• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Творчість і дизайн

ARTEFACT зробить «Звуки Чорнобиля» доступними для всіх музикантів світу

5 Листопада, 2018
Час прочитання: 1 хв.
A A
ARTEFACT зробить «Звуки Чорнобиля» доступними для всіх музикантів світу
Share on FacebookShare on Twitter

Цієї осені бібліотека «Звуки Чорнобиля» з’явиться у вільному доступі. Кожна людина зможе почути звучання Чорнобиля, а музиканти з усього світу зможуть використовувати бібліотеку, щоб додати до своїх нових музичних творів постапокаліптичної атмосфери зони відчуження.

«У рамках проекту ARTEFACT ми записали характерні для Зони звуки: тріщання дозиметра, скрип Колеса огляду, шум Рудого лісу, технічні звуки, відлуння, гуркіт течії тощо. У найбільш надзвичайних локаціях Зони відчуження – Градирні, місті Прип’ять, енергоблоках ЧАЕС – ми не лише записували звуки Зони, а й надали нового звучання відомим мелодіям. Характерні для цих місць реверберація та частото-фазові спотворення надають музиці неповторного характеру і допомагають передати атмосферу Чорнобиля», – розповідає автор арт-проекту ARTEFACT, артист медіамистецтва RASSVEТ Валерій Коршунов.

Музиканти вже записали першу частину звуків для бібліотеки, наразі  триває робота в студії. Зі звуків створюють такий собі музичний конструктор – бібліотеку семплів, яку буде викладено у відкритий доступ на одному з музичних сервісів. Реліз заплановано на середину листопада 2018 року.

За прогнозами експертів платформи, бібліотека «Звуки Чорнобиля» матиме великий попит у світової музичної спільноти. Використовувати семпли можна буде безкоштовно, але з обов’язковим посиланням на авторів – проект ARTEFACT.

Довідка

У Чорнобильській зоні відчуження українські та міжнародні митці вперше представлять світу об’єкт медіамистецтва – діджитал-скульптуру ARTEFACT, яка за допомогою штучного інтелекту буде спілкуватися з користувачами.

На основі бібліотеки «Звуки Чорнобиля» створять саундтрек до цієї скульптури.

Головна ідея міжнародного культурно-соціального проекту ARTEFACT – закликати до свідомого споживання та розповсюдження інформації. Сьогодні через загальне перенасичення інформаційного простору, засилля фейків та пост-правди для кожного другого слабка медіаграмотність стає найважливішою проблемою. Активація ARTEFACTу у зоні відчуження має привернути увагу світової спільноти до цієї проблеми.

Проект реалізується за підтримки Українського Культурного Фонду, Державного агентства України з управління зоною відчуження, Міністерства інформаційної політики України, Міністерства культури України, Міністерства екології та природних ресурсів України.

Більше дізнатися про ARTEFACT можна на сайті http://artefact.live або на фейсбук-сторінці проекту https://www.facebook.com/ArtefactArtProject/ .

Теги: музыкатворчістьтехнології

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду
Аналітика

“Зароблені” комунікації проти “оплачених”: як знайти гармонію для бренду

27 Травня, 2025

Український ринок комунікацій балансує між традиційними підходами та новими викликами. З одного боку, ми спостерігаємо зростання Digital ринку – за даними Всеукраїнської рекламної коаліції, у 2024 році він збільшився на...

Читати даліDetails

MasterZoo представив рекламну кампанію про сни пухнастих особистостей

MRKTNG марафон від MMR зібрав понад 400 учасників у Києві для навчання та обміну досвідом

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

Ukrainian Creative Stories 2025 в Києві 29-30 травня: як звучить креатив сьогодні?

27 Травня, 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

2 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью
Відео

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

3 Червня, 2025
Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025
Маркетинг і Комунікації

Оголошено переможців конкурсу Ukrainian Design: The Very Best Of 2025

2 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.