• Про проєкт
  • Контакти
  • Логін
CreativityUA - Official CIAU Media
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
  • Ідеї
  • Інсайти
  • Ремесло
  • Бізнес
  • Люди
  • М’язи
  • Тренди
  • Натхнення
  • Більше
    • Всі новини
    • Відео
    • Спецпроєкти
      • LIONS Live
      • Креативний дайджест
      • Cannes Lions 365
      • Філософський Сад
      • Комунікації для культурних менеджерів
      • Знакові проєкти України
Немає результатів
Переглянути всі результати
Creativity Ukraine
Головна Бізнес та Інновації

Від Радіо Мелодія до Мелодії FM. Повний ребрендинг радіостанції

19 Липня, 2017
Час прочитання: 1 хв.
A A
Від Радіо Мелодія до Мелодії FM. Повний ребрендинг радіостанції
Share on FacebookShare on Twitter

Отже, з новим ефіром та логотипом, одна з найбільших мереж в Україні “Мелодія FМ“, вийшла до слухача також і з новим слоганом. “Радіо для гарного настрою”.  Оновлену радіостанцію слухають  українці у 42-х  містах. Формат радіостанції передбачає емоційне позиціонування, що у свою чергу робить радіостанцію доволі легкою і приємною для сприйняття. Музичний ряд цілком підтверджує головну ідею нової Мелодії – це активна, ритмічна, переважно швидка і дуже оптимістична поп-  та диско-музика.

Віталій Дроздов, генеральний продюсер “ТАВР-Медіа” : “Сьогодні продуктова конкуренція на радійному ринку доволі висока, тому ми прийняли непросте для себе рішення піти шляхом емоційного позиціонування продукту. Тобто, створити радіостанцію, яка б музично, а також у всіх своїх елементах чітко співпадала із розумінням гарного настрою. Сьогодні нам цього явно не вистачає, адже поганих новин досить багато, тому противага просто необхідна. Сьогодні “Мелодія FM” –  це про оптимізм, любов до життя тут і зараз, про здоровий життєвий драйв та енергію.”.

Аудиторія оновленої  “Мелодії FM” –  дорослі люди у віці 35-50 років, котрі ведуть активний спосіб життя, працюють, заробляють і можуть та вміють витрачати. Голова правління “ТАВР-Медіа” Ігор Чернишов: “Зараз дуже важливо безпомилково орієнтуватись на слухача, тому ми провели чимало досліджень, вивчаючи потреби активної аудиторії. Вибір у цих людей зараз чималий, проте на сьогодні “Мелодія FM“ демонструє впевнений ріст. Отже, продукт, який сповідує сьогодні оптимізм, віру, впевненість та енергію до життя, явно актуальний.”. 

Теги: новини

РЕКОМЕНДОВАНО

Маркетинг і Комунікації

Оголошено фіналістів Effie Awards Ukraine 2025

10 Листопада, 2025
Відповідальність

VARUS презентував фотопроєкт «Люди для людей» в центральній галереї ТЦ Lake Plaza

20 Жовтня, 2025

Про медіа

CreativityUA – ми пишемо про креатив, що трансформує бізнес, змінює людину та розвиває суспільство. Надаємо можливість брендам та особистостям ділитись досвідом та цікавою інформацією. Тримаємо в курсі важливих новин креативних індустрій і надаємо майданчик для поширення свіжих думок.

Тематичні напрями

  • Творчість і дизайн
  • Бізнес та Інновації
  • Маркетинг і Комунікації
  • Культура і Життя
  • Наука і Технології
  • Розвиток і Ефективність
  • Суспільство та Держава
  • Фестивалі та можливості
  • Відповідальність

Контакти

Відділ реклами

Імейл редакції

+380 44 221 6131

Новини Каннських Левів в Україні

Cannes LIONS 365  |  LIONS Live

Подкаст Creative Digest

Soundcloud  |  Apple Podcasts |  Google Podcasts

Ми у соцмережах

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Політика конфіденційності

З поверненням!

Увійдіть з логіном Facebook
Увійдіть з логіном Google
OR

Увійти в обліковий запис

Забули пароль?

Відновіть свій пароль

Будь ласка, введіть своє ім'я користувача або адресу електронної пошти, щоб скинути пароль.

Увійти
Немає результатів
Переглянути всі результати
  • РУБРИКИ
    • Ідеї
    • Інсайти
    • Ремесло
    • Бізнес
    • Люди
    • М’язи
    • Тренди
    • Натхнення
  • ТЕМАТИКА
    • Маркетинг і Комунікації
    • Бізнес та Інновації
    • Творчість і дизайн
    • Культура і Життя
    • Розвиток і Ефективність
    • Наука і Технології
    • Суспільство та Держава
    • Фестивалі та можливості
  • СПЕЦПРОЄКТИ
    • Cannes Lions 365
    • LIONS Live
    • Креативний дайджест
    • Філософський Сад
    • Комунікації для культурних менеджерів
    • Знакові проєкти України
  • ТИП МАТЕРІАЛУ
    • Новини
    • Добірки
    • Історії
    • Точка зору
    • Інтерв’ю
    • Аналітика
    • Відео
    • Події

© 2021 CreativityUA | Офіційне медіа Асоціації Креативних Індустрій України | CIAU

Цей вебсайт використовує файли cookie. Продовжуючи користуватися цим вебсайтом, ви даєте згоду на використання файлів cookie. Відвідайте сторінку Політика конфіденційності.