Всеукраїнська рекламна коаліція (ВРК) та TechUkraine об’єднали зусилля з метою підвищення технологізації рекламної галузі України, сприяння впровадженню новітніх технологій, цифрових інновацій на рекламному ринку та спільної роботи по розвитку українського технологічного сектору та його промоції на світових ринках.
Максим Лазебник, генеральний директор ВРК прокоментував: «Початок нашої співпраці з TechUkraine є важливим для двох індустрій. Щороку ми активно промотуємо теми MarkTech та AdTech в рамках своїх проєктів — і додаємо нові категорії в конкурсні програми рекламних фестивалів, і долучаємо експертів до наших освітніх конференцій та семінарів. Наша співпраця посилить технологічну експертизу рекламно-комунікаційного ринку та дасть поштовх до створення нових ініціатив».
Ірина Новікова, директорка з інновацій та маркетингу TechUkraine, експертка USF, членкиня Наглядової ради ВРК напряму «Інновації та стартапи» додала: «Колаборація є рушійною силою розвитку, взаємний інтерес ВРК та TechUkraine полягає насамперед в розвитку MarkTech та AdTech напрямків. Від швидкості впровадження технологій у сферу маркетингу та реклами залежить конкурентоспроможність брендів».
Наталя Вєрємєєва, директор TechUkraine розповіла: «Ми будемо дуже раді об’єднати наші зусилля задля побудови потужної синергії між двома індустріями. Вважаючи на величезну діджитал компоненту у сфері реклами, що до того ж продовжує зростати, а також на необхідність системної промоції України як інноваційної технологічної локації, ця співпраця однозначно буде win-win для всіх сторін».
Організації спільними зусиллями будуть сприяти розвитку MarkTech та AdTech напрямків та рівня обізнаності у галузі інноваційних та рекламних технологій.
Читайте також:
Чому найновіший продукт Virgin Mobile — це пластівці для сніданку