Нова система використовує впізнавані кольори й має на меті продемонструвати, що це «більше, ніж компанія, що займається кредитними картками», з новим акцентом на цілях бренду.
Брендингове агентство Mucho оприлюднило ранні етапи еволюції бренду Visa минулого літа, і компанія фінансових послуг тепер запустила повне оновлення системи ідентифікації бренду. Агентство підкреслило, що «для більшості людей Visa була синонімом кредитних і дебетових карток», і однією з ключових цілей оновленого бренду було «забезпечення компанії, яка б сприймалася не лише як постачальник кредитних карток».
На основі 200-годинних розмов із зацікавленими сторонами агентство також розробило нову місію Visa, яка ґрунтується на цілях бренду: «Ми віримо, що економіка, яка включає всіх, фокусується на кожному». Ця філософія пов’язана з символом бренду, знаком рівності, який був витягнутий із впізнаваних смужок, які історично використовувалися в логотипу Visa до 2005 року. «Символ завжди був там — ми просто використали можливість змінити його творчо», — сказав креативний директор Mucho Роб Дункан.
Ключем до нової системи брендингу було встановлення узгодженості в усьому світі, водночас допомагаючи існуючим елементам дизайну, таким як словесний знак Visa, гармонійно працювати в цифровому середовищі, налаштовуючи кольорові палітри, щоб вони краще працювали на цифрових точках дотику (а саме на маленьких мобільних екранах).
Агентство розробило систему іконографії та ілюстрації, об’єднану кольорами Visa і працювало з Commercial Type над новим шрифтом Visa Dialect, який був розроблений з урахуванням розбірливості цифрового виконання. Mucho також зосередилися на покращенні репутації Visa B2B за допомогою елегантного асортименту активів за допомогою дизайну руху, створеного за допомогою креативної студії Field.io.
Читайте також:
Чому генеральний директор Uber просить вибачення перед собаками?