• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Бізнес

BBC Three відзначає своє повернення на екрани дивовижним набором ідентифікації

4 Лютого, 2022
Час прочитання: 2 хв.
A A
BBC Three відзначає своє повернення на екрани дивовижним набором ідентифікації
Share on FacebookShare on Twitter

Минуло шість років з того часу, як BBC Three став єдиним цифровим каналом. За цей час він зробив свій відбиток завдяки видатним серіалам, включаючи Fleabag, Normal People і Killing Eve, і це лише деякі з них.

Тепер він повертається на екрани, оскільки цього місяця перезапускається як повноцінний телеканал. Щоб відзначити цю нагоду, BBC Creative і Superunion співпрацювали над набором ідентифікації із тріо персонажів у формі рук — Капітана, Павука та Пойнтера.

«Для такого бренду, як BBC Three, потрібно було щось нешанобливе та нетрадиційне», — каже Стюарт Редфорд Superunion ECD.

Щоб втілити їх у життя, творча команда звернулася до VFX-студії Ghost і Роберта Стренджа, аніматора та режисера, який створив все: від психоделічних змішаних відео для своєї групи Superorganism до кампанії анімаційного стилю для дорослих для Mini Chedars.

Неперевершено унікальні особистості

Персонажі, на ім’я Капітан, Павук і Пойнтер — це анімовані людські руки, кожна із яких має різні особистості. Виконавчий креативний директор Superunion Стюарт Редфорд каже, що вони «безперечно унікальні особистості».

BBC Three відзначає своє повернення на екрани дивовижним набором ідентифікації

Капітан — це вельможний лідер, «впевненості ніколи не бракує». Тим часом Павук «дружелюбний, милий і швидкий на ногах», а Пойнтер — «сильний, мовчазний тип», повідомляє BBC. У різних відтінках яскраво-рожевого та фіолетового кольору персонажі існують у флуоресцентному зеленому світі.

Було створено дві форми ідентифікаторів: двосекундні відкривачі та закриваючі, які обрамляють сліди програми. Разом герої гуляють і танцюють, реагують на події поп-культури, а також проблеми, які стосуються молодих людей.

За даними ВВС, довша форма безперервності дозволяє аудиторії краще пізнати персонажів. «Аудиторія побачить, як вони досліджують, погано поводяться та добре проводять час у власному зеленому світі», — додають у мережі.

Креативний директор BBC Сюзан Ейтон називає героїв «такими ж еклектичними, смішними та цікавими, як і канал, який вони представляють. Приємно спілкуватися з усіма трьома, і я не можу дочекатися, щоб побачити, що вони займуть у майбутньому».

«Це була справжнє керування руками в їх революційній подорожі світом BBC Three, — каже Стрендж. — Це чудове незріле комічне тріо, з яким можна зовсім розгубитися. Чим більше часу я проводив з ними, тим більше мені доводилося замислюватися — чи я керую руками? Або вони керують мною?»

Ідентифікація викликає ностальгію, що свідчить про те, що BBC твердо повертає свій канал, орієнтований на молодь, у світ традиційного телебачення після 5 років прямої конкуренції зі зростаючою кількістю потокових платформ.

Це підхід, який також відповідає попередній роботі Superunion над ребрендингом BBC Two і переосмисленими ідентичними словами. Чи достатньо цього виділитися в запеклій боротьбі за увагу глядачів і на тлі невизначеності щодо майбутнього BBC, ще невідомо.

Автори:

  • BBC Creative ECD: Paul Jordan
  • Творчий директор: Susan Ayton
  • Superunion ECD: Stuart Radford
  • Директор з дизайну: Peter Hollstein
  • Дизайнери середньої ваги: ​​Eva Bashford-Harrison, Dan Cramer
  • Production Company: BlinkInk
  • Директор: Robert Strange
  • VFX Studio: The Farm and Ghost VFX
  • VFX Креативний директор: Метт Річардсон

Джерело 1, 2


Читайте також:

Мистецькі шедеври в новому епізоді серіалу «Ейфорія»

Теги: розвитоксуспільствотехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду
Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025

Український ринок комунікацій балансує між традиційними підходами та новими викликами. З одного боку, ми спостерігаємо зростання Digital ринку – за даними Всеукраїнської рекламної коаліції, у 2024 році він збільшився на...

Читати даліDetails

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

MRKTNG марафон від MMR зібрав понад 400 учасників у Києві для навчання та обміну досвідом

РЕКОМЕНДОВАНО

Ідеї

Креативна Практика розробила ребрендинг для найвідомішої української шрифтової платформи Rentafont

27 Травня, 2025
Інсайти

Ілля Неправда: як креативний бізнес в Україні знаходить сили розвиватися навіть у найскладніші часи

28 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

2 Червня, 2025
Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників
Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.