• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Бізнес та Інновації

Арнольд Шварценеггер і Сальма Хайєк електрифікують зарядку BMW для Super Bowl

9 Лютого, 2022
Час прочитання: 1 хв.
A A
Share on FacebookShare on Twitter

Арнольд Шварценеггер і Сальма Хайєк відтворюють грецький міф у своєму довгоочікуваному рекламному ролику BMW Super Bowl, який рекламує повністю електричний спортивний автомобіль iX Sports.

Флагманський автомобіль є однією з двох повністю електричних альтернатив, які зійдуть з конвеєрів німецьких автовиробників, що робить їх природним підходом для великобюджетного рекламного місця Super Bowl.

Розроблена Goodby Silverstein & Partners, пишна реклама змушує своїх голлівудських роялті працювати як грецьких богів Зевса та Гери. Зевс грає в гольф, намагається користуватися мікрохвильовою піччю допомагає заряджати гольф-кари сусідів, але не знаходиться заняття до душі. Лише, коли Гера дарує йому BMW iX він знову повертається до життя, розкидуючи блискавки пальцями.

Ролик завершується тим, що пара грецьких богів вирушає в дорогу під музичний супровід Едді Гранта «Electric Avenue», а Зевс весело використовує свої сили, щоб перемкнути кожен світлофор на їхньому шляху на зелений.

Шварценеггер, який грає бога блискавки, сказав: «Гумор полягає в цьому легендарному Зевсі, який нібито незнищенний, утім бореться з повсякденною електронікою. І лише тоді, коли його блискуча дружина дарує йому повністю електричний BMW iX, Зевс повністю омолоджується».

Сальма Хайєк розповідає: «Сімдесят п’ять відсотків рішень, прийнятих у шлюбі про те, куди витратити гроші, приймають жінки, і у цьому рекламному ролику жінка обирає правильний автомобіль, щоб повернути чоловіка на правильний шлях. Звичайно, реклама цікава, але в ній є і справжня людська правда».

Річ Сільверштейн, співзасновник і співголова Goodby Silverstein & Partners, додав: «Super Bowl — культова щорічна подія. Це культурний феномен, на який глядачі звертають ще більше уваги, коли дія на полі припиняється. На планеті є лише одна людина, яка могла б сказати, що він Зевс, і це Арнольд. І є лише один бренд, який гідний того, щоб його називали Ultimate Electric Driving Machine, і це BMW. Нам потрібно було широко продемонструвати такий посил, і саме це ми робимо 13 лютого».

Остання кампанія BMW Super Bowl відбулася у 2015 році, коли Кеті Курік і Брайант Гамбел отримали попередній перегляд першого повністю електричного серійного автомобіля виробника, i3.

Джерело


Читайте також:

Підбірка фільмів та серіалів для діджитал-спеціаліста, який бачив усе

Теги: креативмаркетинг і комунікаціїновини

СХОЖІ ПУБЛІКАЦІЇ

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”
Бізнес та Інновації

Поезія фінансової моди або мистецтво банків на “Мистецькому Арсеналі”

6 Червня, 2025

Мистецтво – це не лише про красу, а й про зміст. А фінансова грамотність – не лише про цифри, а й про стиль життя. У травні 2025 року кампанія «Financial...

Читати даліDetails

Ти не ти, коли голодний: нова рекламна кампанія Snickers з Жозе Моурінью

Оголошено переможців Київського Міжнародного Фестивалю Реклами 2025

РЕКОМЕНДОВАНО

Відповідальність

«Доставка краси»: dzvinko, 4Face та EVA.UA запустили ініціативу підтримки захисниць України

24 Червня, 2025
Інсайти

Effie Ukraine 2025: 93 шанси на визнання ефективності

25 Червня, 2025

БІЛЬШЕ МАТЕРІАЛІВ

Освіта як основа національної стійкості: в Україні стартує партнерська ініціатива MSAgency Club
Відповідальність

Освіта як основа національної стійкості: в Україні стартує партнерська ініціатива MSAgency Club

17 Липня, 2025
Скільки заробляють креативники під час війни? Дослідження зарплат за 2025 рік від idealer$ та ВРК
Аналітика

Скільки заробляють креативники під час війни? Дослідження зарплат за 2025 рік від idealer$ та ВРК

17 Липня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.