Beyonce и Jay-Z помогли Лувру побить рекорд посещаемости в 2018 году

В 2018 году парижский музей Лувр установил новый рекорд посещаемости: его коллекцию изобразительного искусства посмотрели 10,2 миллиона человек. Таким образом, учреждение побило рекорд 2012-го, когда было зафиксировано 9,7 млн посетителей.

Интерес к месту вырос после того, как Beyonce и Jay-Z сняли здесь клип на песню «Apeshit». В видео можно увидеть такие шедевры искусства как «Мона Лиза» Леонардо да Винчи и «Коронация Наполеона и императрицы Жозефины» Жака-Луи Давида. Клип набрал более 150 миллионов просмотров на Youtube. После его выхода музей создал специальный гид по местам, которые были показаны в видео.

Как сообщает The Guardian, почти 75% посетителей Лувра – иностранцы. Больше всего зарубежных гостей из США и Китая. Также музей посетили 2.5 миллиона французов.

Сотрудники Лувра отмечают, что музей наконец-то оправился от террористической атаки Парижа в 2015 году, после которой посещаемость впала.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

WE BAD в проєкті UYBDA2020 та Acer — 1

Максим Коцюба, Тарас Макар і креативна корпорація WE BAD у спільному проєкті Видавництва «Основи» та Acer

Видавництво «Основи» у партнерстві з компанією Acer та її новим брендом ConceptD створили спільний проєкт про технології та творчість. Проєкт ...

Відомий український художник Сергій Майдуков створив серію арт-вітрин для ЦУМу

ЦУМ відкриває осінній сезон запуском арт-вітрин і серією ілюстрацій, спеціально створених для пакетів центрального універмагу, одним з найвідоміших українських художників ...

Ісландія пропонує святкувати рибне Різдво двічі на тиждень

Розповідь про те, як рибний Санта-Клаус готується до свята, дозволила креаторам органічно поєднати чотири головні риси товару.

Дві нові соціальні кампанії, які імітують ігровий інтерфейс

Меню, аватари та повідомлення, які імітують ігровий інтерфейс у відеорекламі, жодним чином не применшують вагомість двох цих історій.

Вийшов тизер до мультфільму в стилі стоп-моушн анімації «Муніме»

«Муніме» — це історія в стилі стоп-моушн анімації про фантазійну подорож хлопчика Муніме і дитяче вміння сприймати реальність казково, яку ...

Бренд Jeep цитує Карла Сагана та закликає берегти «бліду блакитну цятку»

У своїй колаборації зі сценаристкою, режисеркою та продюсеркою Енн Друян бренд Jeep цитує Карла Сагана в ефектному проморолику.