Минуло шість років з того часу, як BBC Three став єдиним цифровим каналом. За цей час він зробив свій відбиток завдяки видатним серіалам, включаючи Fleabag, Normal People і Killing Eve, і це лише деякі з них.
Тепер він повертається на екрани, оскільки цього місяця перезапускається як повноцінний телеканал. Щоб відзначити цю нагоду, BBC Creative і Superunion співпрацювали над набором ідентифікації із тріо персонажів у формі рук — Капітана, Павука та Пойнтера.
«Для такого бренду, як BBC Three, потрібно було щось нешанобливе та нетрадиційне», — каже Стюарт Редфорд Superunion ECD.
Щоб втілити їх у життя, творча команда звернулася до VFX-студії Ghost і Роберта Стренджа, аніматора та режисера, який створив все: від психоделічних змішаних відео для своєї групи Superorganism до кампанії анімаційного стилю для дорослих для Mini Chedars.
Неперевершено унікальні особистості
Персонажі, на ім’я Капітан, Павук і Пойнтер — це анімовані людські руки, кожна із яких має різні особистості. Виконавчий креативний директор Superunion Стюарт Редфорд каже, що вони «безперечно унікальні особистості».
Капітан — це вельможний лідер, «впевненості ніколи не бракує». Тим часом Павук «дружелюбний, милий і швидкий на ногах», а Пойнтер — «сильний, мовчазний тип», повідомляє BBC. У різних відтінках яскраво-рожевого та фіолетового кольору персонажі існують у флуоресцентному зеленому світі.
Було створено дві форми ідентифікаторів: двосекундні відкривачі та закриваючі, які обрамляють сліди програми. Разом герої гуляють і танцюють, реагують на події поп-культури, а також проблеми, які стосуються молодих людей.
За даними ВВС, довша форма безперервності дозволяє аудиторії краще пізнати персонажів. «Аудиторія побачить, як вони досліджують, погано поводяться та добре проводять час у власному зеленому світі», — додають у мережі.
Креативний директор BBC Сюзан Ейтон називає героїв «такими ж еклектичними, смішними та цікавими, як і канал, який вони представляють. Приємно спілкуватися з усіма трьома, і я не можу дочекатися, щоб побачити, що вони займуть у майбутньому».
«Це була справжнє керування руками в їх революційній подорожі світом BBC Three, — каже Стрендж. — Це чудове незріле комічне тріо, з яким можна зовсім розгубитися. Чим більше часу я проводив з ними, тим більше мені доводилося замислюватися — чи я керую руками? Або вони керують мною?»
Ідентифікація викликає ностальгію, що свідчить про те, що BBC твердо повертає свій канал, орієнтований на молодь, у світ традиційного телебачення після 5 років прямої конкуренції зі зростаючою кількістю потокових платформ.
Це підхід, який також відповідає попередній роботі Superunion над ребрендингом BBC Two і переосмисленими ідентичними словами. Чи достатньо цього виділитися в запеклій боротьбі за увагу глядачів і на тлі невизначеності щодо майбутнього BBC, ще невідомо.
Автори:
- BBC Creative ECD: Paul Jordan
- Творчий директор: Susan Ayton
- Superunion ECD: Stuart Radford
- Директор з дизайну: Peter Hollstein
- Дизайнери середньої ваги: Eva Bashford-Harrison, Dan Cramer
- Production Company: BlinkInk
- Директор: Robert Strange
- VFX Studio: The Farm and Ghost VFX
- VFX Креативний директор: Метт Річардсон
Читайте також:
Мистецькі шедеври в новому епізоді серіалу «Ейфорія»