змінює вираз обличчя, супроводжуючи його в різних незручних ситуаціях, наприклад, коли родич оголошує, що він «знову сам по собі», а інший дарує йому яскравий різдвяний светр.

Walkers

У фінальній сцені Ларрі зустрічає друга на кухні, який запитує його: «Як справи?». Його перша відповідь — стандартна — «У мене все добре», утім друг не вірить і перепитує: «А як твої справи насправді?».

Реклама компанії нагадує людям, що щире спілкування може мати позитивний вплив на власне самопочуття. Британський радіоведучий, телеведучий і захисник психічного здоров’я Роман Кемп озвучує рекламу, говорячи наприкінці: «Добре поділитися… не тільки своїми чіпсами».

Walkers

Починаюча музична артистка Лілі Оскар записала новий кавер на різдвяну класику «Winter Wonderland» для саундтреку.

Зменшення стигми та залучення коштів

Разом з рекламою Walkers створив спеціальні QR-коди для збору коштів на своїх пакетах, які надають користувачам фільтр «усмішка-емодзі». Кожного разу, коли один із кодів сканується, Уокерс жертвує 13 центів у фонд Smiles.

Walkers і Comic Relief заснували The Smiles Fund на початку цього року для підтримки ініціатив раннього втручання та громадських ініціатив, спрямованих на зменшення стигми та покращення психічного здоров’я людей. Walkers пообіцяла зібрати 2,6 мільйона доларів проєкти, які підтримують психічне благополуччя до кінця 2022 року.

«Протягом останніх півтора року, зокрема, вплив пандемії на психічне здоров’я викликав величезну занепокоєння. Було блискуче працювати з Walkers, брендом, відомим своєю гумористичною рекламою, який наполегливо працює, щоб вести важливі розмови, пов’язані з психічним благополуччям», — сказав Марк Орбіне, виконавчий креативний директор VCCP London.

Джерело


Читайте також:

Albert Heijn створила крихітну пухнасту історію кохання до свят

Теги: креативмаркетинг і комунікаціїреклама

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

Ukrainian Creative Stories 2025 в Києві 29-30 травня: як звучить креатив сьогодні?

27 Травня, 2025
Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025
Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.