Beyonce и Jay-Z помогли Лувру побить рекорд посещаемости в 2018 году

В 2018 году парижский музей Лувр установил новый рекорд посещаемости: его коллекцию изобразительного искусства посмотрели 10,2 миллиона человек. Таким образом, учреждение побило рекорд 2012-го, когда было зафиксировано 9,7 млн посетителей.

Интерес к месту вырос после того, как Beyonce и Jay-Z сняли здесь клип на песню «Apeshit». В видео можно увидеть такие шедевры искусства как «Мона Лиза» Леонардо да Винчи и «Коронация Наполеона и императрицы Жозефины» Жака-Луи Давида. Клип набрал более 150 миллионов просмотров на Youtube. После его выхода музей создал специальный гид по местам, которые были показаны в видео.

Как сообщает The Guardian, почти 75% посетителей Лувра – иностранцы. Больше всего зарубежных гостей из США и Китая. Также музей посетили 2.5 миллиона французов.

Сотрудники Лувра отмечают, что музей наконец-то оправился от террористической атаки Парижа в 2015 году, после которой посещаемость впала.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Everydays – The First 5000 Days

Аукціонний дім Christie’s вперше виставив на аукціон цифровий витвір мистецтва

Аукціонний дім Christie’s вперше виставив на продаж цифровий витвір мистецтва — колаж «Everydays – The First 5000 Days» («Кожен день — ...

Український діджей створив відеопроєкт, щоб допомогти малим виробництвам вина та їжі Північної Італії

Український діджей та засновник формації DJBuro Влад Фісун відібрав платівки італійських продюсерів та поєднав мікс із приватним відео, відзнятим торік ...

Бренд рушників Sheridan зобразив властивості своєї продукції танцем

Міцність та красу рушників зображав танцювальний колектив Sydney Dance Company, щоб хореографією показати, чому бренд Sheridan відрізняється від інших.

Балет для перегляду на смартфоні: Австралія проводить конкурс в карантинних умовах

Кожен виступ представляє одного з номінантів Telstra Ballet Dancer Awards–2020, закликаючи глядачів обрати, кому присудити Приз глядацьких симпатій.

мобільний павільйон House of Europe

House of Europe шукає креативні команди в українських містах, які готові прийняти мобільний павільйон

Минулого року разом з молодими українськими архітекторами Іваном Протасовим, Яною Бучацькою, Дмитром Міхєєвим і Тарасом Бараном команда House of Europe розробила мобільний павільйон. Це ...

Анімація на пательні: режисери Wriggles&Robins спекли відео до Дня млинця

Яким би млинцям ви не надавали перевагу, певно ви оціните майстерність режисерів-аніматорів, які спекли 600 млинців, перетворивши їх на відео до Дня млинця.