Арнольд Шварценеггер і Сальма Хайєк відтворюють грецький міф у своєму довгоочікуваному рекламному ролику BMW Super Bowl, який рекламує повністю електричний спортивний автомобіль iX Sports.
Флагманський автомобіль є однією з двох повністю електричних альтернатив, які зійдуть з конвеєрів німецьких автовиробників, що робить їх природним підходом для великобюджетного рекламного місця Super Bowl.
Розроблена Goodby Silverstein & Partners, пишна реклама змушує своїх голлівудських роялті працювати як грецьких богів Зевса та Гери. Зевс грає в гольф, намагається користуватися мікрохвильовою піччю допомагає заряджати гольф-кари сусідів, але не знаходиться заняття до душі. Лише, коли Гера дарує йому BMW iX він знову повертається до життя, розкидуючи блискавки пальцями.
Ролик завершується тим, що пара грецьких богів вирушає в дорогу під музичний супровід Едді Гранта «Electric Avenue», а Зевс весело використовує свої сили, щоб перемкнути кожен світлофор на їхньому шляху на зелений.
Шварценеггер, який грає бога блискавки, сказав: «Гумор полягає в цьому легендарному Зевсі, який нібито незнищенний, утім бореться з повсякденною електронікою. І лише тоді, коли його блискуча дружина дарує йому повністю електричний BMW iX, Зевс повністю омолоджується».
Сальма Хайєк розповідає: «Сімдесят п’ять відсотків рішень, прийнятих у шлюбі про те, куди витратити гроші, приймають жінки, і у цьому рекламному ролику жінка обирає правильний автомобіль, щоб повернути чоловіка на правильний шлях. Звичайно, реклама цікава, але в ній є і справжня людська правда».
Річ Сільверштейн, співзасновник і співголова Goodby Silverstein & Partners, додав: «Super Bowl — культова щорічна подія. Це культурний феномен, на який глядачі звертають ще більше уваги, коли дія на полі припиняється. На планеті є лише одна людина, яка могла б сказати, що він Зевс, і це Арнольд. І є лише один бренд, який гідний того, щоб його називали Ultimate Electric Driving Machine, і це BMW. Нам потрібно було широко продемонструвати такий посил, і саме це ми робимо 13 лютого».
Остання кампанія BMW Super Bowl відбулася у 2015 році, коли Кеті Курік і Брайант Гамбел отримали попередній перегляд першого повністю електричного серійного автомобіля виробника, i3.
Читайте також:
Підбірка фільмів та серіалів для діджитал-спеціаліста, який бачив усе