• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Відповідальність

Злата Огнєвіч стала амбасадоркою благодійної програми Avon «Місія проти раку молочної залози»

4 Лютого, 2022
Час прочитання: 2 хв.
A A
Злата Огнєвіч стала амбасадоркою благодійної програми Avon «Місія проти раку молочної залози»
Share on FacebookShare on Twitter

Напередодні Всесвітнього дня боротьби проти раку, що його відзначають 4 лютого, косметичний бренд Avon представив українську співачку Злату Огнєвіч новою амбасадоркою благодійної програми «Місія проти раку молочної залози». Компанія опікується цією проблемою і розвиває програму в Україні вже понад 20 років.

Рак молочної залози чи не найбільше загрожує життю й добробуту жінок як у всьому світі, так і в нашій країні. Він посідає перше місце в структурі онкозахворювань в Україні й має високий рівень смертності. Успішне здолання хвороби залежить від стадії її виявлення. Через нехтування щорічним обов’язковим мамологічним обстеженням у кожної четвертої жінки хворобу виявляють на стадіях, коли шанси на одужання мінімальні. Водночас у більшості випадків діагностують ранні стадії раку молочної залози, і першу стадію можна вилікувати у 95% жінок.

«Для мене важливо долучатися до ініціатив, які змінюють життя людей на краще. Я була приголомшена статистикою: кожна сьома українка стикається з раком молочної залози. Убезпечити себе від ризиків виявлення пізніх стадій можна тільки завдяки регулярним профілактичним оглядам у мамолога та самообстеженню. Це має бути звичкою наших мам, подруг і сестер, адже діагностика стає дедалі більш доступною. Мрію, щоб кожна українка дбала про себе, була здоровою та щасливою», — зазначила Злата Огнєвіч, українська співачка, амбасадорка благодійної програми Avon «Місія проти раку молочної залози» в Україні.

За рекомендацією МОЗ, щороку кожна жінка віком до 35 років має проходити ультразвукову діагностику молочних залоз, а жінки віком 35+ — мамографічне обстеження. За результатами Всеукраїнського дослідження жінок**, принаймні раз на рік УЗД роблять 37% жінок віком до 35 років, а мамографію — 24% віком 35+. До мамолога загалом звертаються трохи більше ніж половина (58%) українок, але лише кожна четверта з них робить це щороку. Вражає статистика тих, хто ніколи не проходив обстеження. 60% українок віком до 35 років ніколи не робили УЗД молочних залоз, а 56% старших за 35 років — мамографію.

Запорукою збереження жіночого здоров’я є обізнаність щодо захворювання, можливостей знизити ризики його виникнення та доступ до якісної ранньої діагностики. Протягом останніх 20 років компанія Avon привертає увагу суспільства до проблематики раку молочної залози та збирає кошти з допомогою продажу продукції з серії «Рожева стрічка»**, які спрямовує на купівлю мамографічного обладнання для державних онкоцентрів України. Зокрема, завдяки компанії було придбано та передано 20 одиниць мамографічного обладнання державним медзакладам 12 областей, серед них — і перші мобільні мамографічні комплекси для проведення обстежень у містечках і селищах.

Цього року компанія Avon спільно зі своїм постійним партнером, благодійним фондом «Здоров’я жінки і планування сім’ї», передає комплекс сучасного діагностичного обладнання для мамографії в КНП «Прикарпатський клінічний онкологічний центр Івано-Франківської обласної ради».

Діяльність Avon у межах Місії має на меті сформувати звичку в жінок проходити регулярне мамологічне обстеження, зробити якісну ранню діагностику раку молочної залози ще доступнішою. Змінювати життя жінок на краще — головна мета не лише програми, а й бренду загалом.

Приєднатися до всеукраїнської боротьби з раком молочної залози може кожен. Для цього треба придбати благодійні товари із серії «Рожева стрічка» на сайті https://my. avon. ua, 100% прибутку від продажу яких буде спрямовано на купівлю сучасного мамографічного обладнання та поліпшення умов ранньої діагностики захворювання.

*Всеукраїнське дослідження, яке провела серед жінок дослідницька компанія Gradus на замовлення Avon у вересні 2021 року. Його мета — дослідити динаміку змін у житті української жінки. В опитуванні взяли участь 800 респонденток — жінок 18–65 років з міст України з населенням 50 000+, окрім АР Крим та зони проведення ООС.

** 100% прибутку від продажу спрямовують на боротьбу з раком молочної залози в Україні.


Читайте також:

Міста долають діабет: Агенція OneHealth реалізувала інформаційну кампанію у Київському метрополітені

Теги: благодійністьздоров'ясоціальна відповідальністьшоубиз

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle
Ідеї

Ікона чистоти та стилю: MAKE SENSE створили лонч-кампанію для перших в Україні чорних вологих серветок Naturelle

29 Квітня, 2025

Агентство стратегічного маркетингу MAKE SENSE кинула виклик звичним уявленням про засоби особистої гігієни, і презентувала креативну кампанію для бренду Naturelle, що поєднує чистоту з бездоганним стилем. Минулого року, компанія Sunvita...

Читати даліDetails

135 окремий батальйон ТрО разом із McCANN Kyiv запустив нетипову рекрутингову кампанію

GET Business Festival об’єднав український бізнес заради розвитку під час війни

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Ребрендинг автоматів AQUABOX: від технічного продукту до стильного міського сервісу

23 Квітня, 2025
Бізнес та Інновації

MAKE SENSE розробили міжнародну маркетинг стратегію для Motorimpex — українського лідера у сфері гідравліки

9 Травня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025
Бізнес та Інновації

Наймасштабніша наукова подія для молоді: що очікувати на OL Science & Tech Fest 2025

20 Травня, 2025
MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита
Інсайти

MRKTNG MRTHN 2025 «Під сонцем інсайтів»: реєстрація відкрита

16 Травня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.