Абсурд в моде, рекламе и музыке. Часть 3.

Андреа Джакоббе известен как оригинальный модный и портретный фотограф, чьи снимки публиковали в многочисленных журналах. Среди них такие, как The Face, Dazed & Confused, Citizen K, Spin, Marie Claire, Donna, Flaunt, Photo, Ray Gun и The New York Times. Он так же пробовал себя в роли режиссёра. Его первый художественный фильм под названием “Мистер Логотип” вышел в январе 2008 года.
С другими работами Джакоббе можно ознакомиться здесь и здесь.

v mode reklame i muzyke chast 3 - Абсурд в моде, рекламе и музыке. Часть 3.v mode reklame i muzyke chast 3 1 - Абсурд в моде, рекламе и музыке. Часть 3.v mode reklame i muzyke chast 3 2 - Абсурд в моде, рекламе и музыке. Часть 3.v mode reklame i muzyke chast 3 3 - Абсурд в моде, рекламе и музыке. Часть 3.v mode reklame i muzyke chast 3 4 - Абсурд в моде, рекламе и музыке. Часть 3.v mode reklame i muzyke chast 3 5 - Абсурд в моде, рекламе и музыке. Часть 3.v mode reklame i muzyke chast 3 6 - Абсурд в моде, рекламе и музыке. Часть 3.

v mode reklame i muzyke chast 3 7 - Абсурд в моде, рекламе и музыке. Часть 3.
Picture 004

v mode reklame i muzyke chast 3 8 - Абсурд в моде, рекламе и музыке. Часть 3.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Шість кампаній, що показують, як можна говорити на гострі соціальні теми

Як переконати людей замислитися про власну громадянську позицію за допомогою сторітелінгу, що висвітлює гострі соціальні проблеми.

Акцент на ефективність: як TWIGA Ukraine креативила для Effie Awards Ukraine

Цьогоріч премії для маркетологів та рекламістів Effie Awards Ukraine виповнюється 15 років. До річниці комунікаційна група TWIGA Ukraine підготувала промокампанію, ...

Челендж для моряків та інфлюенсерів: як виглядає рекламна кампанія військових США

Військово-морські сили США залучили до челенджу «Sailor VS» ряд популярних відеоблогерів, запросивши їх позмагатися в майстерності з військовими моряками.

Як Snickers страхував людей від «голодних» помилок

Щоб отримати компенсацію безкоштовними шоколадними батончиками, треба було довести, що людина, яка вчинила помилку, була на той момент голодна.

Як створювалися номіновані на «Еммі-2020» вступні титри серіалів: досвід студії Elastic

Якщо поглянути на номіновані на Еммі-2020 вступні титри серіалів, можна побачити, що чотири з семи були створені студією Elastic.

WE BAD в проєкті UYBDA2020 та Acer — 1

Максим Коцюба, Тарас Макар і креативна корпорація WE BAD у спільному проєкті Видавництва «Основи» та Acer

Видавництво «Основи» у партнерстві з компанією Acer та її новим брендом ConceptD створили спільний проєкт про технології та творчість. Проєкт ...