Зручна форма для великого міста.  «Моршинська» презентує новий формат улюбленої слабогазованої води

1 квітня «Моршинська» презентувала новий зручний формат слабогазованої води в банці ємністю 0,33 л. Зручний формат для життя у великому місті з фокусом на екологічність, турботу про власний гідробаланс, підтримку і відновлення тіла.

«0,33 в банці — це сучасний формат, на який ми так довго чекали. Це природна вода в ритмі великого міста, актуальний тренд і вічна класика. Це “Моршинська”, що відновлює і підтримує ваше тіло з кожним ковтком. Це 0,33 в вашій добовій нормі в півтора літри “Моршинської”», — розповідає директор з маркетингу ІDS Borjomi Ukraine Анатолій Гордєєв.

«Моршинська» презентує новий формат улюбленої слабогазованої води

Змінюється світ навколо нас, змінюємося і ми. Тепер на полицях магазинів міста можна знайти новий трендовий зручний формат слабогазованої «Моршинської» 0,33 в бляшанці.


Читайте також: у березні цього року бренд Corona Extra запустив нову екологічну упаковку. А видання Fast Company оприлюднило перелік із 50-ти світових компаній, які у 2020 році відзначилися революційними інноваціями в різних галузях.

Теги:

ТОБІ СПОДОБАЄТЬСЯ

Застосунок NoseID сканує собачі носи, щоб знаходити втрачених домашніх улюбленців

Він дозволяє відсканувати зі смартфону собачі носи і за цим унікальним для кожного собаки відбитком дізнатися, кому належить загублений пес.

Спорт робить світ кращим. Нова європейська кампанія Decathlon

Decathlon — лідер роздрібної торівлі спорттоварами — запустив ТБ-кампанію під загальним слоганом «Спорт робить світ кращим». Короткі спортивні сюжети яскраво ...

Стартувала інформаційна кампанія «Коли болить, кажи» про психічні розлади і турботу про власне здоров’я

Проєкт «Психічне здоров’я для України» / Mental Health for Ukraine (MH4U) у партнерстві з комунікаційною агенцією Be—it Health & Social Impact запустив інформаційну кампанію ...

Журнал про марихуану «Сатива Ротару» створив бренд смт. Косяк, що на Житомирщині

Україномовний онлайн-журнал про марихуану «Сатива Ротару» спеціально до міжнародного дня канабісу (а також на честь свого дня народження) розробив бренд ...

School of visual communication та Creativity.ua проводять конкурс до Дня дизайнера

Щорічно 27 квітня дизайнери зі всього світу відзначають своє професійне свято — Всесвітній день дизайну. Тож до Дня дизайнера разом ...

Штучний інтелект Sony FlavorGraph прогнозує, які інгредієнти смакують разом

Деякі з гастрономічних пар, які штучний інтелект Sony FlavorGraph запропонував на основі зібраних даних, є більш очевидними, а деякі – менш.