• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Добірки

6 книжок для розвитку вашої креативності від ArtHuss

17 Листопада, 2023
Час прочитання: 3 хв.
A A
6 книжок для розвитку вашої креативності від ArtHuss
Share on FacebookShare on Twitter

Щоб стати професіоналом у креативній індустрії, варто відвідувати курси, спілкуватися з колегами, слухати майстер-класи, навчатися, практикуватися, ставити цілі і робити чеклисти сходинок до успіху… Або ж можна прочитати книгу та без зайвого стресу отримати необхідні знання. Видавництво ArtHuss спеціалізується на професійній літературі для творчих професій, легко та цікаво розповідає про мистецтво. Пропонуємо підбірку книг, що сприятимуть всебічному розвитку і професійному зростанню та будуть корисними для культурної та креативної спільноти.

  1. Шалено просто

Для кого: для креативних директорів, усіх, хто полюбляє ідеї бренду Apple, прихильників простоти та лаконічності.

Бренд Apple свого часу змінив погляд на техніку, запропонував нові сміливі рішення та ефективний дизайн, інтегрований у цілісну систему. В основі філософії бренду лежить світогляд Стіва Джобса, який прагнув до простоти. Він казав: «Просте може бути складніше, ніж складне. Ви повинні наполегливо працювати, щоб очистити своє мислення, щоб зробити його простим. Але зрештою воно того варте, тому що простота зможе зрушити гори».

Автор книги Кена Сіґал 12 років працював зі Стівом Джобсом як креативний директор для NeXT і Apple, тож читачі зможуть поглянути на дизайн-процес зсередини, дізнатися раніше не розказані історії. “Шалено просто” охоплює основи концепції простоти: мисли конкретно, мінімалістично, в русі, знаково, мисли над кожним словом, поза рамками, мисли як людина, скептично, наперед, тощо… Ця книга допоможе зробити бренд унікальним, переглянути власний креативний процес.

  1. Арт-фірма

Для кого: для креативних маркетологів, власників бізнесу, менеджерів, для кожного, хто цікавиться філософією.

Підзаголовок книги “естетичне управління та метафізичний маркетинг”. Автор книги П’єр Гіє де Монту вважає, що будь-який бізнес може знайти натхнення у мистецтві, адже воно створює додаткову вартість продуктам. Креативний підхід допомагає виділити ваш бренд на тлі конкурентів, тож автор підказує, як інтегрувати творчість у бізнес-процеси. “Арт-фірма” буде цікава  тим, хто хоче орієнтуватися у філософії та знайти їй практичне застосування. П’єр Гіє де Монту наводить приклади із ідей Канта, Ніцше, Шопенгауера, Гадамера… Вони стають своєрідними бізнес-консультантами, розповідають про метафізику вартості, естетичного управління, споживання і виробництва.

  1. Як дизайн спонукає нас думати

Для кого: для графічних дизайнерів, арт-директорів, кожного, хто полюбляє дизайн.

Дизайн оточує нас щодня у різних формах: банери на стінах, упаковки товарів у магазині, форми стільців, розкладки вітрин… Грамотний дизайн знає, як маніпулювати глядачем, створити цінність та спонукати до дій. Автор книги Шон Адамс розкриває складові вдалого дизайну. У книзі є розділи, присвячені емоціям, доповнені короткими науковими довідками про те, що лежить в основі людських реакцій та стимулів. Розділ про гумор показує, чому людям цікаво розгадувати візуальні головоломки і як можна використати факт, що мозок радіє, коли розуміємо жарт. Книга містить безліч нюансів, які можна згодом використати у власній роботі: чому ми вважаємо певні кольори “дружелюбними”? Як ми визначаємо, що щось ефективне чи важливе?

  1. Креативність як шторм

Для кого: для тих, хто відчуває креативний блок, шукає натхнення, прагне вдосконалити креативні навички.

Авторка книги Кайна Лескі працює професоркою факультету архітектури в Род-Айлендській школі дизайну. Вона прагне розкласти процес креативності на складові та вивести цілісний алгоритм, який буде універсальним для різних професій.

Процес креативності показано на прикладі метафори шторму, що розвивається, досягає пікового стану, а згодом розсіюється. Це нагадує процес творення: від зародження ідеї, її розвитку, проблем і рішень, розширення чи завершення…Кайна Лескі наводить конкретні приклади творців минулого: як Антоніо Гауді будував свій величний храм Саґрада Фамілія, як виглядав творчий процес генерації ідеї Пауля Клее і Стіва Джобса, як Дарвін сформулював теорію еволюції, як відкрили дрейф континентів…

Книга “Креативність як шторм” впорядковує процеси креативності, показує, як творці минулого навігують у хаосі та як випрацювати ваш власний стиль роботи, бачення етапів творчого процесу.

  1. Плутанина посередині

Для кого: для працівників та власників стартапів, для кожного, кому складно довести справу до кінця.

Автор книги Скотт Белскі, засновник Behance, що понад 10 років працював у сфері стартапів та технологій, як підприємець, венчурний інвестор та виконавчий директор. Він знає все про роботу стартапів і те, як налагодити процеси. Белскі вважає, що у історіях упіху всі переважно концентруються на результаті, проте ігнорують найважливіший процес: середину, тобто процес. Саме на серединному етапі роботи проєктів приймають важливі рішення для бізнесу та випрацьовують стратегії.

У “Плутанині посередині” читачі дізнаються, як оптимізувати робочий процес, витримати невідомість та не втратити запал до останнього етапу проекту.

  1. Код творчості

Для кого: для тих, хто цікавиться штучним інтелектом чи переживає, що він відбере креативну роботу.

Якщо ви з тих людей, які хочуть знати, як програмне забезпечення може підробити Рембрандта, написати твір у стилі Баха або довести теорему Фейта-Томпсона, книга «Код творчості» Маркуса де Сейтуа саме для вас. На прикладі різних ШІ та алгоритмів автор покаже як відбувається процес навчання, застрягання, взаємодії із алгоритмами. У наш час безліч креативних людей з острахом ставляться до штучного інтелекту, що він може замінити їх. Проте автор книги Маркус де Сейтуа ставиться до цього більш оптимістично і пише: «І все ж існує царина людської діяльності, яка ніколи не стане доступною машинам, — це творчість».

Ці книжні цікавинки ви можете придбати за нашим спеціальним промокодом — ahussciau, і отримати знижку 15%.


Замовляйте на сайті:
https://www.arthuss.com.ua/.

Теги: дизайнкреативнавчання

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Премія Effie Awards Europe 2025 відкрила прийом заявок: нові категорії та спеціальні умови для українських учасників

5 Червня, 2025
Відповідальність

Фонд «Підтримай Третю штурмову» та Projector запустили відкритий бриф на створення постеру для всеукраїнської кампанії

26 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України
Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025
Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.