Не дивно, що рік життя у віртуалі лише посилив наше прагнення до тісного емоційного спілкування. Не дивно й те, що з огляду на нечувану досі потребу людей з усього світу в товаристві брендам випала можливість задіяти штучний інтелект заради природного та автентичного діалогу зі споживачами – саме такого діалогу, якого багатьом зараз не вистачає в реальному світі. Але у той час як технології стають дедалі інтуїтивнішими, постає чимало питань, на які і спробує відповісти четверта тема Cannes Lions Live 2021.
Наприклад, чи здатен (і чи повинен) алгоритм замінити собою взаємодію з іншою людиною? Чи досягне персоналізована комунікація успіху у світі без «реп’яшків»? Чи мають бренди взагалі право на «фамільярність», і де проходить та межа, яку не можна переступати?
Кілька спостережень
Опитування LIONS State of Creativity показало, що пошук інсайтів серед «великих даних» (big data) став найголовнішим челенджем для 46% топ-менеджерів серед респондентів.
За даними Yieldify, 74% британських та американських компаній мають власну програму персоналізації вебсайту і поступово втілюють її в життя.
А асоціація IAB Europe з’ясувала, що 70% європейських рекламістів вважають контекстуальний таргетинг найкращим рішенням в умовах законодавчого захисту даних та регулювання файлів-«реп’яшків».
Ви що, стежите за мною?
Фестивалю Cannes Lions випав шанс побачити неймовірні взірці креативності. За допомогою набору даних, влучної аналітики та великої сміливої ідеї ці кампанії досягали, здавалося б, неможливого. Креативність, що спирається на дані, зараз продовжує стрімко розвиватися. А отже настав час дослідити, яких саме креативних робіт можна очікувати в майбутньому та які питання варто собі задати в нинішніх умовах.
Зокрема, четверта тема Cannes Lions Live 2021 розгляне, як брендам вдається інтегрувати технології штучного інтелекту у всі аспекти своєї взаємодії зі споживачами і як вони послуговуються даними для створення відзначених Левами кампаній, які здатні докорінно змінити уявлення про всю свою категорію.
Недовіра споживачів до того, як технологічні бренди використовують їхні дані, наразі лише росте. А теорії змови щодо того, чи стежать за нами наші гаджети, невпинно множаться. Тому, щоб пролити світло на майбутнє даних і персоналізації, фестиваль Cannes Lions Live 2021 запросив ряд дуже неочікуваних експертів з цих питань. В рамках Фестивалю вони поділяться з відвідувачами своїми порадами та натхненням.