TikTok об’єднується з Grubhub і дозволяє користувачам соцмережі з’їсти щось, крім нескінченного відеоконтенту.
Платформа для створення відео об’єднується з Grubhub і Virtual Dining Concepts, щоб у березні запустити близько 300 місць доставки TikTok Kitchen в США, а до кінця наступного року планується збільшити це число до понад 1000.
У вересні Virtual Dining Concepts об’єдналися з Barstool Sports над випуском One Bite Frozen Pizza у партнерстві з Happi Foodi.
Компанія також стояла за MrBeast Burger, який дебютував восени 2020 року як партнерство з творцем Джиммі Дональдсоном (MrBeast), що призвело до продажу 1 мільйона гамбургерів за тримісячний період і близько 1500 місць у Канаді, Великобританії та США.
Співзасновник Virtual Dining Concepts Роберт Ерл сказав, що очікує подібних результатів від TikTok Kitchen: «Як показують цифри, у компанії є платформа з 1 мільярдом глядачів щомісяця, які постійно задіяні. Це перший раз, коли існує подібний бренд — аудиторія в сотні мільйонів людей».
TikTok Kitchen працюватиме з національних мереж, включаючи Bertucci’s і Buca di Beppo.
Його меню буде створено на основі вірусних тенденцій у TikTok, починаючи з таких продуктів: запечена паста фета, яка була визнана Google найпопулярнішою стравою 2021 року; кукурудзяні ребра, зроблені з очищення шматочків кукурудзи зі спеціями та пармезаном; чіпси, варені форми макаронних виробів, покриті сиром і смажені на повітрі; і смачний бургер.
Страви, які стають вірусними в TikTok, можуть бути додані до меню.
Роберт Ерл додав, що ціни будуть порівняні з іншими ініціативами концепції віртуального харчування, зазначивши, що бургери MrBeast починаються від 6,99 доларів.
У заяві TikTok йдеться: «Доходи від продажу TikTok Kitchen підуть як на підтримку творців, які надихнули пункт меню, так і на заохочення та допомогу іншим творцям висловлювати себе на платформі, відповідно до місії TikTok надихати творчість та приносити радість його користувачів».
Читайте також:
Яка різниця між дизайном логотипу та брендингом?