• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Аналітика

Вплив інфляції на рекламний ринок

7 Вересня, 2021
Час прочитання: 2 хв.
A A
Вплив інфляції на рекламний ринок
Share on FacebookShare on Twitter

Ian Whittaker, засновник та директор Liberty Sky Advisors, поділився аналітикою щодо стану рекламного ринку та медіа під час інфляції.

Інфляція наближається

Такі компанії, як P&G, Unilever, Kelloggs та Nestle, підкреслили зростання вартості сировини і те, як ці витрати будуть перекладені на споживача.

Наприклад, компанія P&G зазначила, що в наступному фінансовому році через інфляцію вона побачить додаткові 1,8 мільярда доларів витрат на сировину, а ціни на її сировину зросли десь з 30 до 200% за останні 12 місяців.

Це стосується не тільки витрат на сировину: витрати на збут та логістику, дефіцит життєво важливих продуктів, та скорочення робочої сили в певних галузях промисловості — все це відіграє свою важливу роль.

person using macbook pro on black table
Myriam Jessier

Дещо з цього вже сталося, про що свідчать результати компанії. Ось чому зараз рівень інфляції в США перевищує 5%, а Банк Англії прогнозує, що рівень інфляції у Великобританії досягне 4% у 2021 році.

Однак очевидно, що нас чекає ще багато всього.

Декілька компаній, які займаються виробництвом споживчих товарів, включаючи P&G та Colgate-Palmolive, вказали на різке підвищення цін на певні товари. Немає жодних ознак того, що тиск скоро ослабне. Це глобальне питання, спричинене значною мірою відновленням економік у таких країнах, як Китай та США, і, оскільки попит зростає в інших місцях, тенденції, ймовірно, посиляться.

Що це означає для рекламодавців? Поки що споживач (загалом) погоджувався з підвищенням цін, і компанії, здається, впевнені, що зростання цін збережеться, і деякі з них підкреслюють тенденцію споживачів тяжіти до надійних брендів під час кризи.

Утім, рекламодавцям потрібно бути обережними. Попри, здавалося б, більш позитивні економічні дані, зрозуміло не тільки те, що деякі споживачі відчувають себе в складному положенні, але й те, що криза призвела до того, що багато хто став більш сприйнятливим до зміни своєї поведінки.

McKinsey, наприклад, підкреслив у нещодавньому звіті, що понад 60% європейців спробували нову поведінку під час покупок і більшість має намір дотримуватися її й після кризи.

рекламний ринок
putilov_denis

Це має бути дуже добре для рекламного середовища не тільки до кінця 2021 року, але і до 2022 року та після нього. Багато компаній визнають, що реклама відіграє ключову роль у переконанні споживачів: чому вони повинні платити більше за надійні бренди. Реклама — це «нематеріальний капітал», і як компанії інвестують для зростання продажів, так і реклама та створення бренду виконують ту саму функцію.

Розумні компанії це усвідомлюють. Нещодавно P&G підкреслили, що вони реінвестували набагато більше в рекламу через більшу, ніж очікувалося, прибутковість. Однак важливо не тільки те, скільки ви витрачаєте, а й те, як ви витрачаєте. Цілком показово те, що поворот компанії P&G щодо отримання частки, а не її втрати, зійшовся із запуском їх нової рекламної стратегії три роки тому.

Зростання інфляції також дає можливість агентствам продемонструвати свою цінність для клієнтів. Існують деякі ознаки того, що клієнти це усвідомлюють, що відбивається у кращих, ніж очікувалося, результатах у глобальних агентських групах.

Тож, якщо інфляція погана для вашої кишені, це, ймовірно, буде дуже добре для рекламного простору.

Джерело


Читайте також:

Чи можна передбачити коливання ринку цінних паперів за допомогою… музики?

Теги: новиниринокрозвиток

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Коментарі та уточнення: прогноз обсягу ринку маркетингових сервісів – 2024. Тренди 2024 від експертів МАМІ
Аналітика

Коментарі та уточнення: прогноз обсягу ринку маркетингових сервісів – 2024. Тренди 2024 від експертів МАМІ

9 Вересня, 2024

У грудні 2023 року ми опублікували прогноз обсягу ринку маркетингових сервісів в Україні на 2024 рік. Зараз  маємо чудову нагоду звірити годинники та уточнити, що відбувається у галузі, й наскільки...

Читати даліDetails

Думай як клієнт: від тригерів до просування

Європейська класика в сучасному стилі від «Львівського» та McCann Kyiv

РЕКОМЕНДОВАНО

Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025
Інсайти

В Україні з’явиться каталог креативних індустрій

17 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів
Аналітика

Етика у дизайні: старт першого національного дослідження про професійні цінності українських дизайнерів

26 Червня, 2025
Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції
Інсайти

Принципи понад процеси: новий посібник WFA та VoxComm щодо вибору агенції

25 Червня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.