• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Натхнення

Бренд «ХУІЗІТ» та Saatchi & Saatchi випускають лімітовану колекцію футболок на підтримку прав жінок

17 Лютого, 2020
Час прочитання: 1 хв.
A A
Бренд «ХУІЗІТ» та Saatchi & Saatchi випускають лімітовану колекцію футболок на підтримку прав жінок
Share on FacebookShare on Twitter

Saatchi & Saatchi Ukraine у колаборації з українським брендом гендерно-нейтрального одягу «Who is it? / ХУІЗІТ» анонсували вихід лімітованої колекції футболок на підтримку шахової судді з Ірану — Шоре Байат.

На території Ірану жінки зобов’язані покривати голову, у випадку недотримання цієї вимоги настає адміністративна або дисциплінарна відповідальність. Під час Чемпіонату світу з шахів серед жінок у Шанхаї на одному із знімків Шоре Байат була показана у ракурсі, з якого головне вбрання непомітне. Хоча на іншому фото цього ж моменту видно її голову під шарфом.

Перший знімок спричинив обурення іранців та цькування у місцевих ЗМІ, адже поява жінки з непокритою головою на публіці — неприйнятна поведінка за суспільними нормами країни. Після цього судді не залишалось нічого, окрім продовжити виконувати свою роботу вже без хіджаба. Тепер Шоре не може повернутися на Батьківщину, так як її можуть арештувати і ніхто не гарантує її безпеку.

Як зазначають представники бренду, для світової спільноти — це нонсенс, що у 2020 році безпека жінки залежить від її одягу та дотримання «суспільних норм». У Saatchi & Saatchi додають, що жінка — не пішак на шахівниці. Вона – не безправна і безпорадна. 

Пішак — може побити й короля! Цей меседж, вважають креативники, має привернути увагу спільноти до й досі обмежених прав мільйонів жінок у деяких регіонах світу. Бо кожен, хто виступає проти системи — пішак. У хустці він чи ні.

Усі, хто хоче долучитися до акції підтримки Шоре Байат — можуть замовити брендову футболку «Who is it? / ХУІЗИТ», на якій літера «і» замінена на образ пішака із прорізом, що є метафорою хіджабу. Щоб кожен, хто зустріне власника такої футболки, згадав про те, що і пішак може побити короля, варто лиш зробити правильний хід.

За посиланням новина щодо інциденту: https://www.bbc.com/news/world-europe-51103686

Теги: гендерное равенствокреатив

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Бізнес та Інновації

«Спільний успіх – справа кожного»! MAKE SENSE створили комунікаційну кампанію для УКРПРОМІНВЕСТ-АГРО

17 Червня, 2025
Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення
Аналітика

Digital-набір піарника: від робочих додатків до джерел натхнення

30 Червня, 2025
Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві
Ідеї

Шопінг у стилі “Гри в кальмара”: відкриття нового супермаркету TA-DA! у Києві

30 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.