Однієї хвилини достатньо, щоб отримати проривну ідею для бізнесу та змінити все. Як? Розкажуть світові та українські top of minds з підприємництва, стратегії та маркетингу на MEREZHA OneMinuteConference 2 грудня. Проєкт відбувається за підтримки ЄБРР та ЄС в рамках ініціативи «EU4Business».
Експерти: ікона маркетингу та реклами Sir Martin Sorrell, №1 у світі бізнес-стратегії Rita McGrath, розробник Business Model Canvas Alexander Osterwalder, легенда бізнес-консалтингу Tom Peters, Paul Ashcroft (Ludic Group), Sharon Crost (TriGeo Social Media Alive, ЄБРР), Андрій Федорів (FEDORIV GROUP), Олег Гороховский (monobank), Ярослава Гресь (Gres Todorchuk PR), Катерина Костерева (Terrasoft), Ярослав Морозов (Genesis), Павло Шеремета, Ярослав Ажнюк (Petcube), Михайло Траверсе (isdgroup), Ігор Карпетс (Grammarly), Роман Тугашев (Вулична Їжа), Микола Палієнко (EVO).
Як це працює?
OneMinuteConference — це інноваційний та зручний формат з яким швидко та легко взаємодіяти на противагу багатогодинним конференціям, онлайн-курсам та вебінарам. 17 експертів. 17 хвилин. 17 порад.
Ми попросили кожного зі спікерів за одну хвилину озвучити одну головну ідею для підприємців з «high growth mindset», тим, чиї амбіції заходять далі, ніж «+30% в наступному році». Це квінтесенція найактуальніших думок топів бізнесу у світі та Україні.
Один спікер — одне відео — одна порада. Учасники можуть обрати ті думки, які найбільше вразили саме їх, додати у вибране та переглянути ще раз.
Для цього підприємцям потрібно просто зареєструватися на платформі MEREZHA OneMinuteConference.
Участь безкоштовна. Доступ до виступів — лише 24 години.
Ідея та реалізація належить технологічній креативній агенціїї [isdgroup].
Чому це важливо?
Головне завдання конференції — дати імпульс представникам малого та середнього бізнесу в Україні, надихнути їх на пошук нової експертизи та знань у період COVID.
OneMinuteConference відбудеться у рамках платформи експертних рішень для бізнесу MEREZHA. MEREZHA створена, щоб допомогти бізнесу в Україні зростати, зробити ринок консалтингових послуг прозорим та спростити процес взаємодії бізнесу та експертів.
Хто спікери?
- Sir Martin Sorrell — ікона світового маркетингу та реклами. Засновник WPP, найбільшої у світі рекламної групи: 200 000 співробітників, 113 країн. Коли залишав посаду у 2018 році, капіталізація WPP становила понад £16 млрд. Зараз засновник та виконавчий голова S4 Capital plc — виключно діджитальної маркетингової компанії. Лише за 2 роки існування її капіталізація перевищила $2.7 млрд.
- Alexander Osterwalder — розробник Business Model Canvas. Здійснив революцію у процесах бізнес-моделювання. Займає 4-е місце в рейтингу 50-и провідних фахівців з управлінського аналізу у всьому світі(Thinkers50).
- Rita McGrath — №1 у світі бізнес стратегії (за рейтингом Thinkers50), експертка з інновацій та зростання у періоди невизначеності. Професорка менеджменту в Columbia Business School.
- Tom Peters — легенда бізнес-консалтингу. Має нагороду від Thinkers50. Його книги продані накладом понад 10 000 000 примірників. Петерс виступив з 2500 промовами в 50 американських штатах і 67 країнах перед понад 5 000 000 людей.
- Paul Ashcroft (Ludic Group), Sharon Crost (TriGeo Social Media Alive, ЄБРР), Андрій Федорів (FEDORIV GROUP), Олег Гороховский (monobank), Ярослава Гресь (Gres Todorchuk PR), Катерина Костерева(Terrasoft), Ярослав Морозов (Genesis), Павло Шеремета, Ярослав Ажнюк (Petcube), Михайло Траверсе (isdgroup), Ігор Карпетс (Grammarly), Роман Тугашев («Вулична Їжа»), Микола Палієнко (EVO).
Читайте також: Head of Events in Kooperativ Ганна Терлецька ділиться досвідом проведення івентів у новій реальності пандемії.