Напередодні Всесвітнього дня боротьби проти раку, що його відзначають 4 лютого, косметичний бренд Avon представив українську співачку Злату Огнєвіч новою амбасадоркою благодійної програми «Місія проти раку молочної залози». Компанія опікується цією проблемою і розвиває програму в Україні вже понад 20 років.
Рак молочної залози чи не найбільше загрожує життю й добробуту жінок як у всьому світі, так і в нашій країні. Він посідає перше місце в структурі онкозахворювань в Україні й має високий рівень смертності. Успішне здолання хвороби залежить від стадії її виявлення. Через нехтування щорічним обов’язковим мамологічним обстеженням у кожної четвертої жінки хворобу виявляють на стадіях, коли шанси на одужання мінімальні. Водночас у більшості випадків діагностують ранні стадії раку молочної залози, і першу стадію можна вилікувати у 95% жінок.
«Для мене важливо долучатися до ініціатив, які змінюють життя людей на краще. Я була приголомшена статистикою: кожна сьома українка стикається з раком молочної залози. Убезпечити себе від ризиків виявлення пізніх стадій можна тільки завдяки регулярним профілактичним оглядам у мамолога та самообстеженню. Це має бути звичкою наших мам, подруг і сестер, адже діагностика стає дедалі більш доступною. Мрію, щоб кожна українка дбала про себе, була здоровою та щасливою», — зазначила Злата Огнєвіч, українська співачка, амбасадорка благодійної програми Avon «Місія проти раку молочної залози» в Україні.
За рекомендацією МОЗ, щороку кожна жінка віком до 35 років має проходити ультразвукову діагностику молочних залоз, а жінки віком 35+ — мамографічне обстеження. За результатами Всеукраїнського дослідження жінок**, принаймні раз на рік УЗД роблять 37% жінок віком до 35 років, а мамографію — 24% віком 35+. До мамолога загалом звертаються трохи більше ніж половина (58%) українок, але лише кожна четверта з них робить це щороку. Вражає статистика тих, хто ніколи не проходив обстеження. 60% українок віком до 35 років ніколи не робили УЗД молочних залоз, а 56% старших за 35 років — мамографію.
Запорукою збереження жіночого здоров’я є обізнаність щодо захворювання, можливостей знизити ризики його виникнення та доступ до якісної ранньої діагностики. Протягом останніх 20 років компанія Avon привертає увагу суспільства до проблематики раку молочної залози та збирає кошти з допомогою продажу продукції з серії «Рожева стрічка»**, які спрямовує на купівлю мамографічного обладнання для державних онкоцентрів України. Зокрема, завдяки компанії було придбано та передано 20 одиниць мамографічного обладнання державним медзакладам 12 областей, серед них — і перші мобільні мамографічні комплекси для проведення обстежень у містечках і селищах.
Цього року компанія Avon спільно зі своїм постійним партнером, благодійним фондом «Здоров’я жінки і планування сім’ї», передає комплекс сучасного діагностичного обладнання для мамографії в КНП «Прикарпатський клінічний онкологічний центр Івано-Франківської обласної ради».
Діяльність Avon у межах Місії має на меті сформувати звичку в жінок проходити регулярне мамологічне обстеження, зробити якісну ранню діагностику раку молочної залози ще доступнішою. Змінювати життя жінок на краще — головна мета не лише програми, а й бренду загалом.
Приєднатися до всеукраїнської боротьби з раком молочної залози може кожен. Для цього треба придбати благодійні товари із серії «Рожева стрічка» на сайті https://my. avon. ua, 100% прибутку від продажу яких буде спрямовано на купівлю сучасного мамографічного обладнання та поліпшення умов ранньої діагностики захворювання.
*Всеукраїнське дослідження, яке провела серед жінок дослідницька компанія Gradus на замовлення Avon у вересні 2021 року. Його мета — дослідити динаміку змін у житті української жінки. В опитуванні взяли участь 800 респонденток — жінок 18–65 років з міст України з населенням 50 000+, окрім АР Крим та зони проведення ООС.
** 100% прибутку від продажу спрямовують на боротьбу з раком молочної залози в Україні.
Читайте також:
Міста долають діабет: Агенція OneHealth реалізувала інформаційну кампанію у Київському метрополітені